Hakutulokset

  1. K

    Adoptioneuvonta alkaa 2013

    Hei kaikille! Meilläkin adoptioprosessi pikkuhiljaa alkamassa, ensi viikolla pitäisi saada infopapereita PeLalta kotiin ja alkuinfo on syyskuun alkupuolella. Meillä kunta ostaa palvelun PeLalta ja siellä käymme siis neuvonnan, kohdemaa on vielä auki mutta kv -puolella todennäköisesti. Itse...
  2. K

    Onko mahdoton tavoite? 10 km juoksu

    Aloittaessani itse juoksuharrastusta noin puolitoista vuotta sitten oli peruskunto ok, ei huippu muttei karmivan huonokaan. Silti juoksu oli alkuun yhtä tuskaa, se vaati kuitenkin ihan uusia juttuja keholta. Muutaman kuukauden jälkeen juoksin ekaa kertaa 10 km. Tärkein neuvoni sulle on, että...
  3. K

    Yksityinen päiväkoti(ketju) Verkanappulat

    Voin myös lämpimästi suositella, laadukasta päivähoitoa ja kivat tädit.
  4. K

    Inseminaatio 2011

    Kiitokset kaikille tuesta ja onnittelusta, olo on tosiaan nyt hyvin levollinen ja maailma näyttää kovin erilaiselta: avarammalta ja mahdollisuuksia täynnä olevalta (varsinkin, kun ne kuukautiset eilen illalla viimein alkoivat :). Tällä kertaa en ole niiden alkamisesta edes pahoillani. Kohdemaana...
  5. K

    Inseminaatio 2011

    Ennen kuin aloitan oman vatvomisen pahoitteluni nipalle ja Scarlethille. Etiäpäin, sanoi mummo lumessa, vaikkei tiennyt mitään meidän suruista ja murheista. Itse testailin torstai-illalla, joka oli kp 35/30-35. (Useimmiten kierto 30 pv, mutta muutaman päivän yli meneminen ei ole tavatonta)...
  6. K

    Inseminaatio 2011

    Onpa taas paljon uusia nimiä ketjussa, tervetuloa kaikille tasapuolisesti! Meillä menossa kp 28. Laskeskelin, että jos kierto on mun normaalimittaa eli 30 pv, niin ovulaatio osuisi juuri jouluaatto viikonloppuun, eli ei inssiä seuraavastakaan kierrosta. Huoh. Toisaalta vähän huvittaa että...
  7. K

    Inseminaatio 2011

    Ymmärsinkö Luru nyt oikein että viikko inssin jälkeen olet testaillut? Eihän se siellä vielä näy, senkin höpsö. Ei lääkärit muuten vaan neuvo odottamaan kahta viikkoa ja raskaustestit testaamaan ensimmäisenä päivänä kuukautisten pois jäännistä. Nyt menet sinne matkalle ja jos sen aikana ei...
  8. K

    Inseminaatio 2011

    Suurimmat pahoittelut Solsolet jaScarleth. Raskauden alkaminen kuitenkin antaa toivoa, sekä teille että meille muille. Osallistun myös tähän ikäkeskusteluun. Kuulun itse näihin nuorempiin hoidossa kävijöihin (-88). Olen ollut hyvin onnekas löytäessäni jo nuorena rinnalleni sen miehen, jonka...
  9. K

    Inseminaatio 2011

    Ensin pahoittelut Jypylle. Tuskin mitkään lohdutuksen sanat auttavat nyt. Mietin sinua eilen illalla nukkumaan mennessäni ja toivoin, että voisin jotenkin auttaa. En yleensä keskustele yläkerran herran kanssa mutta kun en eilen parempaakaan keksinyt laitoin hänellekin pyynnön että antaisi...
  10. K

    Inseminaatio 2011

    Ah, sieltähän ne kuukautiset lopulta alkoivat. Ihana tämä ihmisen mieli (tai ainakin omani) kun yli viidenkymmestä kierrosta ne on aina alkaneet, ja silti toivoo, josko ne ei tästä kierrosta nyt alkaisikaan. Olisiko clomi sitten aiheuttanut tämän erikoisen kierron. Me päätettiin pitää nyt...
  11. K

