Hakutulokset

  1. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    hmm..ei oo ihan lähellä cittaria..jos keksitään millä sinne pääsis niin mennään kyl...kiitti vinkistä :P
  2. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Mikä ihme tampio sulla on miehenä jos se syö kaikki ruoat?? heh heh..reenaa kovaa niin ei millään ihan pienellä annoksella pärjää :D kelasta ei paljoo tukia saada kun ollaan muka suuri tulosia :D kun ne katsoo vaan sen määrän mikä on ennen kaikkia menoja. Miehellä siis ihan ok tulot mutta...
  3. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Jauheliha on kallista ja juusto :D
  4. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    roskisdyykkariksi..pitäskö...hehehe ;) onneks on huumorintajua tallella niin jaksaa vääntää vitsiä omasta kurjuudesta :D toisaalta..pärjäs opiskeluaikoinakin vähällä..nyt vaan pitäs kyl saada energiaa ihan lapsenkin takia..et jaksais leikkiä ja olla..nytki tuntuu e nukahdan ku tätä kirjotan.. :O
  5. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    niin eikä tosiaan meillä voi tehdä niin että tekee kerralla ison satsin jotain..koska mies syö niin paljon että ei kyl säästy mitään :D
  6. V

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Taas maksoin laskuja kamalan pinon..on edessä taas kolme viikkoo et pärjättävä 80eurolla..siitä menee suurin osa vauvan ruokaan ja vaippoihin..omaan ruokaan ei siis jää juurikaan mitään. Oon syönyt nyt mm. kaurapuuroo ihan veteen tehtynä ja sit makaroonia. Vatsa ei tykkää näistä ollenkaan (kun...
  7. V

    Mitä kaikkea te äidit kotona teette jos ei ole aikaa kuntoilla??

    Ja hei..ei mulla ollut tarkotus tuomita ketään tai olla ilkeä..tottakai jokainen käyttää ylijäävän ajan mihin vaan..jotkut kuntoilee jotkut tekee mielummin muuta..utelin vaan että eikö muka muutamaa minuuttia aikaa löydy :O ei itelläkään oo aina aikaa tuntia putkeen liikkua, joskus pienissä...
  8. V

    Mitä kaikkea te äidit kotona teette jos ei ole aikaa kuntoilla??

    Heips...ostin raskauden alkuaikoina kuntopyörän..sillä polkenut ja nyt muutama päivä sitte ostin crosstrainerin..niillä pääosin..omistan myös jumppapallon ja miehellä semmoset hyvät käsipainot :) niillä sit teen kun lapsi nukkuu päiväunia. Joskus ei nuku niin päivällä niin sit kuntoilen kun...
  9. V

    Mitä kaikkea te äidit kotona teette jos ei ole aikaa kuntoilla??

    Siis ihan mielenkiinnosta kyselen. Kun mulla on tuttavapiirissä kotiäitejä jotka ei koskaan harrasta liikuntaa, koska on aina kiire..en viitsi ystäviltäni kysyä koska en halua että ne loukkaantuu..mutta mikä niin kiire siä kotona on että ei ehdi?? Ja nää ystävät on ylipainoisia. Eikä se niiden...
  10. V

    Hiukset raskauden jälkeen????

    Raskauden ajan hiukset oli tosi hyvässä kunnossa, nyt 6kk synnytyksestä ja hiukset on ihan kamalat. Niitä lähtee hirveesti ja katkeilee..eikä sekään niin haittaa mutta kun hiukset on koko ajan ku ois uitettu rasvasessa paistinpannussa :O Siis noin kk synnytyksen jälkeen tää alko..ennen pesin...
  11. V

    Kolposkopia??

    kiitos vastauksista..joo ite oon vaan luonteeltani semmonen ihme stressaaja KAIKESTA :D mieskin aina saa nauraa kun mulla on millon mikäkin kriisi ja sit ku se asia on ohi niin turhaa taas pelänny :D
  12. V

    Biggest loser..

