Hakutulokset

  1. S

    Eläintarha jossa kierretään hissillä?

    kiitos vastauksista, toi vaikutti ainakin samalta kun se mistä ohjaaja puhui! :) ''jo on laiskuus huipussaan!'' ei me sinne sen takia haluta että ei tarvitse kävellä vaan sen takia että voi nähdä niitä eläimiä eri kulmasta ja tosiaan että eläimet on siellä vähän niinkuin vapaana eikä...
  2. S

    Eläintarha jossa kierretään hissillä?

    Hei ! Meillä oli perhevalmennuksessa puhetta mukavista kohteista missä voisi käydä lastenkanssa, ja sitten ohjaaja kertoi eläintarhasta jossa kierretään hisseillä, en muista paikan enkä edes maan nimeä jossa tämä paikka oli.. :D Olivat vierailleet siellä joskus pari vuotta sitten...
  3. S

    Unipusseista :)

    Oletteko pitäneet jo vastasyntyneellä unipussia? Meillä on kokoa 0 unipussi joten se soveltunee vastasyntyneelle mutta onko varmasti turvallinen ? Kokemuksia kaipailen! :)
  4. S

    Miehen syntymäpäivät

    me käytiin vaan ravintolassa syömässä kun ei leffaan ehditty koska parkkipaikkoja ei ollut yhtäkään ja jouduttiin jättämään auto niin kauas ettei enää ehditty ja ravintolaankin oli jonoa ja tunnin odotus joten mentiin sitten eri paikkaan, Mutta eipä se hirveästi haitannut.. :) Mies siis...
  5. S

    Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

    Keravalta olisi kanssa yksi ja LA 30.04.2011 ja itse olen vm. -92 :)
  6. S

    Perheesi lavistys/tatuointi tilasto

    Meitä on toistaiseksi vielä 2 mutta kolmas on mahassa tulossa :) lävistyksiä 6kpl ja tatuointeja 3 isoa, ja kaikki ovat minulla.. :)
  7. S

    Miehen syntymäpäivät

    no olen suht hyvässä kunnossa mutta vähänkään pitemmät kävelyretket ym tuntuu aika raskailta, rv on ''vasta'' 30 mutta silti on jo tuskasta liikkuminen :D Eikä meillä täällä ole oikein mitään mihin pääsisi grillailemaan tähän aikaan vuodesta kun on lumikinosten peitossa kaikki polut ym.. :(...
  8. S

    Miehen syntymäpäivät

    No et varmaan sitten pidä juhlimisesta, mutta me olemem aina tehneet jotain kummankin syntymäpäivänä ja muinakin merkkipäivinä.. emmekä nyt aio juhlimalla juhlia vaan yritän keksiä jotain mukavaa tekemistä päivän kunniaksi.
  9. S

    Miehen syntymäpäivät

    Hei! Elikkä mun miehelläni on syntymäpäivät ensiviikolla ja mietin tässä että mitä ihmettä keksin.. Täyttää 26vuotta, oon järkänny jo aimmin sauna iltaa ja yllätys pippaloita ja sellasia ja nyt kun odotetaan vauvaa niin ei oikein mitkään ryyppäämiset onnistu kun en itse voi juoda ja mies...
  10. S

    Kolposkopia tutkimuksessa käyneet!

    En minä tiedä mitä se minnekkin tunki kun en sinne katsonut, mikroskoopiksi se sitä sanoi :) mutta tuntui kyllä samalta kuin se papa:ssa laitettava laite..
  11. S

    Kolposkopia tutkimuksessa käyneet!

    Minulla epämiellyttävimmältä tuntui ehkä se mikroskoopin asetus :D Ei sattunut koepalan otto, tuntui kuin kynsiä olisi leikannut eli tuntee että jotain leikkaa muttei tunne kipua tms. Raskaana olen vielä joten ehkä sentakia tuntui se alku inhottavalta kun paikat vähän turvonneet.. :)
  12. S

    kolposkopia ja raskaus

    Hei! Ajattelin kirjotella tänne vähän kun ei keskustelua oikein löytynyt ja nyt kun minulle se kolposkopia vihdoin tehtiin raskausaikana, mitä kauhulla odotin. Eli jos jollain tulee joskus sama tilanne eteen ja etsii tietoa :) Minulla siis papa:ssa oli vahvojasolumuutoksia jotka...
  13. S

    Pätkiskakun päällinen?

    Nam! Voisitko laittaa tuon pätkismoussen reseptin :) ? Itse kuorrutan aina kakut joissa on suklaakeksiä / suklaarouhetta sisällä , kermavaahdolla ja sulatetulla suklaalla sellaisia ''roiskeita'' tai viivoja siihen päälle :)
  14. S

    Talvi odotus!

    Onko merkillä suomalaisia sivuja? En osaa ruotsia ja löysin vain suomalaisen sivun :D
  15. S

    Lihasjumit raskaana!

    Minulla ainakin on kanssa jalat (pohkeet) ja selkä ihan jumissa ! En ole vielä löytänyt mitään helpottavaa muuta kun se että mies hieroo mutta ei sekään aina jaksa :D
  16. S

    Talvi odotus!

    Pitänee rueta huuto.netistä kattelemeaan kun en uutena varmaan viitsi ostaa jos kauheen kalliita:o kun ei sille sitten taas ole pitkään aikaan käyttöä.. En itse kehtaa kuitenkaan miehen työtaskissa kulkea kun joudun töihin kävelemään sellaset 5km vilkkailla kaduilla ja keskustan poikki :D...
  17. S

    Maitoa tulee jo?

    kiitoksia vastauksista! :)
  18. S

    Maitoa tulee jo?

    Hei! Minulla on tänään 18rv täynnä eli 19 alotellaan.. Milloin teillä on alkanut tulla maitoa tai olette joutuneet käyttämään liivisuojia? Kaksi viikkoa sitten tuli töissä läntti tissin kohdalle, luulin että tuli pisara vettä jostain enkä huomioinut sen kummemmin mutta nyt myös toissa...
  19. S

    Ei ollut onni myötä..

    Itse sain keskenmenon n. puoli vuotta sitten, en ehtinyt tietää kuin alle viikon olevani raskaana (8+) ja sitten tuli keskenmeno, ehkä sen takia en osannut kauheasti järkyttyä kun en ollut raskautta edes sisäistänyt kunnolla, nyt on toinen raskaus ja 19 rv menossa :) Pelottaa kokoajan että jos...
  20. S

    Talvi odotus!

    Hei! Mistä olette löytäneet talvitakin joka mahtuisi loppu ajan päälle? Olen nyt rv 18 ja oma takki alkaa olla jo ahdas.. Miten muuten olette pukeutuneet talvella, oletteko käyttäneet mahan lämmitintä / maha tuubia ym..? :)

Yhteistyössä