Hakutulokset

  1. Öppiäinen

    BENETTON b.clean-deodorantti

    Ei kenelläkään olisi sattunut jäämään kaappiin käyttämättömänä / vähän käytettynä Benettonin b.clean fresh deodoranttia. Sellainen muovinen natural spray- pullo, neste turkoosinväristä! On minun ehdoton lempituoksuni, oli muutama vuosi sitten vielä markkinoilla! Olisin halukas ostamaan vähän...
  2. Öppiäinen

    3v kova yskä,kuumetta ja valittaa selkäänsä....

    kuulostaa oudolle...vois viitata virtsatietulehdukseen. Onko sellaisesta viitteitä / oireita?? On tietty voinut entero-rokkokin tarttua. Sehän tarttuu aika helposti.
  3. Öppiäinen

    Onnistuukohan hyydykekakku valmiista mousseaineksista?

    Olen käyttäny niitä kans joskus, mm. puolukkamoussea. Mutta en ihan pelkiltään oo niitä laittanu, vaan oon sekoittanu siihen vielä marjoja, maustettua rahkaa, kermavaahtoa tms. Itsestään ovat aika mauttomia, eli kaipaa siis minunmielestä seurakseen jotain.
  4. Öppiäinen

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Mäkin voisin tähän joukkoon liittyä :wave: Meille syntyi tyttö 26.11.2007 K-S KS:ssa klo 08.54. Pituutta typyllä oli 49cm ja painoa 3410g. rv 39+3 Synnytystarina löytyy tuolta odotuspuolelta, jos jotakuta kiinnostaa. Lyhyesti: synnytys oli nopea ja raju. Kokonaiskesto 3t 56 min, josta...
  5. Öppiäinen

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    26.11.2007 K-S KS rv 39+3 3410g ja 49 cm Tyttö :heart:
  6. Öppiäinen

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille, taisi olla taas muutama uusi vaavi nähnyt päivänvalon =) Onnen hetkiä ja unen utuisia retkiä ;) :heart: :flower: Ja kiitos kaikista meille tulleista onnitteluista!! Meillä on yhteiselo "pikku-mummon" kanssa lähtenyt sujumaan jo melko mallikkaasti...
  7. Öppiäinen

    Tyttö tuli!

    en tiedä miksi vaivaudun vastaamaan...mutta laitoin toisen kerran koska nyt näytti pyörivän paljon vanhoja nikkejä keskusteluissa, eli siis siinä vastaus jos se nyt sua niin paljon ihmetytti ;) :whistle:
  8. Öppiäinen

    Tyttö tuli!

    Meille syntyi maanantaina 26.11 klo 08.54 pieni tummatukkainen prinsessa,rv 39+3. 49cm ja 3410g elämäniloa ja suloisuutta. Synnytys oli nopea ja raju. olin jo viikkoa aikaisemmin (38vko:lla) auki 3 cm. Maanantai-aamuna klo 5 heräsin napakkaan supistukseen. Sitten olikin kauhea vessahätä ja...
  9. Öppiäinen

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Minä olen tällä palstalla aina välillä käynyt taustailemassa ja jotain juttuja aina silloin tällöin kirjoitellutkin. En tiedä muistaako kukaan, mutta ajattelin tulla myös tänne kertomaan kuulumiset...eli Meille syntyi maanantaina 26.11 klo 08.54 pieni tummatukkainen prinsessa,rv 39+3. 49cm...
  10. Öppiäinen

    Outs outs ( supistuksista )

    No on sulla vielä vähän matkaa juu, mutta koita muistaa levätä ja ottaa rennosti aina kun se vaan on mahdollista! Makoile sen pikkuneitisi kanssa sängyllä, säkkituolilla tms. lueskelette kirjoja vaikka ym. mukavaa. Pyydä miestäsi vähän hieromaan sitä kipeää selkää. Ja, ja voiskohan ihan...
  11. Öppiäinen

    Outs outs ( supistuksista )

