Hakutulokset

  1. Keltakukka

    Väsynyt äiti tilittää - lapset 2 ja 4 ja keinot loppu

    Meillä on 1- ja 3-vuotiaat muksut ja täällä myös keinot ihan loppu. Eihän tuo pienempi vielä mitään pahaa tee, mutta hän tässä joutuu kärsimään. En voi kääntää selkääni hetkeksikään tälle kaksikolle, kun isompi käyttää tilanteen hyödyksi ja käy lyömässä tai tönäisemässä pienen nurin. Uusimpana...
  2. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Hurjasti tsemppiä vielä yhdessä kasassa oleville! Harmittaa tässö loppukuussa (tai no nyt jo alku lokakuussa) synnyttävät, kun teillä ei ole täällä enää juttuseuraa ja kanssajännittäjiä. Mutta vaikken minäkään ehdi kirjotella, niin olette silti mielessä :) Täällä Napsin lailla vietetään...
  3. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Mä käyn kyllä edelleen lukemassa ketjua, mutta en ehdi keskittyä kirjoittamiseen enää. Onnea taas ihan valtavasti pienistä nyyteistä! Varsinkin tuo ilokarpalon tarina kuulosti niin tutulta, että olisi voinut sitä korjausleikkausta lukuunottamatta olla oma tarinani. Kirjoitin jo kertaalleen...
  4. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Oi täällä syntyy lisää vauvoja koko ajan, ihanaa! Tuhannesti onnea! Täällä kotiuduttiin lauantaina eli vauvan kanssa oltiin neljä yötä sairaalassa. Piti saada pojan paino nousuun ennen kuin päästivät pois. Nyt sius mennään tissillä + korvikkeella, kuten esikoisestakin. Toinen tissi nyt...
  5. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Noniin! Pahoittelen, kun kesti näin kauan tulla kirjoittamaan, mutta olipa sellainen reissu, että oksat pois. Pääasia kuitenkin, että ihana poika 3890g ja 54cm on syntynyt eilen 9.9.! Viikkoja tuli 41+2. Pääsin auki , kuuteen senttiin asti, kunnes tulikin hätä ja vartin päästä poika oli...
  6. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Täällä puuskutetaan osastolla vielä yhdessä kasassa. Kivunlievityksen vuoksi jäin tänne suosiolla. Mies lähti töihin, mutta esikoinen on onneksi mummulla hoidossa.
  7. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    No niin, tsemppiä teille heille muillekin! On ollu vähän omanapaista kirjoitusta mulla viime päivät, mutta ihan samalla tavalla te muutkin täällä kärvistelette. Kolotukset sun muut on kyllä todella ärsyttäviä, kun tuntuu ettei niistä ole yhtään mitään hyötyä. Mä olen nyt tällä kertaa...
  8. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Hähää! Täällä ollaan vielä yhdessä kasassa! Perhana soikoon. Homma meni silleen, että supistuksia tuli säännöllisesti tänään klo 13 asti, mutta ne ei tehneet mitään. Niinku yhtikäs mitään. Kyllä vaan harmittaa, kun yöunet meni täysin harakoille, minuuttiakaan ei nukuttu ja siihen päälle vielä se...
  9. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Jep, jep! Supistuslaskuria testattu oikein urakalla. Ei ne supparit oo vieläkään lakanneet. Alko tulemaan siinä kymmenen jälkeen yllättävän säännöllisesti. Heti silleen noin 7 minuutin välein ja kesto noin 40 sekuntia. Nyt on siis tullut tollaset viis tuntia noin 5-7 minsan välein ja kesto on...
  10. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Mä en voi itekään uskoa tätä todeksi, mutta mua supistaa! Mun keho siis pystyy siihen! Ihan uskomatonta. Äsken meni jotain limatulppaakin, joten nyt on vahva usko siihen, että tämä tästä vielä lähipäivinä itsekseen alkaa syntyä. Nyt ei saa vaan liikaa innostua, kun tuskin nämä nyt ihan heti...
  11. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Susette Hyvä kun soitit tuosta jalasta ja asia selvisi. Toivottavasti nyt helpottaa. RauRaun purppuraviivaseurantaa on hauska seurata :D Ja siis meillä on kanssa toki neuvolat loppuun asti, mutta kun yliaikakontrolli oli viikon päästä vikasta neuvolasta, niin eivät siihen väliin enää...
  12. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea mammuttisi! Ja RauRaulle tsemppiä, jos sattuiskin jo olemaan sitä itseään! Ilokarpalon seikkailu kuulostaa kyllä mukavalta vaihtelulta. Täällä maailman turhin ja viimeinen neuvola takana. Vauva edelleen ylhäällä ja sitä rataa. Keltakukka 40+5
  13. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Eipä ole tullut purppuraviivoista luettua :D Hanix kiitos synnytyskertomuksesta. Jotekin hurjalta kuulostaa tuo nelinkontin lattialle. lumi ja mammuttisi tosiaan ansaitsevat tsempitykset! Joteskin ollut nyt vaikea keksiä kirjoitettavaa, kun ei täällä tapahdu mitään. Tai no tänään oli...
  14. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Velmuttarelle isot onnittelut tyttösestä!
  15. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    RauRaulla ISO kiitos tämän (ja muidenkin) kuun pinosta! MEIJÄN KUU! IHAN SAIRAAN MAHTAVAA! Ilokarpalolla hieno maha :) Kuvasta tuli mieleen, että pitääkin vielä ottaa tuollainen ”paljasmaha”-kuva tänään. Esikoisesta on otettu 40+1 ja se on kyllä kiva kuva ollut katsella jälkikäteen...
  16. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Onnea Mimzy pienestä tytöstä ja tsemppiä leikkauksesta toipumiseen!
  17. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Voi vitsi ilokarpalo! Toivotaan tosiaan, että olis jotain edes auttanut, ettei turhaan mene valvomiseksi. Tai vielä parempaa, jos ensi yönä jatkuu, niin jos ei ne sitte enää lopahtaiskaan! Täällä ei oo nyt tänään tapahtunut taas mitään tuolla alakerrassa, joten varmaan ne eiliset oli vaan sen...
  18. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Tiiättekö mä luin teijän ajatukset, kun lähdin tuon viestin jälkeen het kävelemään reippaasti koiran kanssa :D Ajattelin huomenna mennä oikeen pitkälle. Jos ei nyt mitään varsinaista synnytystä käynnistäiskään, niin ei siinä nyt varmaan mitään haittaakaan tapahdu. Jotenkin tuntu hyvältäkin...
  19. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Mä jatkan sujuvaa yksinpuhelua, kun te kaikki olette viettämässä rentouttavaa viikonloppua tai synnyttämässä :) Mulla oli tänään aamulla ehkä ekat harkkasupparit. Kolmisen kappaletta sellasta menkkamaista, ei kivuliasta ja siihen perään vielä yksi semmonen napakampi, mutta harmillisesti ne...
  20. Keltakukka

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Ai niin joo ja sitä piti vielä kirjoittaa, että vitsi mä säikähdin, kun kontrollin jälkeen kävin vessassa ja yllättäen olikin vuotanut sellasta tummaa verta. Mut se on kaiketi ihan vaan siitä limakalvoilta, kun lääkäri vähän ronskimmin kokeili.

Yhteistyössä