Hakutulokset

  1. MaalisMamma80

    lapsi sairastuu, kumpi vain vanhempi oikeutettu sairaslomaan, vaikka asutaan eri osotteissa?

    Elikkä siis tilanne meillä se että asutaan miehen kanssa eri osotteissa, ja poika virallisesti minun luona. Nyt hän on kipeä, ja olen ollut koko viikon pojan kanssa kotona, mutta huomenna minun pitäisi päästä töihin, mutta lapsen isä on sitä mieltä että hän ei voi ottaa sairasloma päiviä sen...
  2. MaalisMamma80

    Hammaslääkärikammo!!!

    Itselläni on hurja hammaslääkärikammo, ja nyt pn alkanut yksi viisaudenhampaista kenkkuilemaan ja särkemään...kipua olen jo kuunnellut pari päivää, mutta kun en uskalla tohtoriin lähteä... :/ Onko kellään kokemusta ilokaasusta hammashoidossa, taikka sedaatiosta? Mitä tulee maksamaan...
  3. MaalisMamma80

    mitä maksaa yksityisellä putkitus+risojen poisto?

    Eli osaako kokemusta omaavat kertoa mitä tuollainen operaatio suunnilleen yksityisellä tulee maksamaan? Vakuutuksesta toki saa takaisin, ja on varmaan lääkäri/lääkäriasema kohtaisia nuo hinnat, mutta suunnilleen mitä hintaluokkaa on ollut!! Kiitos teille!! :)
  4. MaalisMamma80

    Taaperon kanssa vaeltamaan?

    Onko kokemuksia taaperon kanssa vaeltamisesta? Miten sujuu teltta yöt ym...? Tiedän että tottakai on lapsi kohtaista, mutta jos hyviä vinkkejä on antaa käytännön juttihin, niin ovat enemmän kun tervetulleita!! =)
  5. MaalisMamma80

    rota rokote?

    Paljonko tuo maksaakaan nykyään? Onko moni käynyt hakemassa?
  6. MaalisMamma80

    Ilmainen flunssarokote alle 2v?

    Onko joku kuullut tälläisestä? Onko voimassa ympäri maata, vaiko vaan jossain määrätyillä paikkakunilla? Kokemuksia, toimiiko hyvin?
  7. MaalisMamma80

    Helmikuussa 06 syntyneiden äidit...

    UUsi yhteisö perustettu! Tervetuloa, jos kiinnostaa...=) MammaksiHelmikuussa-06@groups.msn.com
  8. MaalisMamma80

    Jonoista lahdessa korvapolille...

    Eli kuinka kauvan olette odottaneet kutsua korvapolille lähetteen saamisen jälkeen? Lahden alueella siis...
  9. MaalisMamma80

    Monenko korvatulehduksen jälkeen putkitukseen?

    Eli montako korvatulehdusta lapsellanne on ollut kun lääkäri on suositellut/laittanut lapsen putkitukseen tai edes tarkempiin tutkimuksiin? Meillä vihdoin ja viimein pojalle (1v8kk) satiin lähete korvapolille, SEITSEMÄN tämän vuoden puolella olleen tulehduksen jälkeen!!! Tähän asti vaan...
  10. MaalisMamma80

    mies joka ei kirjaimellisesti puhu eikä pussaa...

    Elikkäs, kyse on miehestäni, joka ei oiekasti puhu eikä pussaa...ja se alkaa olla iso rasite suhteelle, minä kun taas juttelisin kaiken maan ja taivaan väliltä, ja pusuttelisin vaikka koko ajan!! Miten suomalaisen jusmu miehen saa puhumaan tunteistaan, fiiliksistään, ja ehkä jopa näyttämään...
  11. MaalisMamma80

    Innostuneita äitejä treffaamaan lapsineen Lahdessa? =)

    Eli olisiko innokkaita treffailijoita lahdessa? =) Viikonloput ja arki- illat olis parhaimpia, sillon ollaan aika yksinäisiä...päivät poika (1v7kk) hoidossa ja äiti koulussa...olis ihan mukava saada molemmille seuraa vaikka kerran viikossa joku ilta taikka vkl... :D Ilmotelkaa innostuneet...
  12. MaalisMamma80

    Kiinteytystä Lahdessa?

