Hakutulokset

  1. S

    1v8kk lapselle matkarattaat

    Itse en ostaisi enää tuon ikäiselle matkarattata, jotka yleensä ovat aika heppoisia. Lämpimästi voin suositella Brion Pony merkkisiä perusrattaita. Niihin saa erikseen kuomukin ostettua jos haluaa, kevyet perusrattaat, jotka ei paljoa tilaa vie. =)
  2. S

    Haalarigalluppia

    Kiitos vastauksistanne, menen ensi viikolla ostamaan haalarin.
  3. S

    Haalarigalluppia

    MItä haalaria suosittelisit 1,5v:n ikäiselle? Valikausihaalarista on kyse. Alkaa vanha haalari mennä pieneksi.
  4. S

    Äidin OMA harrastus?

    Lenkkeily esimerkiksi. Vaikea keksiä, kun ei yhään tunne sinua ja tiedä minkä tyyppistä etsit. =)
  5. S

    Tärkeysjärjestys

    \ Samoin!
  6. S

    BMI-gallup...

    \ Äläpä ota turhia paineita, kyllä se imetyskin oman tehtävänsä tekee. :) WeW nimimerkki (?) taisi laittaakin sinulle jo hyviä neuvoja laihdutukseen. Muista kuitenkin syödä kunnon kotiruokaa kun imetät. =) Nauti vauva-ajasta, laihduttaa ehdit myöhemminkin!
  7. S

    Onko miehesi se oikea?

    Paras mahdollinen mínulle.
  8. S

    Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

    Olen aina ajatellut nuorempana, että 30 vuotiaana on lapsiluku täynnä. No nyt on yksi lapsi ja ikää pian 26v. Onhan tässä aikaa vielä tuohon "maagiseen" rajaan, mutta luulenpa, että raja ei tule pitämään paikkaansa. (ainakaan jos kolme lasta saisin) :whistle:
  9. S

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    Poika 17.12.03
  10. S

    Laitetaanko oma ikä???

    25 :wave:
  11. S

    pino 2003 syntyneille

    17.12.03 Kos, poika :)
  12. S

    Mitä tarjositte ristiäisissä?

    Meillä oli pojan ristiäisissä täytekakku, voileipäkakku, tiikerikakku, pullaa, keksejä, munavoita´ja riisipiirakoita. Anoppi on kova leipomaan ja halusi järkätä kekkerit. itse leivoin vain pullaa. Äitini oli tilannut sekä voileipä että täytekakut leipomosta (hyviä olivat :p ) ja anoppi pyöräytti...

Yhteistyössä