Hakutulokset

  1. I

    muita tulipalosta selvinneitä?

    Kotimme paloi viime keväänä ja minulla on jäänyt tästä kamalat traumat. Olen yrittänyt etsiä netistä vertaistukea,mutta tuloksetta. Olisi varmasti helpottavaa saada jutella jonkun kanssa,joka on joutunut kokemaan saman. terapiassa olen käynyt,mutta pelko hallitsee yhä elämääni hyvin vahvasti.
  2. I

    paniikki\ahdistuneisuushäiriöstä kärsivät

    Minä olen kärsinyt paniikkihäiriöstä noin kymmenen vuotta ja esikoiseni syntymän jälkeen (2vuotta sitten) alkoi jatkuva ahdistuskin nostaa päätään. Kyselisin nyt kokemusta lääkkeestä nimeltään alprox? Onko kukaan käyttänyt? Lääkäri määräsi minulle tätä,kun cipralex aiheutti ikäviä...
  3. I

    synnytyksen jälkeen pahentunut ahdistuneisuus ja paniikki.cipralex

    Hei ! Onkohan täällä muita joilla ahdistuneisuus on pahentunut synnytyksen jälkeen?Minulla on ollut nuoruudessa paha paniikkihäiriö ja ahdistus,mutta se helpottui itsestään noin 19 vuoden iässä.Nyt olen 23-vuotias ja esikoiseni 6kuukautta.Ahdistukseni pahenee pahenemistaan kokoajan.Kävin...
  4. I

    ahdistuneisuutta ja nielemisvaikeuksia

    Synnytin esikoiseni 3,5 kk sitten.Ensimmäiset 2viikkoa olivat antoisaa ja ihanaa aikaa uutuuden huumassa,mutta tämän ajan jälkeen ahdistuin todenteolla pariksi kuukaudeksi.Ahdistuneisuus alkoi näkyä erilaisina fyysisinä vaivoina ja nyt viimeisimpänä olen kärsinyt nielemisvaikeuksista...Olen...

Yhteistyössä