Hakutulokset

  1. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Eikä kellään muulla oo kokemuksia tästä?
  2. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Hyi hitto :-O Mikä sulla nyt on käytössä?
  3. J

    Ehkäisykapselista kokemuksia?

    Minulla on ollut kapseli nyt 3 kk ja alkaa tosissaan mennä hermot sekä siihen että lääkäreihin! Sanoin heti kun tätä ehdotettiin, ettei minulle ole sopinut mikään hormonaalinen ehkäisy, kaikkea muuta paitsi hormonikierukkaa on kokeiltu. No, lääkäri kertoi ettei kapselista tule sivuvaikutuksia...
  4. J

    Mitä opiskelette?

    Minkä alan DI:ksi opiskelet?
  5. J

    Mitä opiskelette?

    Ootko ite ollu jossain työkokeilussa? Ku mulla on lähinnä ongelma siinä, et alasta ei oo mitään hajua. Tykkään molemmista ammateistani, mut tosiaan toisessa ei oo töitä ja toisessa terveys pettää aika nopsaan :-(
  6. J

    Mitä opiskelette?

    Kaipaan vinkkejä, ideoita! Olen alkujaan koulutukseltani tarjoilija ja muutama vuosi sitten opiskelin eläintenkouluttajaksi. Jälkimmäisilke ei ole töitä ja ravintola-alan hommia en pysty nivelrikon takia täyspäiväisesti tekemään. Olen kysellyt työkkäristä mahdollisuutta uudelleen...
  7. J

    Kohdun koko/sijainti ja raskausviikot?

    Mitähän viikkoja vois olla kasassa, kun lääkärin lapussa lukee että "Kohtu selvästi tunnettavissa, 3-4cm navasta alaspäin"? Millä viikoilla teillä on ollu samat "mitat"?
  8. J

    Kohdun sijainti/koko ja raskausviikot?

    Mitähän viikkoja vois olla kasassa, kun lääkärin lapussa lukee että "Kohtu selvästi tunnettavissa, 3-4cm navasta alaspäin"? Millä viikoilla teillä on ollu samat "mitat"?
  9. J

    Vertaistukea yksin odottavalle?

    Moikka. Mulla on siis ongelmia enemmän ku tarpeeksi. Oli ihana mies, vasta hankittu uusi talo maalta ja eläinlauma siellä, kiva työpaikka jne. Mies halusi suhteen alusta asti lasta, mutta ei millään lailla painostanut minua asiaan. Tulin sitten kuitenkin raskaaksi nyt kesällä, tarkasta...
  10. J

    Ekaa kuumeilevat, joiden mies ei ole vielä valmis.

    Moi Naturamama! Ikävä tilanne, meillä naisilla kun tosiaan tulee tää ikä jossain kohtaa vastaan ja olishan se tosiaan kiva tietää hyvissä ajoin mikäli raskautumisessa onkin jotain ongelmia, niin ehtis hoitojakin miettiä... Kauanko ootte olleet miehesi kanssa yhdessä ja minkä ikäinen miehesi...
  11. J

    Missä myydä sormus?

    Totta helvetissä!
  12. J

    Olenko ainoa, joka ei osaa päättää?

    Kiitos vastauksesta, ihana kuulla et jollain muullakin on näitä epäilyksiä! Mä pelkään kaikkein eniten sitä miten kiinni siinä lapsessa sitte on... Se on kuitenki koko loppuelämän "projekti", mitä ei voi perua :-O Ja tää nyt vasta pinnallista on, mut pelottaa myös omaan kroppaan liittyvät...
  13. J

    Missä myydä sormus?

    Panttilainaamon sivuilta käsitin, et sinne viedyt esineet on pakko lunastaa takaisin...? Mieluiten haluaisin kokonaan eroon sormuksesta, en tosiaan halua lunastaa sitä takaisin. Huutonetti vois kyllä olla vaihtoehto.
  14. J

    Missä myydä sormus?

    Mulla on tallessa vanha kihlasormus, jonka haluaisin myydä, mutten tiedä missä? Sormus on valkokultaa ja hintaa sillä kultasepänliikkeessa on 500€. Sormuksessa ei ole kaiverruksia. Korkein hinta noista kullanostopuljuista tähän mennessä on 60€, kultasepänliike tarjos jotain 30€. Vähän enemmän...
  15. J

    Olenko ainoa, joka ei osaa päättää?

    Olen yli kolmekymppinen nainen ja jo lapsena olen sanonut, etten ikinä halua omia lapsia. Olen kerran tullut raskaaksi vahingossa edelliselle avomiehelleni ja silloin pitkien keskustelujen jälkeen tulimme siihen tulokseen, että pidämme lapsen, mutta sainkin keskenmenon 12. viikolla. Nyt olen...
  16. J

    Muita juuri plussanneita?

    Sadetanssi, mulla samantapainen tilanne ku sulla. Mulle on aikanaan lääkäri sanonut, etten erinäisistä syistä johtuen luultavasti voi koskaan saada lapsia. Ei siis olla oltu ehkäisyssä mitenkään ihan pilkuntarkkoja ja koska mulle ei hormoniehkäisy sovi, kumilla ollaan menty. Kas kummaa, tein...

Yhteistyössä