Hakutulokset

  1. L

    Lapset pois

    no äläs mitään, meillä neiti olikin itselleen kaksi sulhasta löytänyt :whistle: Yks ei riittäny niin piti kaks ottaa :kieh: Nyt ei sit tiiä ihan vielä että onko pentuja tulossa, ja kummalleko mahtaakaan olla jos niin käy :D Tuonne se on koko ajan pyrkimässä, metsikköön jossa lymyili...
  2. L

    Tuskainen yö edessä :(

    No arvaa vaan, kun tuolta lähen käveleen, ni sanon ihan varmana että toivottavasti saa ite joskus tän sairauden, ni tietää onko kipee vai ei :kieh: Ei pitäs kyl toivoo kellekään tätä samaa tuskaa; että itkeä saa kaikesta kivusta joka ikinen päivä, mutta vaan sillai sen tajuaa et millasta on...
  3. L

    Tuskainen yö edessä :(

    no voi ei. Mulla kanssa hirveetä tuskaa, selkärankareuma on ja kivut vaan pahenee päivä päivältä joka puolella, lääkkeet ei auta mitään. Kohta istun varmasti pyörätuolis, kun ei pysty liikkumaan...pienikin liikahdus tekee niin pahaa. Tiiän että olis tosi tärkee voimistella, mut en vaa pysty...
  4. L

    kokonainen ankka

    :whistle:
  5. L

    kokonainen ankka

    tiiättekös, että taitaa mennä täyttö vaikeeks, ei siin olekaa reikää missään :whistle: :D :D mitäs nyt, pitääkö mun porata siihen reikä kun se on sulanu :laugh: kun oli niin herkullinen tuo resepti tuolla netissä ja pyysin jo isäntää tuomaan aineksetkin töistä tullessaa :'(
  6. L

    kokonainen ankka

    nonni, oon tullu siihen tulokseen että kyllä jonneki sisuksiin täytettä työnnän, jos vaan mahollista :whistle: Löysin ihan hyvältä kuulostavan täytteen ohjeen kuukkeloimalla...sunnuntaille menee varmaan ennenkun ehdin valmistaa tuon, mutta pitää palata kertomahan että minkälaista tuli ;)...
  7. L

    kokonainen ankka

    :attn:
  8. L

    kokonainen ankka

    sattuko kukaan ostamaan lidlistä kokonaisen pakasteessa olevan ankan? Tai onko joku ylipäätään ostanu jostain muualta nyt ankkoja? :D Eilen itelleni käteen moinen tarttui, muuten ok, mutta en tiiä miten se pitäs valmistaa :D Siis sulatus ensinnään tietenkin, mutta siinä sanotaan että...
  9. L

    kotirauhan häiritseminen

    sillä vaan kyselen kun meillä on tässä sellanen tilanne että ollaan tammikuussa muutettu tänne "maalle" asumaan, ja luultiin että aika rauhassa täällä saapi olla kun ei oo ees kovin montaa naapuria lähellä. No eipä mitään..nyt viikolla 10, ekan kerran..joku noista naapureista; vanha ukko...
  10. L

    kotirauhan häiritseminen

    kertokaa mulle minkälainen käytös määritellään sellaiseksi( ei kuitenkaan sisällä väkivaltaa). Kiitos.
  11. L

    Tilasin sitten tämmösen:

    :p meille piti tulla yks jo vanhempi karhis tässä tammikuun puolella, mut se sit "peruuntui" kasvattajan puolelta...niin nyt oon tässä vähän katellu muita ehdokkaita :)
  12. L

    Tilasin sitten tämmösen:

    Niinhän ne on kyllä, satun vaan tietämään yhen tollasen pennun..tahtois sen pihaan turvaksi kun muutetaa tonne "keskelle ei mitään" metän viereen, tiiä mikä sieltä tulee vastaan :whistle: Kaipa se on niin yksilöllistä...
  13. L

    Tilasin sitten tämmösen:

    Näin asiasta kukkaruukkuun, vaiminnesenytoli...sanoppa sinä kun tiiät paremmin että onko ihan susi yhistelmä jos on karhukoiraa ja hirvikoiraa sekasi? :D Lähinnä että; liekkö tuo miten hurja luontonen, tulisko lasten kansa toimeen? Niin ja tuo kamera on varmaan aika oiva keksintö :)
  14. L

    Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

    eilen kun soitin pankkiin...siellä vastas niin nuija eukko ettei tosikaa. Ensinnäkin sanoi nimensä epäselvästi, et jäin miettii kuka hitto se oikein oli(tunnen siis ko pankin henkilökunnan kun kuitenki ikäni siellä asioinu ), tänään sit soitin sinne uudellee ni sain sit jopa joten kuten selvän...
  15. L

    kertokaas mistä löytäsin halvimman lennon

    kohteena olis new york ja meno-paluu tarvittas.. mulla haaveissa lähtee tammikuussa käväseen siellä, jos tuon ukko kultasen yllättäis vallan kokonaan "että pakkaas kamat niin lähetään" :p Katoin finnairin sivulta niin meinas käydä näin :o Hinnat yheltä jo olis ollu jotain aika hirveetä...
  16. L

    Koskas viimeksi ootte harrastaneet petipuuhia?

    jaa-a, tossa tänään sitä...ed kerrasta olikin jo parisen viikkoa vissiin, kun perkule tuota vuotoo vaan tulee ja tulee eikä meinaa loppua näkyä :/ Mulla on ihan hirvee ressi nyt ollu tässä jo muutamia viikkoja päällä, jatkuu vaan niin ei ainakaan lopeta varmaan tuota vuotamistakaan ennenku...
  17. L

    onko kellään ikean LEKSVIK sarjan tuotteita?

    meillä kirjahylly ja sohvapöytä, mun mielestä olleet tosi hyviä.
  18. L

    mikä se on semmonen rekka nimeltään josta

    juu, sehän se oliki :) En vaan tiiä tosta että onko just tuo mitä on tarkottanu, sano vaan että rekka josta saa sit "pyöräytettyä :o " sen robotin :whistle: Mut täytyypi kahtella kaupoissa että millasta löytyy ;)
  19. L

    mikä se on semmonen rekka nimeltään josta

    saapi robotin :o ? Ja saapiko niitä jostain? Ei tuu nyt mieleen se nimi, oon kyllä jossain joskus nähny...meillä oli ilmeisesti poika tänään pk:ssa nähny semmosen jollain ja nyt hän kuulemma haluu joulupukilta samanlaisen kun on niin kiltisti :whistle: :D
  20. L

    minä oon ihan koukussa sims-peliin

    joo, no sain mä sittenki sen tarjoilee :) ja tunnelma oli katossa ;) Mut mites sit jos haluaa siirtää ne toiselle tontille, että ostaa uuden talon, niin miten se tapahtuu?

Yhteistyössä