Hakutulokset

  1. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Eikä kellään muulla oo kokemuksia tästä?
  2. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Hyi hitto :-O Mikä sulla nyt on käytössä?
  3. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Minulla on ollut kapseli nyt 3 kk ja alkaa tosissaan mennä hermot sekä siihen että lääkäreihin! Sanoin heti kun tätä ehdotettiin, ettei minulle ole sopinut mikään hormonaalinen ehkäisy, kaikkea muuta paitsi hormonikierukkaa on kokeiltu. No, lääkäri kertoi ettei kapselista tule sivuvaikutuksia...
  4. J

    Mitä opiskelette?

    Minkä alan DI:ksi opiskelet?
  5. J

    Mitä opiskelette?

    Ootko ite ollu jossain työkokeilussa? Ku mulla on lähinnä ongelma siinä, et alasta ei oo mitään hajua. Tykkään molemmista ammateistani, mut tosiaan toisessa ei oo töitä ja toisessa terveys pettää aika nopsaan :-(
  6. J

    Mitä opiskelette?

    Kaipaan vinkkejä, ideoita! Olen alkujaan koulutukseltani tarjoilija ja muutama vuosi sitten opiskelin eläintenkouluttajaksi. Jälkimmäisilke ei ole töitä ja ravintola-alan hommia en pysty nivelrikon takia täyspäiväisesti tekemään. Olen kysellyt työkkäristä mahdollisuutta uudelleen...
  7. J

    Kohdun koko/sijainti ja raskausviikot?

    Mitähän viikkoja vois olla kasassa, kun lääkärin lapussa lukee että "Kohtu selvästi tunnettavissa, 3-4cm navasta alaspäin"? Millä viikoilla teillä on ollu samat "mitat"?
  8. J

    Kohdun sijainti/koko ja raskausviikot?

    Mitähän viikkoja vois olla kasassa, kun lääkärin lapussa lukee että "Kohtu selvästi tunnettavissa, 3-4cm navasta alaspäin"? Millä viikoilla teillä on ollu samat "mitat"?
  9. J

    Vertaistukea yksin odottavalle?

    Moikka. Mulla on siis ongelmia enemmän ku tarpeeksi. Oli ihana mies, vasta hankittu uusi talo maalta ja eläinlauma siellä, kiva työpaikka jne. Mies halusi suhteen alusta asti lasta, mutta ei millään lailla painostanut minua asiaan. Tulin sitten kuitenkin raskaaksi nyt kesällä, tarkasta...
  10. J