Hakutulokset

  1. Wanhan Willan nuori emäntä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Olen itse kans tuon ”surutyön” tehnyt muutama vuosi sitten ja samalla pääsin jotenkin asian ylitse. Muutaman kerran jo uskoin raskautuneeni mutta ne oli vain kuviteltuja oireita tuolloin. En ymmärrä miten olen taas tässä pisteessä että mietin mitä tehdä... omalla tavallaan kaduttaa ettei silloin...
  2. Wanhan Willan nuori emäntä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä taitaa olla kans yks samanikäinen järkensä menettänyt. Meillä tänä vuonna 7 ja 10v täyttävät lapset ja luulin jo päässeeni näistä ajatuksista... en oikein vieläkään tiedä haudatako ajatus kolmannesta vai lähteä vielä kerran siihen rumbaan...
  3. Wanhan Willan nuori emäntä

    Kolmannen kuumeilua <3

    Hei, ängen itseni tähän väliin :). Noista ovistesteistä tuli mieleen... Meillä oli kolmannen yritystä noin vuosi sitten ja tuolloin testailin joskus "tuloksia" ovistestillä. Se näytti ennen menkkojen alkua selvää plussaa ja olin ihan varma että olisin raskaana. Vaan enpä ollut. Kolmannen yritys...
  4. Wanhan Willan nuori emäntä

    Kuumeilua iltatähdestä... onko siitä mitään järkeä?

    Täällä yks joka hajottaa pian päänsä tän pohdinnan kanssa! Ennestään on 2 lasta ja ikää ens vuonna 35, mies pian 40. Olin jo muka päättänyt että ei enää mutta taas samat ajatukset alkoi kiertää päässä: vieläkö yksi. Siis ei mitään järkeä! En edes tiedä miksi haluaisin vielä yhden lapsen... Onko...
  5. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mitenkähän tässä taas käy näin... Nimittäin vakaa päätökseni pysyä 2 lapsen äitinä alkaa murtua. Aarghhh. Just päätin että pidetään taukoa ja nyt jo mietin vaikka mitä. Ei mut hei, kyllä me taukoillaan... Mä vaan jotenkin eksyn aina tänne. :D
  6. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiehinen mulla on noi ovis testit alkaneet näyttää plussaa ennen kp1:tä. Siis ei ihan yhtä vahvana testiviiva ja kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeästi toistakin viivaa pukannu. Muutoin tämä emäntä kiittää ja kumartaa. Poistun taka-alalle ja uskon, että jos palaan vielä niin siihen menee...
  7. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiiltokuva: varovaiset onnittelut <3. Yökukkujana (vielä ois 2,5h aikaa nukkua jos heti sammuis!!) testasin laimeasta pissasta selvän negan. Oli kyllä ennen aikojaan kun vasta ke / to on odotettavissa mahd hanojen aukeaminen. Mietin että mahtaisko olla jtn virtsatulehdusta kun pakottaa mahaa...
  8. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Unnaunna: en tästä kännykällä näe haamuviivaa, mutta josko nyt ko näyttää merkkejä viivasta ja olet noin myöhäinen plussaaja... !!!! Pidän sulle peukkuja.
  9. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea viipulainen ja Sonay! Nauttikaa raskaudesta <3. Plussatsemppejä myös piinaileville. Gorthaur: minkälaisia oireita / vaivoja sulla on? Toivottavasti kaikelle löytyy selitys ja saat kroppasi kuntoon! Meillä tais olla samat päivät menossa Unnaunna!
  10. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidip* voi ei :(. Olen pahoillani puolestasi. Viipulaisen päivitystä tässä venaan... Taitaa olla tulos hyvin selvä :D. Milloin olette saaneet ed. raskauksissa plussan, siis aikasintaan kp/dpo? Mä olen molemmissa odotellu sinne menkkojen alkamisajankohtaan ja testiny vasta sitte. Nyt...
  11. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pupelaattori toivotaan et tilanne muuttuu vielä, taemppiä! Viipulaisella taitaa olla homma hanskassa <3 hienoa ;) Unnaunnallakin on kyllä lupaava tilanne. Nyt taitaa porukkaa vaihtua! Tetvetuloa mukaan Mammi78! Peipi -82 hieno juttu että teilläkin alkaa pian tapahtua ;). Nauti...
  12. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Anskuna: eikä!!! Vaikuttaa kyllä lupaavalta... Mulla on sellanen tunne että tästä kierrosta taitaa niitä tärppejä tarttua todella (itse en lukeudu mukaan). Äitini lupasi tänään soittaa ja selvittää kantaansa (jos saa tilaisuuden)...mur...
  13. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mollimilla :hug: voi kurjuus. Toivottavasti saatte asianne järjestykseen. Jospa asiat rauhottuvat kun miehesi pääsee vähän irti nikotiiniista. Voihan se olla että nyt vaan kaikki ärsyttää (tiedän omasta vuosien takaisesta vierotuksestani tupakkaan). Mun omilla vanhemmilla on 2 lasta, eli...
  14. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Yhteisvastauksena kaikille ihmettelijöille (minun lisäkseni): äitini on hyvin perinteinen ja jotenkin vanhoillinen. Hänen mielestään aikaa ei riitä kaikille jos lapsia on 3. Toisekseen pilaisimme pian parisuhteemme jne. Aika paska olo tuli kyllä moisesta. Tuntuu ettei uusi lapsenlapsi olisi enää...
  15. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea Magie!! <3 Täällä on oikein testiryhmä pustyssä :D. Mäkin testasin ovista tänä aamuna ja jos tulokseen on luottaminen niin plussa olis tullu nyt. Siis OVISplussa. Pitää nyt vähän avautua asiasta joka ottaa kuuppaan... Puhuin äidilleni vähän tästä toiveilu - jahkailu asiasta ja sain...
  16. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Eihän noista tikuista ota mitään tolkkua... Mä olen kyllä yleensä lirauttanu aamulla, mutta on noita tullu päivälläkin testattua. Mistä sä heidip* olet ostanut noita? Minkä merkkisiä? Toi uhma voi kyllä syödä naista... Meillä esikolla oli aikoinaan noita raivareita jotka keski toooosi kauan...
  17. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    hispu voimia ja paranemisia! Toivottavasti saat pian itsesi kuntoon. Näetkö ratkaisun luopua kolmannen hankkimisesta nyt ihan lopullisena? tsemppiä tilanteeseen. :hug:
  18. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    heidip* mä tulisin kyllä melko vainoharhaiseksi sun pöksyissäs :). Vielä kun kysyttäis että onko raskaana!! Tsemppiä piinailuun.
  19. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidip* toi suora vetää aika sanattomaksi... Miten tuota nyt sitten putäisi tulkita?! Tulee mieleen että ihan kuin olisi raskaushormonia kokoajan tuotannossa!! Voisitko olla raskaana jo? Mulla tuli taannoin toinen ovisplussa ennen kk alkua. Siinä välillä kyllä "hävis" tikuista. Outoa. Mulle...
  20. Wanhan Willan nuori emäntä

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onpas tänne tullut paljon kirjoituksia, kivasti elämää :). Pupelaattori mulla on tuo ikäasia kans sellanen että kauaa ei passaa miettiä... Jotenkin "nyt tai ei koskaan" -olo painaa päälle. Mä olin ennen uuden kierron alkua jo niin valmis jättämään tähän, mutta nyt taas... Mietin että jos...

Yhteistyössä