    Elikkä onko lahtelaisia kuulolla, kuka osaisi suositella jotain hyvää salia tai muuta, missä voisi käydä kiinteytyksessä/pumpissa yms...? Gym1 ym. on niin järkyttävän kalliita, että niihin ei ole varaa...sinne kun pitää se kortti ostaa, ja kun en pääsisi kun kerran/kaks viikossa käymään, niin...
  13. MaalisMamma80

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Elikkäs tänne nyt kaikki lahtelaiset äitylit, jotka kaipailee lenkkeily/leikki/jutustelu/kahvittelu tai ihan mitä vaan seuraa!! =) Itse olen 26v mamma, 1v5kk aktiivisen pikkumiehen kanssa...joka päivä ulkoillaan ahkerasti, valitettavasti kuitenkin leikkipuistossakin pääasiassa leikitään...
  14. MaalisMamma80

    Muita ketkä tehneet lapsen tarkoituksella ennen kun on oltu kauvan yhdessä?

    Tulipa nyt pitkä ja monimutkanen otsikko... :laugh: Eli ideanan oli jakaa kokemuksia siitä kun löytää sen oikean, ja alkaa samantien perustaa perhettä...millaisia kommentteja saitte muilta, reaktioita ym... =) Meillä tarina menee niin että tavattiin, rakastuttiin, mutta yhteen päädyttiin...
  15. MaalisMamma80

    Mammat Lahti Saksala...?

    Lahteen Saksalaan ollaan muuttamassa, ihan uimahallin läheisyyteen...sieltä päin kaipailisin leikkikaveria 1,4v pojallemme, sekä äitille 27v kahviseuraa... :D Ota rohkeasti yhteyttä...tuittu@hotmail.com terkuin, Tiina
  16. MaalisMamma80

    Missä iässä teillä opitiin itse syömään?

    Meillä 1v4kk poika, ja kun lusikan antaa käteen, niin kaikkea muuta sillä kyllä tehdään, mutta suuhun se ei onnistu menemään... :/ Meillä kyllä ollaan saäännölisesti noita kiinteitä alettu syömään ihan nyt vasta viimosen kuukauden sisään, aiemmin kun pukkasi hammasta tuolta 8kk alkaen koko ajan...
  17. MaalisMamma80

    1,3v ja vielä yösyöppö...

    Onko muita kohtalotovereita, joilla yli vuoden ikäinen lapsi syö vielä yöllä? ':\|' Entäs vihjeitä miten sen saisi helpoiten loppumaan...? Huudattaminen ei onnistu, tällä äitillä ei yksinkertasesti pää kestä yöllä itkua kuunnella... :ashamed: että näin meillä... :p
  18. MaalisMamma80

    Toinen suunnitteilla...

    Tietääkö kukaan onko olemassa yhteisöä/jututelu palstaa sellaisille, kenellä on pieni vauva, ja toinen suunnitteilla heti perään...? :D =) olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja jutskailla samassa tilanteessa olevien kanssa, käytännön jutuista ym... :saint: Tinde
  19. MaalisMamma80

    Innolla synnytystä odottavat?

    Itelläni on rv37+0 menossa, ja en jaksas millään oottaa et PÄÄSEN synnyttämään... :whistle: En tiiä oonko jotenkin outo, mut en osaa oikein mitenkään pelätä sitä tai jännittää, vaikka tiedän kyllä hyvin kaikki riskit ym. mitä siihen voi liittyy... Käytiin tossa eilen synnäriinkin tutustumassa...
  20. MaalisMamma80

    Lahdessa perheparkki

    Eli Lahteen on avattu Vapaudenkadulle perheparkki...sinne voi jättää lapset hoitoon, jos itse tarvitsee esim kaupoilla pyöriä rauhassa, tai sitten voi ihan vaan mennä viettämään aikaa muiden lapsien ja vanhempien kanssa!! :D tarjola kahvia ym...hyvät lastenhoitotilat ja tilat muutenkin...

Yhteistyössä