Hakutulokset

  1. nadouessioux

    Mainosta kivoja blogeja tai omaasi!

    Enpäs tiedä onko kiva, mutta oma on ainakin :--) Aurinkoinen Toivoni
  2. nadouessioux

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Aurinkoinen Toivoni Vauva kohta 5kk, paljon kuvia ja höpötystä. Tervetuloa :)
  3. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Helou pitkästä aikaa. Huhhuijaa. Olinpa unohtanut koko paikan olemassaolon. Täällä menee oikein hyvin. Minulle syntyi juhannusaattona 22. kesäkuuta pieni poika. Tuo poika on nyt 3kk 1vk 4 pv. Se on minun pikkuinen aurinko, hurmuri ja söpöläinen. Päivät menevät vilisten ohi ja poju kasvaa...
  4. nadouessioux

    Blogeja !

    Tässä minun blogini Aurinkoinen Toivoni. Tervetuloa :)
  5. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Merywind voimia sinulle! Kyllä se odotus pian palkitaan :) Itse olen vieläkin yhdessä suuressa kasassa. Mieleni on kylläkin todella hyvä! Huomenna koittaa se päivä, jolloin synnytys käynnistetään. Mua jännittää vähän, mutta vain hyvällä tavalla. En halua peltätä käynnistystä. Kaikki menee...
  6. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Terve vaan! Hirmuisen paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :) Minä taidan olla jo hieman kateellinen kaikille heille, jotka saavat tuhisevaa nyyttiä jo pitää sylissään. Minä sinnittelen vielä. Viikkoja kasassa jo huimat 41+3. Huomenna on aika äitiyspolille. En osaa yhtään aavistaa mitä...
  7. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Hammashuolto argggh. Minua hävettää ja kiukuttaa, kun en ole vieläkään muistanut tilata hammastarkastusaikaa. Tosiaan kun ei ole ilmaista meille raskaana oleville täällä Tampereella, mutta voisikohan sen saada kuitenkin nopeammin? Siis että jos soitan sinne ja sanon olevani raskaana ja hampaat...
  8. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Uusia tyttöjä paljon! Mukavaa! Täällähän tyttöjä myös kohta pamahtelee! Huhheijaa, nauttikaahan viimeisistä raskausajoista ;) Neuvoloissa ja ultrissa taas käyty. Tällä kertaa ultrassa näkyi selvät poikamerkit. Meille on siis tulossa pikkujätkä! Hän voi sitten hurmata ne teidän vaaleanpunaiset...
  9. nadouessioux

    Raskaus Blogeja?

    Moi! Tässä minun juuri aloittamani blogi. Ei ole mitenkään pelkästään raskauteen liittyvää, eli milloin mitäkin. Voi käydä ihmettelemässä :) Tässä siis Dream a little dream Onnistuin mokaamaan vanhan, mutta tuossa uusi osoite.
  10. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Hei Lisa Love! Kokeilitko mamalegginsejä? H&M palveli ainakin niiden osalta minua hyvin. Olen poistanut jo kolmet samanmoiset M-koon mamaleggarit. Menee kivasti mahan päälle (myös pyllyn!) ja tuntuu NIIN hyvältä. Näitä minä käytän pelkästään. Maksoivat kympin per kalsari. Toimii!
  11. nadouessioux

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Heippa hei kaikille! Täällä meillä olisi huomenna viikkoja tasan 19. Aika menee NOPEASTI. Mukava olo kaikin puolin! Hieman vain jännitän viikon päästä olevaa rakenneultraa. Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin. Toivottavasti sukupuolestakin saataisiin edes jonkinlainen arvio. En enää...
  12. nadouessioux

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Joo tosiaan, huomenta vaan kaikille :) Täällä yhden laiskiaisen piti mennä aamulla työkkäriin, mutta päätinkin sitten näköjään nukkua pommiin. Hyvä minä. No eipä mitään, maanantai olis ehkä muutenkin parempi päivä uhrata epämiellyttäville asioille. Voi tytöt. Alkää surko turhaan sitä...
  13. nadouessioux

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Käyn tuolla Satamakadulla :) Ja mulla seuraava 19.1. Hassua :)
  14. nadouessioux

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Minullapa olikin eka ultra tänään!! Voiko olla enää ihmeellisempää ja kauniinpaa asiaa. Se oli aivan mahtavaa. En unohda sitä ikinä. Kaikki oli ihanasti ja siellä se kovasti heilutteli meille käsiään :D Pikkuinen ei kuitenkaan suostunut kääntymään sivuttain, joten saatiin vain epäselvempi...
  15. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Apua apua. Mulla on mennyt aivan ohi tämä! En ole päässyt koneelle ja maanantaina jouduin äkillisesti lähtemään tapaamaan äitiäni. Nyt harmittaa :(
  16. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Mullekin käy näillä näkymin molemmat :) Mielummin kuitenkin ehkä tuo päiväaika kuin myöhempi iltapäivä!
  17. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    I.love voi sinua! Minullakin tuli yksi päivä pinaattikeitto samantien ylös. Se tosin taisi johtua siitä, että olen nauttinut samaista keittoa jo ehkä liian monta kertaa tämän raskauden aikana.. Eipä maistu enää tuo yksi minun lempiruuistani. Sama tilanne mullakin Vanillac. Eli sanokaapas te...
  18. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hei Vanillac :) kiva saada sinut tähän joukkoon mukavaan ja pieneen! Milloin teille kaikille sopisi? Onko ehdotuksia? Huhhuuu huomenna ensimmäinen neuvola. Jännittää :) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Toivon teille mukavia hetkiä ja paljon iloa :)
  19. nadouessioux

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Hienoa! Minä olen tällä hetkellä "lomalla", joten käy melkeimpa koska vaan :) Miltä kuulostaisi ensi viikko? Sopisiko silloin? Niin ja mitä haluaisitte tehdä ja missä yhteydessä nähdä? Minusta olisi kiva rupatella vaikka jossakin rauhallisessa kuppilassa teen äärellä :) I.love: Missä...
  20. nadouessioux

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Amanda90: Voimia teille! Minulla on maanantaina ensimmäinen neuvola. Vihdoinkin! Milloin pääsen ensimmäiseen ultraan? Haluaisin niin kovasti tietää että kaikki on hyvin. Jännittää hurjasti! Oletetaan, että olen 7-8 viikolla nyt. Siitäkään ei tosin ole varmuutta. Senkin puolesta kaikki tuntuu...

Yhteistyössä