Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    itsellä on myös km tausta. 11. rasjaudesta 4 onnistui (5 lasta). myös yksi rv 19 tehty keskeytys on koettu (toivoa ei annettu) mulle henk kohtasesti helpottavaa oli kun edes tulin hyvin raskaaksi. ei se lohduttanut mutta tutkimukset oli helppo aloittaa kun selkeästi oli jokin vika kun...
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    jos hookool on tulos tuplat :D :D mä plussasin tuplista dpo 6.(testasin niin ajoissa kun luulin et oli lyhyempi kierto ja isommat dpot mut ekas ultras paljastu et ovis oli ollu myöhässä) ... ihan hentosel viival ja dpo 10 oli jo tollaset viivat :D
  3. N

    Pitkät naiset!

    Ja ps. Mieheni on mua pari cm lyhempi. Mutta sillä on ne 20cm siellä missä tarvitaan :-D :-D
  4. N

    Pitkät naiset!

    Mä oon 182 ja ylpeä siitä! Usein myös 10cm korkoakin laitan. Mikäs sen mahtavampaa kun pitkät sääret . Niitä ei plastiikkakirurgilta niin vaan saakkaan ;)
  5. N

    aktiivisuusranneke, mikä olisi hyvä?

    Eli nyt saa suositella ja kertoa kokemuksia aktiivisuusrannekkeista! turhake vai oikeesti hyödyllinen? Vaatimuksena vedenpitävyys koska harrastan uimista.
  6. N

    Kuinka paljon painoa on kertynyt, normaalipainoiset?

    1. Raskaus +25 2.raskaus +30 3. Raskaus +30 4. Raskaus (kaksoset) +38kg Niin ja oon 182cm pitkä ja lähtöpaino 75kg
  7. N

    Tarvitsen apua...syömishäiriö? (toivottavasti jaksatte lukea!)

    Minä olin teini-iässä samassa tilanteessa ja kärsin syömishäiriöstä yli 8 vuotta, tiedän mitä käyt läpi. Kuuluin ns. Myöhään kehittyvään ryhmään ja olin pullukka kunnes aloin laihduttaa. Lopulta kävin lenkillä oksentamassa ja itkin miten lihava olin 182cm pitkä ja 59kiloa. Voin huonosti...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla kilpparioireina mm. Kulmakarvat ei kasva loppuun asti, rytmihäiriöt (juuri tosin selvisi että mun isällä on sydämen synnynnäinen vika joka periytyy voimakkaasti..), väsymys, alakulo, muisti ei toimi, ajatus ei kulje, ajatus katkeaa. Saunoa en voi kun en hikoillut ollenkaan , nykyään hiki...
  9. N

    Mikä auto ostaa jos rahaa on 1000 Euroa?

    Mikä tahansa muu kuin ranskalainen. Rellut ja sitikat on aina rikki
  10. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla löyty kilppari keskenmenojen syyksi (11 raskautta, 4 onnistunutta) ja arvot oli tsh 4.2 ja t4v 9 Ongelmat alko 2. Lapsen jälkeen. Kaikki meni rv 6-10 kesken. Meinasivat seurantaan laittaa mutta yksäri määräs lääkityksen välittömästi ja seuraava raskaus kesti ja terve tyttö tuli. Sainpa...
  11. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Empuska, ootko varma ettei voi noi viivat raskaudesta johtua? Tuliko testiajalla? Kokeilisin varmuudeksi toista merkkiä. Mulla on käynyt niin et oli normimenkat mutta oireiden takia testasin ja tuli haamu kp 10 joka vahvistu päivä päivältä. Ja olin siis raskaana ! Kuukautiset olivat täysin...
  12. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    tyttöä veikkaan minä sulle :)
  13. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tammityttö: no niinhän se on mut eipä se ajatusten siirtäminen muualle ole kovin helppoa... itellä siis km tausta: 11raskaudesta 4 onnistui ja 5 tytärtä sain. mut joo sillon just moni sano et ajattele jotain muuta.. ei ollu helppoo ei. Edelleen käyn täällä kyttäämäs näitä testijuttuja vaikka...
  14. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tammityttö: mä aloin odottaa kaksosia imetysajalla ja imetinkin rv 20 korville asti kunnes tuo pikkukolmonen ite hylkäs tissin (10kuisena) Mulla oli toki kierto palautunut 24pvää synnytyksestä jo vaikka siis täysimetin 6kk tuota pikkukolmosta. Menkat tuli silti kellontarkasti . Et niinkin voi...
  15. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Riimini, mulla kerran käyny niin että oletin että on voinu tärpätä--> tein digin yhtenä lauantaina ja oli ei raskaana tulos. Maanantaina tein tavistestin jossa oli haalea viiva ja positiiviseksi luettava tulos siis. Tiistaina digi heräsi vasta ja ilmoitti myös että raskaana ja raskaana olin...
  16. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea RIIMINI plussasta !! <3
  17. N

    keskenmeno?

    Mulla aina verinen vuoto ollut merkki keskenmenosta :( Tosi monella se on harmitonta kuitenkin, toivotaan et niin myös sinulla
  18. N

    Seksielämä parempaa vai huonompaa lasten jälkeen?

    Parempaa. Takana 4 alatiesynnytystä, viimeinen oli kaksossynnytys. En tiedä johtuuko siitä et lantionpohjaa on aika säntillisesti tullu treenattua synnytysten jälkeen.
  19. N

    Toistuvat keskenmenot

    Haluaisin antaa teille toivonkipinää omalla tarinalla.. 1. Ja 2. Lapsi sai alkunsa heti ja raskaudet ongelmattomia. Toisella tytöllä oli halkio syntyessään. Sitten alkoi ongelmat: 2008 kromosomopoikkeava raskaus --> keskeytys12/08 rv 19+ . 06/09 km ja tuli avioerokin. Uuden miehen löysin...
  20. N

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Tsemppiä odottajille :) Meidän likat täyttää jo 2v 11.2. :) Mulla meni siis raskaus (tuplat 4. Ja 5 lapsi) 38+3 vkoille asti kunnes käynnistettiin Alateitse syntyivät (a pää edellä, b perätilassa) ja olivat 3420g ja 2860g. Kaikki meni kuin oppikirjasta siis ja vuodelepojakaan ei...

Yhteistyössä