Hakutulokset

  1. F

    Linkitä blogisi!

    Mom at your service
  2. F

    Mikä jyrsijä meille?

    Otappas selvää chinchilla jyrsijästä, itse ainakin ollut enemmän kuin tyytyväinen plussana se, että on allergisoimaton
  3. F

    Mitä mieltä jos?..

    ..Tuosta napolin padasta tekisikin enemmän keittomaisen? :) Onko kukaan kokeillut yms.? On pitkään jo tehnyt mieli koklaa, mutten oo vielä uskaltautunut joten viisaammat kertokaa! :)
  4. F

    Kokeneemmat äitylit hei! (:

    Millä viikoilla olisit nyt noin suurinpiirtein?
  5. F

    Kysymyksiä hampaista ja syömisestä

    Eli meillä oli neuvola ja sieltä sanottiin, että nyt pitäs alottaa sormiruokailu. Neuvolalla oli niin kiire etten ehtinyt kysyä mitä antaa ja eritoten minkä kokoisina paloina, ettei vauva tukehdu, lapsi siis yli 8kk. Sitten vielä tuo hammas :) 23 pvä puhkesi eka hampu ja muutaman päivän päästä...
  6. F

    Kun toinen lapsi saapuu, kokemuksia

    Voikos noissa kaksosrattaissa pitää niin pientä joka ei vielä itse istu? No meille luvattu nyt poikaa ja eka oli tyttö, onhan se hyvä kun on pieni ikäero niin ei tarvi itse koko ajan olla leikkimässä kun sisaruksen kanssa melko varmasti viihty, kun pienestä tottuu, että täällä asuu toinenkin...
  7. F

    Kun toinen lapsi saapuu, kokemuksia

    Kiitos vastauksista! :) Aika touhuamiseltahan tuo kuulostaa, mutta kaippa meidät naiset on ohjelmoitu pärjäämään vaikka viiden lapsen kanssa ;) Juuri tuon pienen ikäeron takia haluttiin toinen pian, koska luulisi, että tuon ikäinen olisi enemmän innoissaan vapaudesta liikkua kuin uudesta...
  8. F

    Sektio ja uusi raskaus INFOA KAIVATAAN

    kiitos vastauksista! ultrassa siis jo käyty ja siellä siis näkyi jos oikein ymmärsin, että arpi ei olisi jotenkin "tiellä" :o tehdäänkö muuten uusi sektio aina vanhan arven kohdalta? Toki toivois, että pääsis alatiesynnytyksen kokemaan, mutta mulla meni sektio niin hyvin ettei siitä mitään...
  9. F

    Sektio ja uusi raskaus INFOA KAIVATAAN

    Eli sain esikoisen sektiolla 8kk sitten sydänäänien laskun ja raskausmyrkytyksen takia, nyt olen uudelleen raskaana 10+4 ja haluaisin kysyä liittyykö näin nopeaan uuteen raskauteen minkälaisia riskejä? ( kohtu supistui todella nopeasti eikä hoitajat sitä enää 3 päivän jälkeen kunnolla löytäneet...
  10. F

    Nuorten äitien blogeja

    Muhvin maailma tässä myös mun melko alussa oleva :)
  11. F

    6kk lapsi ja seisominen

    No tämä auttoi paljon! :), meillä fysioterapia (keskosuuden takia) vasta kuukauden päästä ja en viitsisi tyttöä pitää seisaalteen jos ei saa pitää. Jos teillä mennyt hyvin seisominen niin enköhän uskalla itsekkin pitää, kiitos vastauksesta! :)
  12. F

    6kk lapsi ja seisominen

    Heippa! haluaisin kysyä kokeneemmilta ja viisaammilta, että voiko päälle 6kk lasta ( kehitysiältään yli 5kk) pitää tuettuna seisoma asennossa kun lapsi niin haluaa? Ei siis vielä itse nouse mutta varaa selkeästi painon jaloille kun syliin ottaa seisomaan, ei varvasta vaan astuu tasaisesti koko...
  13. F

    4kk keskonen ja istuminen!

    Ok näin teen! Mulla rv 35+2 syntynyt, mutta vielä viikkoihin nähden pieni (1630g syntymäpaino) Muistatko milloin teillä opittiin kääntymään kyljelleen,mahalleen ja selälleen?
  14. F

    4kk keskonen ja istuminen!

    Ajattelin jos kokeneemmat mammat osaisivat antaa tähän neuvoja ja vastauksia! :) Eli meidän keskostyttö nyt jo 4kk, mutta kehitysiältään 3kk on ruvennut sylissä pungertaa istumaan ja huuto tulee heti jos siihen asentoon ei pääse eli voinko antaa vauvan näin tehdä vai onko selälle huonoksi...
  15. F

    Uus bloggaaja

    Kiitos kommenteista! Rupean siis taustan vaihtoon, jotta tulee helpompi lukuinen :) Oikeinkirjoituksesta en joka tekstissä jaksa välittää, mutta pyrin jatkossa kiinnittämään enemmän siihenkin huomiota!
  16. F

    Uus bloggaaja

    Käykäähän immeiset katsomassa, lukemassa ja kommentoimassa melko tuoretta blogiani, olen uusi sillä "alalla" joten vinkkejä kaivataan esim mistä voisin kirjoittaa ja miten parantaa blogia noin yleensä, laittakaahan myös omia linkkejänne jos olette itse innostunut bloggaamisesta ! :) Osoite xs...
  17. F

    Muita juuri plussanneita?

    täällä LA 9.3.2012 mahtuuko jo kesäkuussa plussannut joukkoon? :)
  18. F

    vastauksia kaivataan :)

    Eli tilanteeni on se että hyvin hyvin kiireellisen elämäntavan vuoksi olen nyt vasta huomannut olevani raskaana .Viimeiset kuukautiseni ovat olleet varmaan about kesäkuun alussa (ovat muutenkin kyllä todella epäsäännölliset) ja yhdessä vaiheessa oli pientä pahoinvointia mutta muuten ei ole...

Yhteistyössä