    Kattelin jotai dokkaria joskus et jossain päin amerikkaa en muista ollenkaa missä mut kuitenki niin monet puhu sitä et haluis syödä esim täysjyväleipää mutta siä päin kaupoissa ei oo kun niitä pullamössöleipiä jne..et valikoimat kaupoissa on tosi suppeet..ei tietenkä selitä sitä lihavuutta...
  13. V

    Kolposkopia??

    Mulle laitettiin kierukka n pari kk synnytyksen jälkeen ja samalla multa otettiin papa. Postissa tuli vaan lappu että oli jotain muutoksia. Ei mitään et hyvän vai pahanlaatusta, sit oli että tulee kutsu kolposkopiaan..tänään se kutsu sitten tuli. Mimmonen toimenpide se on. Sattuuko kuinka...
  14. V

    Mirena + turvotus!!! jotain avuksi tukalaan oloon?

    Mulle laitettiin mirena hormonikierukka tän vuoden alkupuolella. Tähän asti mennyt hyvin mutta nyt jonkun aikaa vatsa ollut tosi turvoksissa. Oon laihduttanu synnytyksen jälkeen 15 kiloo ja olin jo ihan onnesta soikeena kun ekan kerran elämässäni alko vatsalihakset erottuun nätisti. Musta kun...
  15. V

    Onko muita jotka eivät halua kuin yhden lapsen?

    juu..jos käy niin että ehkäsy pettää niin ajattelen niin että sitten niin oli tarkotus..itellä mirena hormonikierukka ja tod.näk on onneks pieni..ainakin nyt ajattelen niin ;) Ja itselläni sisarukset teki musta semmosen aika ujon ja aran..aina tukeuduin siskoihin ja niiden seuraan jos en...
  16. V

    Onko muita jotka eivät halua kuin yhden lapsen?

    Mieheni ja minä ei olla mitään lukkoon lyöty, mutta molemmat kyllä sillä mielellä että toista lasta ei hankita. Meillä on nyt yksi ihana 5kk tytön tyllerö ja mulle se ainakin riittää..voi tietysti mieli muuttua mutta nyt ainakin taloudelliset asiat sillain että ei olisi varaa hankkia toista...
  17. V

    Nan 1 ja 2??

    Hmm..vauva nyt 5kk ja soseiden lisäksi juodaan tota ykköstä..lukenut että ei juuri kuitenkaan eroa kakkosesta joten onko siihen pakko vaihtaa vai voidaanko jatkaa ykkösellä?? hmmm...:D Ja toinen kysymys oiskin et kun nyt vauva syö aika paljon soseita ja maidon anto sitä mukaa vähenee..Mutta...
  18. V

    Te tupakoinnin lopettaneet!!!

    Kertokaa mitä muutoksia ootte huomannu tupakoinnin lopettamisen jälkeen..itellä tässä menossa 5 päivä ilman tupakkaa ja voi sanoa että pinna hieman kireellä.. :kieh: äiti pitäis jaksaa olla vaikka tekis mieli vaan lukittautua vessaan ja pysyä sielä!! Nyt kyl huomasin et se pahin ihon kuivuus on...
  19. V

    Kebabin kalorit?? :D

    Oisko aavistusta paljon kebab sisältää kaloreita?? Itse syön joskus ihan kebabin salaatilla/rullakebabin niin että syön vaan sen sisällön :D Tietysti on paikkakohtaista et mitä kastikkeita niissä on ja paljon kebabia on annoksessa mutta mikä olis n.suur piirtein arvio?? :)
  20. V

    Kertokaa hyvin sujuneista alatiesynnytyksistä

    Itse voin sanoa että koska vaan kokisin uudestaan. Olin jopa hieman pettynyt kun olin ihan henkisesti valmistautunu että se tulis oleen ihan kamalaa, mutta eipä ollu eikä ees sattunu niin paljoo.. :) Itellä oli 3 yötä supistuksia ennen ku tuli sitte lähtö. Se oli vähän inhottavaa ku oli kolme...

Yhteistyössä