    Inseminaatio 2011

    Tervetuloa kyytiin Jade84! Tiedän peikkoseni tuon tunteen, hyvä ystäväni muutamia viikkoja sitten kertoi olevansa raskaansa. Raskaus oli "iloinen yllätys", ei siis suunniteltu juttu. Onnittelin ja juteltiin niitä näitä vauvasta ja raskaudesta ja heti kun pääsin autoon rupesin täysillä...
  12. K

    Inseminaatio 2011

    Maailman ihanimpia uutisia Negrescolta ja Daysleeperiltä! Tuhannesti onnea molemmille :heart: Niille, joilla ei vielä tärpännyt, toivon paljon rohkeutta ja jaksamista. Ja hyvää onnea. Räsynukke, Peikko89 ja Scarleth, tervetuloa mukaan. Täällä saa jakaa ilot, surut, v*tutukset ja ajatukset...
  13. K

    Inseminaatio 2011

    Tosi mäntti juttu Mirdav ja Luru... Toivon teille vilpittömästi sylikaupalla onnea jatkoon :hug: Negrescolle pidän sormet ja varpaat ristissä! Meillä nyt tosiaan inssitön kierto menossa, koska en saanut ovulaatiota kiinni, nyt kp 24, eli ei paljon kuulumisia. Paitsi että olen sairastunut...
  14. K

    Inseminaatio 2011

    Olen tosi pahoillani negresco. Tunnelma on selvästi alamaissa yhdellä jos toisellakin. Kävin itse ostamassa niitä digitaalisia ovulaatiotestejä, ja testasin niillä eilen ja tänään - ei ovulaatiota. Joko se on ollut alkuviikosta, enkä saanut sitä Apteekin testeillä kiinni, tai sitten vasta...
  15. K

    Inseminaatio 2011

    Eli Jypy, meillähän on sit samoihin aikoihin jos sulla on mahd. perjantaina?
  16. K

    Inseminaatio 2011

    Kun näitä hyviä kysymyksiä nyt esitetään niin minullakin on yksi.. Toimiiko se Apteekin Ovulaatiotesti niin, että viivat tummenee ovulaatiota kohti mentäessä? Tietääkö joku? Aloin siis sunnuntaina tikuttamaan ja tänään oli tummempi viiva kuin eilen, muttei kuitenkaan vielä yhtä vahva kuin...
  17. K

    Inseminaatio 2011

    Me oltiin tänään siellä follikkeliultrassa, nyt on siis kp 12, ja isoin oli 12 mm ja seuraava 7,2 mm. Pienempi löytyi ensin ja kun lääkäriltä kysyin, että eikös se ole aika pieni, hän sanoi sen olevan ihan hyvä. Mun ajatustyön mukaan tuo 12 mm olisi siis oikein hyvä, mutta sekin on paljon...
  18. K

    Inseminaatio 2011

    Voi Jypy, olen todella pahoillani! Toivon että voisin tehdä enemmän kuin vain toivoa sinulle voimia tästä elämäntilanteesta selviämiseen.
  19. K

    Inseminaatio 2011

    Moikka taas, täällä on monella jännät paikat, onnea matkaan Mirdav ja kaikki muut, jotka jännäilette inssin onnistumista! Itse aloitin torstaina (kp. 5) ensimmäisen Clomifen -kuurin. Tästä se lähtee, toivottakaa onnea :) Torstaina on ultra, ja siellä sitten kertovat miten edetään. Itse...
  20. K

    Inseminaatio 2011

    Hei kaikille, olen pitkään lueskellut erilaisia lapsettomuuspalstoja ja -keskusteluja, mutta vasta nyt keräsin rohkeuden liittyä :) Meillä lapsettomuutta jatkunut nyt hieman reilut neljä vuotta, ja lähipäivinä alkavasta kierrosta olisi tarkoitus tehdä ensimmäinen inseminaatio. Aiemmin olen...

Yhteistyössä