Hakutulokset

  1. P

    Tapaamisoikeudesta

    Kyllä isällä on oikeus viedä lapsi minne itse haluaa kun lapsi on hänellä. Sä et valitettavasti pysty määräämään isän elämää vaan hän on itse vastuussa lapsesta silloin kun lapsi on hänellä . Varmasti hän jättää lapsen luotettaville ihmisille, vai onko tämän suhteen ollut valittamista. Jos isä...
  2. P

    elatusmaksut

    Niinpä tutkimusten mukaan esim. yh työtön pärjää paremmin kuin sinkku työtön, mistähän johtuisi:)
  3. P

    Tietoa tahtoisin..

    Lastenvalvojan luokse pitää mennä kertoa asiansa. Vaikea on yksinhuoltajuutta saada ellei ole todella hyviä perusteita todisteineen.Mutta toisaalta sä et tarvitse kuin pankkitilin avaamiseen ja passiin isän suostumuksen yhteishuoltajuudessa. Kaikki muut asiat pystyt hoitamaan itse.Kouluihin ja...
  4. P

    elatusavut:maksajana kela ja isä

    Mitä haluatte riitauttaa? Mitä tukia Äiti saa? Jos maksatte esim. vähemmän kuin minimi elatusraha 139.90 saa äiti lopun kelalta. Äiti saa myös yksinhuoltaja korotuksen lapsilisään ja jos on pienet tulot niin asumistukea, mutta nämä tuet ei ole teiltä pois.Eli mitä tukia äiti ei saisi saada?
  5. P

    Olenko vain kamalan mustasukkainen vai mikä neuvoksi??

    Musta toi ei ole sua kohtaan oikein. Mua ei ainakaan kiinnosta olla exän kanssa ylimääräistä tekemisissä eikä mun puolisoakaan omansa vaikka on lapsia. Puolison ex yritti alussa lapsen varjolla olisi pitänyt tehdä vaikka mitä ja terrorisoi meidän suhdetta ,yritti hallita sitä lapsen avulla. Kun...

Yhteistyössä