Hakutulokset

  1. A

    Ketä paikalla?

    Äitylit? Mä oon niin nevö-höörd mistään äityleistä.
  2. A

    Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

    Kun mie aloitin palstailun alkuvuodesta 2001, olin 6 lapsen äiti. Nyt mulla on 11 lasta ja karvainen, 4-jalkainen kuopus, naukuva ja parasta aikaa talvikarvaa keräävä kissavauva. Siinäpä ne tärkeimmät. Muuten elämä vie samaa rataa - eihän tää yhteiskunta niin pyöri, että liiat asiat liikaa...
  3. A

    Mie aattelin, ihan vanhojen aikojen muisteloksi, tulla tännekin kertomaan

    että meilläkin kuopus on nyt jo 4kk vanha Wilma. Hän on ihan kun sisaruksensakin - villi ja vilkas... kissaneiti :D Ihmislapsista kuopuksemme on jo 4,5-vuotinen Räyhä-Rakas.
  4. A

    Ketä paikalla?

    No minäkin paikalla - hetken vaan - mutta kuitenkn :wave:
  5. A

    Milloin vauvan kanssa "ihmisten ilmoille"?

    Tälläisenä flunssa-aikana kyllä oottelisin noiden yleisten kerhojen ym kanssa, mutta kyllä mie normaalisti kaupassa ja jossain kylässä, jossa ei oo räkätautia, voisin käydä. Tai kutsua vieraita omaan kotiin, jolloin ei ois pakko "raahata" vauvaa pois omasta kotoa.
  6. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Ai niin, se oli Ticket se yks haalari :D Enhän mä enää muistanut. Juu... mie meen nyt maate, mut pitääpä koittaa tulla uusiksi huomenna... tai taas joku päivä. Äsken just selailin noita viestejä ja alkoi jo välillä hymyilyttää... :)
  7. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Tallu, juu muistan. Ja on se kohta kömmittävä minunkin tuonne petiin... mulla kanssa aamu alkaa siinä kuuden pintaan.
  8. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Niin, onkohan se sit niin että aikansa kutakin. Miekin kuitenkin niin vuosia olin täällä jo, että sit tuli olo, että nyt mie en enää vaan jaksa, kun samat jutut kiertää vuodesta toiseen... Reimatec vs Peuhu tai jotain, ja kotiäitiys vs työäitiys ja imetys vs pulloruokinta... ja sit aina kauhee...
  9. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    No onhan mulla kai ihan kohtuullisen iso perhe, 11 lasta :)
  10. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Juu. Pääosin asiat on ihan jees-mallilla. Tai onhan tässä taas kaikenlaista tulossa... yhdellä peruskoulun jälkeiset opinnot mietinnän alla jne... mutta eiköhän tuo lukioon aio mennä, tai ainakin niin mie oon ymmärtänyt.
  11. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Mie en oikeesti tiiä, osaisinko mie enää "jäädä" tänne. Tosin vannomatta paras, mutta jotenkin mie oon nyt vieraantunut tietokoneesta kokolailla muutenkin. Tai tuolla facebookissa tulee piipahdeltua sen sata kertaa päivässä, kun se on tolla luurilla niin kätevä juttu. Meille ei kuulu siis...
  12. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Mitäpä minulle tai meille... tätä tavallista elämää iloineen ja suruineen vaan :) Kuopus täytti tämän kuun alussa 4v... niin se aika vaan menee.
  13. A

    Iltoja, pitkästä aikaa :)

    Vieläköhän mie osaan edes kirjoittaa tänne... Mitä kuuluupi, jos täällä yhtään "tuttua" on paikalla?
  14. A

    Toinen lapsi rakkaampi kuin toinen?

    Mutta ulospäin se saattaa vaikuttaa sille, että juurikin sitä haastavampaa rakastaisi "enemmän", koska hänen kanssaan se suhde taas kehittyy erilailla kun sellaisen "joo, mä teen sen"-tyyppisen kanssa. Eli tuollaisen haastavamman kanssa sit ollaan nokikkain ehkä pitkiäkin aikoja ja jutellaan...
  15. A

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    No heips! Mitäpä minulle... Sitä samaa kun aiemminkin... sellaista kohellusta :D Luovitaan elämässä eteenpäin ja kohti uusia haasteita. :)
  16. A

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    Pitää koittaa käydä :) Tää tuntuu vaan tosi oudolle pitkästä aikaa. Vaan äkkiäpä tää mieleen palautuu varmasti, jos tavaksi ottaa :D
  17. A

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    Voi, kiva kuulla :) Joo, toi elämä on ihmeellistä... loppujenlopuksi mie pääsin "irti" palstasta ihan helposti. Joskin koukutin itseni sit tuonne naamakirjaan, mutta se ei oo yhtään sama asia ;) :D Siellä kun kuitenkin... tai mie ainakin, oon ihan sit kyllä samana omana itsenäni, mutta...
  18. A

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    Mun esikoinen on jo 20v ja muutaman kuukauden päälle :) Ja se poika, jonka ihan ekoina kuukausina tänne palstalle miekin eksyin, on jo reilut 11v.
  19. A

    Kohta 3v. nukkuu vuorokaudessa n.11h. Vähän? Paljonko teillä?

    Unen tarve on yksilöllistä... Meillä 3v nukkuu n. 11 tuntia yöunia ja päikkäreitä 30min-1 tunti noin pari kertaa viikossa, ei päivittäin. On kotihoidossa.
  20. A

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    No juu... Blue on tuttu nikki, mutta MolliMeloonia en kyllä nyt just saa muistumaan mieleeni :ashamed:

Yhteistyössä