Hakutulokset

  1. A

    Muista vauvasta haaveilevia, joiden täytyy syystä tai toisesta odottaa tositoimiin ryhtymistä?!

    Hei, lapseni on juuri täyttänyt 3 vuotta, ja toisaalta harmittaa. kun olisin tahtonut lapset pienellä ikäerolla, jotta heistä olisi toisilleen seuraa. Mulla on kyllä ollut kuume jo pitkään, ja tuntuu siltä ettei sille loppuakaan ole tulossa, mutta tilanne on mikä on, ja vasta lääkkeiden vasteen...
  2. A

    Silmään kadonnut piilari?

    painele lähimpään optikkoliikkeeseen ja pyydä tarkistamaan.. vaikka onhan se voinut tipahtaa jo ennen sitä kun sä olet sitä etsinyt.. Mull aon kerran aivastaessa lähtenyt, onneksi huomasin sen, niin en sitten turhaan ettinyt.
  3. A

    kantoliinan myyminen

    Eiks se oo semmonen pussi, eikä mikään kantoliina? Eikös kaikki Lodget oo semmosia roikottimia? semmosessa kantaminen on tosi työlästä verrattuna normaaliin kudottuun kantoliinaan.
  4. A

    Miten saa kannettavasta kosketushiiren pois lukituksesta?!

    Eipäs kestä :9 hyvä kun voi auttaa :)
  5. A

    Miten saa kannettavasta kosketushiiren pois lukituksesta?!

    Mulla on kans tämmönen.. joten siinä valon alla on semmonen upotus, "tuplaklikkaa sitä"
  6. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Kiitos kaikille apuaan tarjonneille. Nyt täytyy tämän äidin mennä nukkumaan, että jaksaa taas aamulla :) Vaikka silloin lapsi on kuin enkeli. Täytyykin muistaa kehua häntä siitä. Lueskelen vielä ajatuksella ohjeitanne ja neuvojanne, ja käyn sielä vanhempainnetissä vielä uudelleen. Koitan siis...
  7. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    on me kokeiltu näitä pikkukärryjäkin, vaan sit hurjastellaan, ja laitetaan kärryyn mitä sattuu, ja sit oikeastaan se koko sen reissun idea menee.. sillä en saa omaan kärryyni mitään, koska juoksen lapsen perässä. hyvinä päivinä onnistuu kyllä, huonoina ei sitten millään. Joka tapauksessa aina...
  8. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Kiitos tästä, huudon minä kestän, vaikka kanssa shoppaajat eivät aina sitä kestäkkään. Mutta ongelma onkin enemmän se että lapsi alkaa kurkottelemaan tavaroita hyllyistä, kiipeää kärryissä sinne ostosten sekaan, tai vaihtoehtoisesti nuolee/puree ostoskärryjen työntötankoa. :/
  9. A

    Keneltä oli ihan ensimmäinen puhelinliittymäsi?

    Radiolinjalta oli ensimmäinen, toinen Teleltä, ja kolmas muistaakseni DNA:lta :)
  10. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Kaipaisin siis apuja tälläisiin tilanteisiin, joihin en itse ole keksinyt ratkaisua: -Olen lapsen kanssa kahdestaan (pakkotilanteessa) kaupassa, en voi lähteä kaupasta pois, vaikka kuinka kiukku iskisi. mitä tehdä, kun kauppalistaa on vielä, ja lapsi on ihan mahdoton? - Olen lapsen kanssa...
  11. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Olen kysynyt, hän vastaa vain että "haluan olla kiltti", ja kun kysyn että miksi sitten teet niitä tuhmia juttuja, niin tämä vastaa, että "koska olen tuhma". Kysyin tänäänkin monta kertaa, että miksi ihmeessä et ollenkaan tottele, ja potkit ja lyöt äitiä, vastausta en saanut, lähinnä sellaista...
  12. A

    Muista vauvasta haaveilevia, joiden täytyy syystä tai toisesta odottaa tositoimiin ryhtymistä?!

    Mulla on sama tilanne.. Tosin mulla syy on se että sairastan sellaista tautia/sairautta, jonka lääkitys estää raskaaksi tulemisen, tai lähinnä se tarkoittaa, etten saa näiden lääkkeiden aikana tulla raskaaksi. Lisäksi kärsimme myös lapsettomuudesta, joten tuskin sen pikkukakkosen...
  13. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Ei ole pikkusisarusta, eikä ole vielä päiväkodissa, on sinne kyllä menossa lähiaikoina, ja siksi tästä huolestuinkin, että tällainenko hän sitten ajatteli olla päiväkodissa? Ja siis ei ole kiusattukkaan, sillä olen hänen kanssaan ollut kotona, ja siis olemme yhdessä käyneet joka paikassa...
  14. A

    Uhmäikäkö vei mun ihanan lapseni?

    Missä on nyt vikaa, kun aina ennen niin ihana ja ystävällinen, kiltti ja rehellinen 3 vuotias on ruvennut olemaan tosi levoton? Varsinkin viimeiset pari päivää. Potkii ja lyö minua, tekee tahallaan asioita joista tietää minun suuttuvan, ei tottele mitään (tätä on kyllä ollut pitemmän...
  15. A

    Työhaastattelut, uuden työn aloittaminen ja se ahdistus..

    Varmasti se jossain määrin onkin normaalia, mutta siis olen kotihoidontuki aikana käynyt työhaastattelussa, mutta silloin ei ollut mitään ongelmia, eikä ahdistanut ollenkaan.
  16. A

    Työhaastattelut, uuden työn aloittaminen ja se ahdistus..

    Voiskohan joku kertoa, että minkälainen määrä jännittämistä ja ahdistusta on normaalia, jos on 3 vuoden jälkeen lähdössä työmaailmaan. Siis kun tilanteeni on se, että jo haastatteluun meneminen ahdistaa ajatuksissa. Samoin tiedän jo, että kun haastatteluaamu koittaa, vatsaa polttelee ja...

Yhteistyössä