    On vielä tuoreessa muistissa juu...mä olin vielä viime viikonloppuna aivan sekopäinen ;) Olin kipeä, väsynyt ja äkäinen, joka paikkaa kolotti ja MITÄÄN ruokaa ei tehnyt mieli. Synnytys käynnistyi hiljakseen n. viikon...olin jo rv 38+3 auki 3cm...Mutta nyt tuo kaikki on jo kaukaista historiaa...
  12. Öppiäinen

    Meillä on pieni prinsessa =)

    Mä oon kans nyt synnyttänyt nämä kaikki kolme "kivulla"...siis ilman mitään puudutuksia. 2 ekassa synnytyksessä sain ilokaasua ja aquarakkulat selkään, nyt siis vain ilokaasua. Laskeskelin tuossa just että olen kaikkia kolmea yhteenlaskettuna synnyttänyt 17 tuntia. (7 t / 6 t/ ja nyt 4 t)...
  13. Öppiäinen

    Meillä on pieni prinsessa =)

    kiitos! kiitos! kaikille tasapuolisesti!! Ja Mankellille voimia ja tsemppiä loppurutistukseen!! :wave:
  14. Öppiäinen

    Meillä on pieni prinsessa =)

    :heart: :heart: :heart: Maanantai-aamuna 26.11 klo 08.54 syntyi meidän perheen jatkoksi pieni tummatukkainen prinsessa. Pikkusiskosta iloitsevat myös Neiti Näpsä 8.v ja Jäppinen 3.v. sekä isyyslomaa viettävä iskä. Tyttö painoi syntyessään 3410g ja oli 49 cm pitkä. Synnytys oli nopea...
  15. Öppiäinen

    Meikäläisen kuulumisia..

    Toivon todella että alkais tapahtuun... Tuon Jäppisen 3.v synnytys yritti käynnistyä itsekseen ja supisteli vuorokausikaupalla... Lopulta alkoi tapahtua vasta kun kalvot puhkaistiin. Saas nähdä toistuuko sama kuvio taas. Mutta kiitokset tsempistä :flower:
  16. Öppiäinen

    Meikäläisen kuulumisia..

    Minäkin täältä taustalta vääntäydyn teidän seuraksenne (tai kiusaksenne..) Eli olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta en ole aikoihin saanut kirjoitettua mitään kuulumisia...Eli mulla on nyt rv 38+4 ja viime yönä kävin jo tarjolla synnytyssairaalassa, mutta sitten homma tyssäsi ja olen...
  17. Öppiäinen

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Minäkin täältä taustalta vääntäydyn teidän seuraksenne (tai kiusaksenne..) Eli olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta en ole aikoihin saanut kirjoitettua mitään kuulumisia...Eli mulla on nyt rv 38+4 ja viime yönä kävin jo tarjolla synnytyssairaalassa, mutta sitten homma tyssäsi ja olen...
  18. Öppiäinen

    Tänään taas supistellu enemmän :/

    Kiitos, kiitos!! Nappaan kaikki kiinni :wave: Ja lohdutukseksi voinen sanoa, että kyllä ne yleensä on jo melko kivuliaita supistuksia, jotka paikkoja aukoo. Mutta silloin, kun tuntuu tuota kiristelyä ja kovettumista, niin sun kannattaa varmaan mennä silloin vähäksi aikaa huilaamaan ja ottaa...
  19. Öppiäinen

    Tänään taas supistellu enemmän :/

    Lähetä mulle tänne ne supparit, jookosta?? Mulla nyt rv 38+3 ja vauvan painoarvio n. reilu 3,5kg, joten tää joutais jo hyvinkin tulla täältä :wave: Sulle hyvää vointia ja otahan nyt iisisti!!
  20. Öppiäinen

    Muistaakos kukaan näitä teiniajan biisejä 90 luvulta? :)

    Voi luoja!! Tää oli ihan ykkönen. London Boys meinaan...olin ihan unohtanut. Tietty myös Bad Boys Blue, Modern Talking, Fancy, Troll, Soul System, Kim Wilde, Sandra.... Ihania muistoja :heart: Ihan sydämessä läikähtää

Yhteistyössä