Hakutulokset

  1. P

    Miten otetaan suihin?

    Omasta mielestäni paras on tiukalla/napakalla huuli otteella terskan lypsäminen tuntuu taivaalliselta ja saa kyllä kierrokset nousemaan.Samalla vastapuolen klitorista kiihottamalla jos ei tykkää suu hyväilyä ja kyllähän konstit löytyy ja melikuvitusta peliin.Myös samalla kun huulilla lypsää niin...
  2. P

    Ei ehtinyt olla lapsellani mummua kuin hetken.

    Itse en nähnyt kuin isän,isän eli yhden papan mutta yhtään mummoa en,oma isäni kuoli alle 50:nä ja minä oli 15v ja velipoika 9v.Äitini eli 91v ja olisi täyttänyt sinä vuonna 92v kun kuoli,ja se mikä siinä liikuttaa ja on kuvanakin muistossa ja CD:llä oli kun lapsen lapsen lapsi on viimeisenä...
  3. P

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    :hug:Avioliiton alkuvuosina tuli opeteltua kokkaamistakin mutta ei se tuntunut mielestäni maistuvan yhtä hyvälle kuin vaimon tekemä.Siivoukseen olen osallistunut aina ja vaimolle on annettava SUURI + kun lasten ollessa pieniä jaksoi tehdä kun oma harrastus vei yleensä viikonloppuisin reissun...
  4. P

    Isovanhemmat hylkii vanhempaa lasta!

    Olen surullinen kun luin kirjoituksesi koska se on hirveän väärin lasta ja sinua kohtaan,eihän lapsi ole mihinkään syyllinen kuin myös sinäkään asiat vain ovat menneet niin.Outoa on myös miehesi tyyli itse tekisin selväksi vanhemmilleni että jos ei kumpikin kelpaa saa olla kelpaamatta...
  5. P

    Jatko tarina: Jatka VAIN YHDELLÄ lauseella...katotaan mitä syntyy ! Rohkeesti mukaan

    Koska Marjo tunsi kuumien eroottisten aaltojen aaltoilevan kehossa ajatellessaan iltaa ja että jos ei muuta ottaa ohjat käsiinsä eikä odottele enää.
  6. P

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Jaahas itte olen 60 ja vaimo 55 eli naimisissa oltu 35v ja lapsia kolme sekä lapsenlapsia 3 että niin se aika kuluu.
  7. P

    Poskiontelon punkteeraus?

    Mulla ollut krooninen nuha varmaan kymmenen vuotta ja erilaisia suihkeita ja nyt viimesimpänä keuhkolääkärin rhinocort turbuhale semmonen erittäin hienoa jauhetta lisäksi.Astmapiippu varalla ja nyt tämä poskiontelo ongelma pahentunut vuoden aikana,käytän aamuin illoin nenäkannua lisäksi ja...

Yhteistyössä