Hakutulokset

  1. S

    tytsi-89 mitä sä oikein ajat takaa

    \ Kultaseni, en ollenkaan epäile ettekö olisi täysin tosissasi =)
  2. S

    tytsi-89 mitä sä oikein ajat takaa

    No lapsihan haluaa olla vanhempi ja aikuisempi kuin mitä on. Toisaalta hellyyttävä, toisaalta s.aamarin ärsyttävää. TUnnistan jotain piirteitä omasta murkustanikin.. Mutta turha lasta on alkaa nälvimään. Ettehän (toivottavasti) te mene uhmaikäsenkään kiukkuun mukaan niin älkää nyt alakako...
  3. S

    Olemmeko veljeni kanssa epätavallisia nuoria? :D

    No joopa... onpa taas "aikuista" kommentointia tässä ketjussa :whistle: Luulisitäällä äideillä olevan enmmän järkeä kuin 17-vuotiaalla lapsella. Jättäkää nyt tyttö jo rauhaan, sehän on vaan pikkuvanha.
  4. S

    Suku on pahin:(

    Ja ne luulee että ovat kuninkaita maailmassa
  5. S

    Saako isä-Björkqvist tavata lastaan?

    Justiinsahan oli jossain lehdessä kertomus kuinka tyttärelle tulee aina välistä mieleen jossain yhteyksissä tapahtumat ja sanoo itkien"isi lyö äitiä"ym.Traumat on jokatapauksessa jäänyt.Ei pitäisi sallia.
  6. S

    Yövaipoista vielä ...(1,5 v poika)

    \ Meillä nimenomaan nuo vaipat ovat falskanneet niin yöllä kuin päivälläkin. Poika 1,5 v ja 13.6kg. Näköjään yksi sopii yhdelle, toinen toiselle...
  7. S

    Taaperon äitejä raskaana?

    Meillä ikäeroa 1v 2kk. Nyt esikoinen 1v 3kk ja vauva 1kk. On kyllä raskasta, yöt menee vauvaa imettäessä ja päivät taaperoa jahdatessa. Mutta uskon että kohta helpottaa. Mustasukkaisuutta ei vielä lainkaan ole ilmaantunut, kun esikoinen ei vielä ymmärrä asiaa, mutta nyt jo pussailere ja halii...
  8. S

    Kuinka myöhään valvotte?

    joskus klo 23-01.30 heräillään neidin kaa joskus kahdeksalta syömään,ja jatketaan unia sinne 11asti. et ihan kivat yöunet mä saan nukkuu :)
  9. S

    Itku! Kipeiden! Rintojen! Kanssa!

    JOsko joku apteekki purkittais pienempiin purkkeihin. Minä sain alle yhden teelusikallisen mukaani ja siitä riitti pitkään.
  10. S

    Itku! Kipeiden! Rintojen! Kanssa!

    Minulle annettiin sairaalasta mukaan pienessä rasiassa lampaannahka asvaa. Se helpottaa ja hoitaa paremmin kuin bepanthen. Voi ostaa apteekista mutta on kallista ja isoissa purkeissa. Kannattaa kysyä apteekeista josko jok
  11. S

    Vauva hoitoon

    Kun kerran kysyt mielipidettä, niin ehdottomasti liian aikaisin. Voin sanoa, että sinulla itsellä menee koko loma ihan harakoille, kun ikävöit vaan vauvaasi. Sitä parisuhdetta joutaa hoitamaan totisesti myöhemminkin... Luin jostain suosituksia, olikohan neuvolan läpyskässä jotta lapsille...
  12. S

    Kiva nettikauppa

    Tosi amatöörimäisen näköiset sivut tosi monella.
  13. S

    Kertokaa kokemuksia uhmaiästä

    Kiitti vastauksesta,helpottaa tieto että jossain muuallakin samanlaista,pöhkönä sitä kuvittelee että tämähän vain meillä,naapurin muksutkin vaikuttaa aina niin fiksuilta jostain syystä...
  14. S

    Kertokaa kokemuksia uhmaiästä

    niin vähän helpottaa omaa oloa kun tuo poika 1v 10kk on ihan mahdoton nykyään,yhtä kiukuttelua ja rääkymistä kokoajan,alkaa pinna olla kireenä \|O
  15. S

    Kumpaa sukupuolta toivoit?

    Minulla ei vielä lasta ole. Toivon tyttöä, mutta arvelen ensimmäisen kuitenkin oelvan poika... nimikin on jo mietittynä.=) Luulisi, että äidit keskimäärin toivovat tyttöä ja isäät poikaa.
  16. S

    opintokyssäri

    Eli: Jos olette saaneet lapsen ennen valmistumista, miten olette saanet raavittua keskeneräiset opinnot kasaan? kestikö kauan? Oliko ongelmia? Itse olen todennut, etten millään malttaisi odottaa korkeakouluopintojen päättymiseen asti, haluan lapsen nuorenna. mutta miten jatko? kertokaa omista...
  17. S

    Kertokaahan hiukka..

    Meidän perheessä (siis silloin kun itse olin pieni, en ole päässyt tässä hommassa vielä vauvakuumetta pitemmälle) ei ikinä koskaan milloinkaan kerätty leluja kesken päivän (eikä aina yöksikään). äidin elämää taatusti helpotti, kun olohuoneen lattian annettiin olla lelujen peitossa ihan...
  18. S

    mua pelottaa..

    \ olipa ilkeästi sanottu! kyllä niitä eroja tulee vanhempanakin, eikä tämän ketjun aloittaja taatusti tunne oloaan yhtään paremmaksi sinun ansiostasi! täällä on tarkoitus saada (vertais)tukea eikä syyttelyä, sitä varmasti nuori äiti saa ihan riittävästi netin ulkopuoleltakin. anteeksi...
  19. S

    ...

    Jep, kovin on kränästä täällä. Olen huomannut, että jos tärkeistä asioista puhutaan kirjoittamalla, lopputuloksena on väärinkäsityksiä ja riitoja. äänensävyjen ja eleiden puuttuminen antaa lukijalle aika vapaat kädet (korvat?) :whistle: ymmärtää kirjoituksen väärin ja siten suuttua, ehkä...
  20. S

    tuleeko aina pahka

    tuttavan pojalla oli oikein iso pahka, syynä oli huonosti auennut kohdunsuu. reppanan oli tuntikausia yrittänyt puskea viiden sentin reiästä läpi, ennen kuin sitten leikattiin.

Yhteistyössä