Hakutulokset

  1. N

    tupperware emäntä lahden alueelta

    Olen tänä vuonna pitännyt yhdet kutsut ja toiset kariutu. Haluisin vip-emännyyden mutta esittelijä puuttuu. Yv tavoittaa.
  2. N

    jokos rupee olemaan huhtikuisia?

    Olenko ainut tällä hetkellä huhtikuun odottaja?
  3. N

    Huomenna olen rouva..vinkkejä kehiin!

    Huomenna on sitten neiti päivät ohi ja rouviinnut. Päivästä toivottavasti tulee upea. Ainaki ilman pitäis olla hyvä ja kuuma. Siispä tänää vielä tässä reilu vuorokausi aikaa kun tahdon sanotaan. Mitä tekisin tänää kun levototon olo ja ei muka tekemistä keksi. Eilenki tein suursiivouksen ja...
  4. N

    Liikunta seuraa Lahti/Saksala

    Laitetaa nyt tännekki kun ei tuolta liikkunan puolelta ainakaa ole vastauksia tullut. Olisiko lahdesta saksalan alueelta ketää joka kaipaisi lenkkeily seuraa sauvakävellen tai ihan perus kävelylenkeille!? Tarkoitus ois saada painoa alas noin 10kg. Joten rohkeesti vaan tänne ilmoittautumaan tai...
  5. N

    Lenkkely seuraa lahti/saksala

    Löytyiskö lenkkeily seuraa ja muutenkin liikunnan merkeissä lahdesta saksalan alueelta. Laitappa yv:tä niin jutellaan lisää!
  6. N

    Kangasvärjäyksestä jotain tietävät apua!

    Minulla kaapissa odottaa pullo kangasväriä ja pari paitaa. Väri on peittoväri. Pitääkö paidat pestä ennen kun painan siihen väreillä? Vai voinko suoraan ottaa paketista ja ruveta tekemään? Onko sillä pysyvyydellä mitää eroa että onko pesty vai ei? Toivottavasti ei ollut vaikeesti selitetty!
  7. N

    Vesijuoksu

    Onko kellään kokemusta vesijuoksusta vai miksi sitä nyt oikeesti sanotaankaan?! Onko kukaan laihtunnut tai kiinteytynnyt sillä vai onko se vaan lihaksiin kohdistuvaa vahvistumista?
  8. N

    Ulkoilu seuraa tänää saksalasta/lahti

    Asuuko kukaan saksalan alueella ja olisi ulkoilu seuraa vailla. Minulle tänään tulle 2v kummipoika hoitoon ja leikkikaveria ulos olisi kiva saada!
  9. N

    Ketkä valmistu 1.6-2.6

    Minä valmistuin eilen 1.6 pukuompelijaksi :D
  10. N

    moi

    minutkin voi lisätä. Mulla ei ole tosin lapsia viellä. Mutta ei kai se haittaa. osoitteeni heidisalonen_19@hotmail.com
  11. N

    lahti!

    Löytysikö opiskelija tyttöselle lahdesta seuraa ja uusia tuttavuuksia?! Iselläni ei ole lapsia. Mutta jos sinulla on lapsia niin se ei haittaa tykkään lapsista kamalasti. Mailaa laverregirl@suomi24.fi

Yhteistyössä