Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.13

    Voi *mur-mur*, koita keksiä ihtelles jotain mukavaa tekemistä viikonlopuksi, ystävien tapaamista jne. :kiss: Hoida ja hemmottele ihtiäs, niin paljon kuin vain voit, olet sen ansainnut! Vehnänalkioöljystä; Sitä voi ja pitääkin käyttää huoletta ihan jatkuvasti, oli raskaana tai ei!
  2. P

    40+ so what wol.13

    Kovasti tsemppiä *mur-mur*! :hug: Menee varmasti oma aikansa ennenkuin tuollaisesta pääsee jaloilleen, mutta olet ajatuksissa!
  3. P

    40+ so what wol.13

    Olen parisen kuukautta käyttänyt, eikä se niin pahanmakuista ole, kun ei hengitä niellessään, eikä kyllä röyhtäyttelekään jälkeenpäin, mistä joku mainitsi. :) Tuon lisäksi syön sinkkiä, magnesiumia, D-vitamiinia (200 µg) ja B-vitamiinia.
  4. P

    40+ so what wol.13

    ON; Mulle saapi merkata tälle päivää kp 2.
  5. P

    40+ so what wol.13

    Voi *mur-mur*, kylläpä se nyt pukkaa elämänmuutosta kipeimmän kautta! :( Kovasti haleja ja lämpimiä ajatuksia! :hug:
  6. P

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa minunkin puolestani Saana ja Tuuliannaliina! :) Noista omista taustoista; olen 43v, lapsia meillä miehen kanssa on ennestään yhteensä 4, kaksi vanhinta tytärtä (edellisistä liitoista) ovat 23v (miehen) ja 20v (minun), yhteiset poika 12v ja tyttö 9v. Lapsenlapsia on jo 3 kappaletta...
  7. P

    40+ so what wol.13

    Kiitos onnitteluista! :) Huomenna lähtö viimeiselle viiden vuorokauden kuntoutusjaksolle, joten oikein tämä päivä menee tavaroita järkkäillessä ja etsiessä, oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)
  8. P

    40+ so what wol.13

    ON: Tänään olis sittenkp 1 ja kierroslukumittarikin on näiden parin päivän aikana pyörähtänyt eteen päin vuodella, eli iäksi saapi merkata 43v.
  9. P

    40+ so what wol.13

    Hitsit miten ihana viiva Oliivittaren testissä!!! :heart: ON: Ei kuulu tätiä vielä, mutta eiköhän se tänne lähipäivinä kurvaa. Soittelin tänään kilpparitestin tuloksia ja ovat paremmat kuin viimeksi; T-4V 12 ja TSH 1.65, eli tuon osalta tuskin on vaikutusta mahdolliseen raskautumiseenkaan! :)
  10. P

    40+ so what wol.13

    Oliivitar, ihan selkeä punaviivahan tuossa on, voi onnea ja toivotaan, että pieni pysyy kyytillä! :heart: *mur-mur* Pikaisia toipumisia leikkauksesta! Nyt se alkaa se opettelu uuteen ruokailusysteemiin, tsemppiä! :) ON: Täällä odotellaan tätiä tulevaksi. Aika hyvinä päivinä tuli...
  11. P

    40+ so what wol.13

    Täällähän on taas tapahtunut vaikka ja mitä mun nettitaukoni aikana! :) Hajosi nimittäin läppäristä tuuletin, joten se ei käynnistynyt, kunnes saatiin vaihdettua. Oli melkoisen pitkä aika odotella, että pääsee hoitelemaan asioita netin kautta ja muutenkin lueskelemaan ihmisten kuulumisia! Mulle...
  12. P

    40+ so what wol.13

    Taidanpa varata uudelleen ajan tälle samaiselle lääkärille, joka on hurjan mukava ja tosissaan tutkinut näitä muita juttuja, jos vaikka heltyisi kokeilemaan lääkitystä.
  13. P

    40+ so what wol.13

    Voi Nipsu74, olen kovasti pahoillani puolestasi. :hug: Toivottavasti seuraavalla kerralla on onni myötä! Pilvilinnalle lämpimät onnittelut plussasta! :) ON: Kuntoilu on tuottanut tulosta ja paino pudonnut sen puoli kiloa per viikko kesästä asti, alkaa kroppa olla hyvinkin eri mallinen kuin...
  14. P

    40+ so what wol.13

    Mulle voipi merkata KP 3.
  15. P

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa talvi1! :) Ai niin, mun kohdalla noita yrityskertoja on aika turha merkkailla, koska tulee noita välikuukausia kuten viime kuu, jolloin ei yritystä ole ollut ja muutoinkin mennään TJOT-meiningillä. ;)
  16. P

    40+ so what wol.13

    Mulle saa merkitä KP 1. Ihmeen kauan kestikin alkaa. :/
  17. P

    40+ so what wol.13

    Kovasti tsemppiä *mur-mur* tulevaan! :) ON; Tämä kuukausi on niin kiireinen, että ei ole ehtinyt kirjoitella, tosin eipä ole ollut paljon mitään kirjoiteltavaakaan. Kuntokuuri jatkuu, vaa´alla en ole käynyt, mutta kivasti on ulkomuoto muuttunut hoikemmaksi ja kiinteämmäksi! :) Eilen kävin...
  18. P

    40+ so what wol.13

    Tintti-Tiivari, miten tuo Primolut vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen, ja missä vaiheessa kiertoa sitä aletaan syömään? Mulla nimittäin on tuolla kaapissa viime kesältä Primoluteja, kun siirsin niillä menkkoja ennen operaatiota. ;) ON; tämän kuun mahikset raskautumiseen on tuhlattu, ei...
  19. P

    40+ so what wol.13

    Voi memmu05, olipa ikäviä uutisia! :hug: Toivotaan, että pääset vähällä tuossa tyhjennyksessä kipujen osalta!
  20. P

    40+ so what wol.13

    Kiitos Oliivitar, mutta niin vaan löysi se tädin retale tiensä tännekin, eli mulle saa merkata KP 1. :|

Yhteistyössä