Hakutulokset

  1. viivijohanna

    Missä päin ukostaa nyt!

    onko uusia ukkos havaintoja???
  2. viivijohanna

    Millainen ilma ulkona muilla?

    kuopiossa ainakin pilvistä..näyttää siltä että salamoiden yö tulloo...eli eipä sit nukuta ollenkaan,,,apuva!!!!
  3. viivijohanna

    Paikkakunta - PINO! :)

    :wave: Kuopio :wave:
  4. viivijohanna

    miten löysitte uuden miehen exän jälkeen?

    olin reilun 3kk sinkkuna...sitten nuoruuden tuttu alkoi antaa ymmärtää että oli pitkään ollut kiinnostunut minusta...en voinut itsekään kieltää etteikö ois tunteita ollut häntä kohtaan..siitä sitten pikku hiljaa aina nähtiin ja sit vaan yx päivä kysyin että haluisko se jotain vakavampaakin kuin...
  5. viivijohanna

    Pohjois-Savo

    :wave:
  6. viivijohanna

    KYS ja sairaalassa olo aika

    itse olin kyseisessä paikassa tammikuussa 05 minä kammoksun sairaaloita joten en viihtynyt siellä pitkään..tyttö syntyi tiistai-keskiviikon välisenä yönä klo 01.10 ja keskiviikko iltana olin yhdeksän aikaan kotona..en saanut tyttöä vierihoitoon kun joutu olemaan letkuissa...ja ensisynnyttäjä...
  7. viivijohanna

    vertaistukea ystävät!

    ei meidänkään tyttö (1v2kk) suostu joka ilta syömään..joskus saattaa mennä pari päivääkin että ruokamäärät jää pariin lusikalliseen...mutta hyvin tuo silti kasvaa ja jaksaa...ei itelläkään aina ruoka maistu!!! =)
  8. viivijohanna

    kuka raaskii

    minä en ainakaan....ennemmin ostan vaikka kaksi halpaa kun yhden kalliin...voip sitä toista pitää sit vaikka vähän parempana pukuna...ei ihan jokapäiväisessä käytössä!!!!
  9. viivijohanna

    Kuopion odottajat/äidit

    Täällä ois yx mamma myös kavereita vailla..ikää on kohta 22 ja mulla on 19.1.05 syntynyt tyttö..asutaan petosella lippumäessä!!
  10. viivijohanna

    Huomio Pohjois-savo!

    Kuopio/petonen(lippumäki) :wave:
  11. viivijohanna

    Kuopio/siilinjärvi mammat pinoutukaa!!!

    Kuopio täällä.. :wave:
  12. viivijohanna

    Äitejä Kuopiosta!

    moikka!! täällä ois kanssa yx äiti kuopiosta, petoselta!mulla on 9kk ikäinen tyttö.. pistä vaik mailia jos kiinnostaa.. torakka16@jippii.fi
  13. viivijohanna

    tammikuussa synnyttäneitä 05

    täällä on yksi...tammikuun 19pvä syntyi tyttö!!! :heart: :heart:
  14. viivijohanna

    rekkamiesten vaimot

    Täälläpä ois kanssa yx rekkamiehen vaimoke!!Asutaan kuopiossa...tyttö on kohta 8kk! mies ajaa rahtia joten saattaa olla viikonkin poissa mut yleensä päivän tai kax ja sit saman verran kotosalla!!!rankkaa tämä on mut pakko kai se on jaksaa!!!eli mulle saa kanssa laittaa mailia!!! osote on...
  15. viivijohanna

    kuopion odottavat äidit/pienten lasten äidit

    Moikka!! Asutko missä päin kuopioo?? myö asutaan petosella ja meitin perheeseen kuuluu minä 21wee, mies 25wee ja tyttö reilun 7kk kavereita ei ole koskaan liikaa!!! voit laittaa mulle vaikka mailia osotteeseen torakka16@jippii.fi muutkin saa kirjotella!!
  16. viivijohanna

    Kotiäitejä Kuopiosta...?

    Me myös petoselta, lippumäen suunnalta! ite oon 21 ja tyttö kohta 7kk...isi on reissuhommissa joten kahdestaan vietetään paljon aikaa!!
  17. viivijohanna

    KYS helmi-maalis 05 vauvoja?

    mä olin jo tammikuussa siellä....
  18. viivijohanna

    -05 SYNTYNEET VAUVAT?

    tyttö 19.1 rv 40+1 klo 01.10 paino 2715g pituus 48cm :heart:
  19. viivijohanna

    Ystäviä Kuopiosta?

    täällä ois yx äiti petoselta...mulla on tyttö (6kk) ja ite oon 21!! laita vaik mailia jos kiinnostaa... torakka16@jippii.fi
  20. viivijohanna

    TAMMIKUUSSA 2005 SYNTYNEET/ UUSIA VAUVA TUTTUJA

    meidän viivi-neiti syntyi 19.1.05 painoa oli 2715g pituutta 48cm.. nyt sit 5kk neuvolassa oli jo 6990g ja 62,5cm asutaan kuopiossa! :wave:

Yhteistyössä