Hakutulokset

  1. T

    jauhelihan päiväys ollut 28.5 eli maanantaina. uskaltaako

    sitä enää käyttää vai meneekö roskiin? :ashamed:
  2. T

    ovislima

    mikä ihmeen ovislima?!
  3. T

    Vaarallista?

    Mulla on nyt kestänyt menkat 2 viikkoa ja tulee niin mielettömästi verta, että huh,huh..veri haisee tosi pahalta ja rättiä saa vaihtaa koko ajan.. :'( Onko tämä jotenkin vaarallista?
  4. T

    minkälaiset sisäkengät teidän lapsilla on hoidossa?

    :ashamed:
  5. T

    kertokaa minkälaisia huoneita ovat pirtti, tupa ja sali?

    siis omakotitalossa. onko teillä mitään ko. huoneista?
  6. T

    kertokaa tyhmälle!

    Mitä tuolla huuto.netissä tarkoittaa jos tuotteen kohdalla lukee "hintavarausta ei ylitetty" siis eikö myyjä myy tuotetta jos tuo ei ylity? Ja saako jostain tietää mikä se hintavaraus on ?
  7. T

    Jos joku harrastaa KUVIOKELLUNTAA??? mitä se on?

    :o :o :o
  8. T

    synnytys käynistetään, mutta...

    Eli, mulla huomenna käynistetään synnytys. Olen tänään viikolla 39+3. Mutta nyt jäi hieman lääkärin kanssa puhuttuani epäselväksi se että miksi se käynistetään. Vissiin kyllä lantio on aika pieni, mutta miksi se käynistetään eikä leikata? Ihan tyhmäähän tänne tästä on kirjoittaa, mutta...
  9. T

    mopolla ajaminen B kortilla?

    oon syntyny vuonna 88 ja pitääs tietää että saako sillä mopolla ajaa kun omaa B-luokan ajokortin mutta nuoruudessaan ei ole mopokorttia hommannut?? Vähän ristiriitaista tietoa on tullut, osa sanoo että ei saa ajaa vaan mopokortti pitäis olla erikseen hommattu ja osa sanoo että kyllä saa ajaa...
  10. T

    spagetista laatikko?

    Mä nyt kysyn tyhmän kysymyksen. Eli voiko makaronilaatikon tehdä spagetista? Mies teki eilen sellasta spagetti (pätkittynä)- jauheliha-sipuli-mössöö ja olikin tehnyt sitä niin paljon, että siihen hukutaan :D mietin vaan, että voiskohan siitä tehdä laatikon?
  11. T

    Auttakaa tyhmää :)

    Sinun tarjouksesi 22.00 EUR oli kohteen sulkeutuessa suurin, mutta se ei siltikään ylittänyt myyjän kohteelle määrittelemää hintavarausta, joka oli 30.00 EUR. Alla on kuitenkin myyjän yhteystiedot, jotta voit halutessasi ottaa häneen yhteyttä ja yrittää neuvotella sopivampaa myyntihintaa...
  12. T

    mitä tarkoittaa "hlökoht. syistä" ???

    :ashamed: ja voiko tota lausetta käyttää esim. jonkun varauksen peruutuksessa?
  13. T

    Mitä eroa on tapossa ja murhassa?

    En ole koskaan ymmärtänyt. :ashamed:
  14. T

    suomi24 kysymys

    kuink siellä chatissa joidenki nikin eessä on hymiö?
  15. T

    mikä koirarotu on SAKSURI ???

    :flower:
  16. T

    mitä tää tarkoittaa... (koirista)

    "2 lupaavaa urospentua vailla kotia!" niin mitä toi lupaava on? monissa ilmoituksissa on tuo sana, mut mä en ymmärrä sitä... :ashamed:
  17. T

    yksinkertainen kirjanpito

    Hei kertokaa mulle selkokielellä mitä se tarkoittaa? :snotty:
  18. T

    yksinkertainen kirjanpito

    Hei kertokaa mulle yksinkestaisesti mitä tuo tarkoittaa? :snotty:
  19. T

    kohdunsuu/-kaula?

    Voisiko joku selittää vähän tyhmälle ensimmäistään odottavalle eron kohdunsuun ja kohdunkaulan välillä; onko siis suu ensin ja sen pehmettyä kaula alkaa lyhenemään synnytyksen lähennyttyä, vai onko siinä jokin tietty "järjestys"? Menee nämä termit ja lyhentymiset/pehmenemiset sekaisin :ashamed:
  20. T

    kaksoset(ko)

    Olen raskaana mutta viikkoja vasta 5+4, aikaisemmin yksi raskaus takana, nyt tämä raskaus alulleclomifem hormonin avulla, kiinnostaisi hirveästi tietää että odotanko kaksosia, kun äidin suvussakin on kaksosia, ja soitin neuvolaan tästä niin sieltä tuli kommentti että onko jokin erityinen syy...

Yhteistyössä