Hakutulokset

  1. N

    Vanhemmat odottajat

    Mulla tullut kans nyt huoli että onko kaikki kunnossa.. seulontatulokset tuli ja siinä kirjeessä teksti ”ei kohonnutta riskiä”.. mutta menin omakannasta katsomaan että down suhdeluku on 1:574. Mun mielestä se on suht paljon, kun monilla suhdeluku ollut tuhansia/kymmeniä tuhansia. Esikoisesta en...
  2. N

    Tammikuiset 2020

    (y)(y)Mä muistan kans ekan odotuksen, kuinka kaikki oli uutta ja jännää :) Sulla on nyt rakenneultra tässä ihan lähipäivinä, tsemppiä (y) Mä odottelen vielä 3,5vko!! Mulla oli muuten se lääkäri jo ja oli kyllä tosi nopea ja ehkä vähän turha. Juteltiin, kyseli vointia, kattoi verenpaineen ja...
  3. N

    Tammikuiset 2020

    Moi :) Ikäeroa tulee 6v. Tehtiin tätä pikkuista toooosi pitkään, meni useampi vuosi.. pienempi ikäero oli toiveissa, mutta hyvät puolensa kaikessa, nyt oon vauvan kanssa kotona, kun esikoinen aloittaa koulun :) Mulla nyt 16.viikko lopuillaan ja eka lääkäri on 17.viikolla. Terveyden hoitajan...
  4. N

    Vanhemmat odottajat

    Moikka, mä oon 36 ja nyt viikoilla 16. Kerkeän täyttää 37 pari kuukautta ennen vauvan syntymää! Toinen lapsi tulossa, esikoinen 6v. Meillä kolmen vuoden lapsettomuus hoidot takana, ja nyt kun tämä vihdoin onnistui, niin oma ikä jotenkin korostunut omissa ajatuksissa. Olin 33 kun...
  5. N

    Tammikuiset 2020

    Mulla oli esikoisesta tiputteluvuotoa kans jonnekin 10-11 viikoille asti.. olin aivan hermoraunio :notworthy: Kävin jopa yksityisellä tarkistuttamassa 9vkolla että kaikki ok, vaikka oli ollut 7vko varhaisultra.. mutta kaikki meni hyvin :) Mun pitää rakenneultraa vielä odotella reilu kk, on...
  6. N

    Tammikuiset 2020

    novelleplus, joo, ehdottomasti täältä löytyy juttukaveri! Toivotaan, että muitakin ilmaantuisi :) Onko sulla raskaus edennyt hyvin ja hyvä fiilis? Mulla oli alussa tosi paljon väsymystä ja etovaa oloa, mutta tossa jokunen viikko sitten loppui ihan täysin! Nyt vaan öisin huomaan että hankala...
  7. N

    Tammikuiset 2020

    Heippa! Täällä yksi uusi toista lasta odottava :) LA 30.1. Tulin etsineeksi kanssa odottajia ja lueskelin tätä ketjua taaksepäin. Ilmeisen hiljaista täällä kuitenkin. Meillä tosi pitkä taival takana ja vihdoin alkaa antaa itselleen luvan pitää tätä totena❤️ Onko joku foorumi tai FB-porukka...
  8. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka reason! Aika hiljaista täällä on.. Pingun kanssa kirjoiteltiin, mutta hänestä ei ole aikoihin kuulunut.. Meillä on edessä (toivottavasti) PAS ensi viikolla..tässä tikuttelen ovista juuri! Tätä toista lasta on tehty kesästä alkaen, takana tuoresiirto ja 1.pas..molemmat negaa.. Tsemppiä...
  9. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka Pingu! Mitäs sulle kuuluu, onko kaikki hyvin? Meillä tuoresiirto ei onnistunut ja nyt tauon jälkeen kattellaan PASsia, jos päästäisiin siirtoon. Hyviä vointeja ja valtavasti tsemppiä!!
  10. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka Pingu, mites siellä arki sujuu? Joko punktion jälkeiset kolotukset kaikki voitettu? Toivottavasti saatte pian hyviä uutisia alkioista! :) Mulla ollut tämä siirron jälkeinen elämä oman pään sisällä aikamoista vuoristorataa.. Päätin etten tällä kertaa anna tämän "nousta liian isoksi...
  11. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa Pingu! Upeaa että niin moni alkio on selvinnyt niinkin pitkälle! Meillä meni punktio hyvin ja olen toipunut siitä hyvin. Saalis oli 14 munasolua, joista 8 hedelmöittyi. Yksi siirrettiin eilen ja 7 muuta jatkoviljellään vkl yli. Saadaan noista seitsemästä tietää samalla kun soittavat...
  12. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka taas! Mahdottomat pitkä päivä takana, mutta ajattelin vielä pikaisesti tulla vaihtamaan kuulumisia :) Toivottavasti palaudut pikaisesti lopullisesti punktiosta, johan siitä on jo aika monta päivää! Ai, tekin olette Naistenklinikalla - tutut nurkat siis :) Tsemppiä tämän viikon...
  13. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Meillä sama lääkitys ja itseasiassa sama annostus. Viimeksi gonalia 150, nyt 200. Missä vaiheessa sulla laskettiin annosta, oliko välissä ultra vai näkyikö se verikokeesta? Mulla oli pistosten alussa UÄ ja seuraava tosiaan vasta ensi maanantaina eli 10 päivää pistelyä. Välissä oli yks verikoe...
  14. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka Pingu ja wow mikä saalis Toivotaan todella, että hedelmöittyvät hyvällä prosentilla Meillä tuli molemmissa hoidoissa viimeeksi alle 10 kummassakin, hedelmöittyvät aika hyvin mutta karsintaa tapahtui sitten sulatusvaiheessa. Saa nähdä paljon nyt tulee, pistettävä annos on nyt vähän isompi...
  15. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa Pingu! Tsemppiä valtavasti huomiseen punktioon, pidän peukkuja teille koko päivän ☺️ Ilmoittele sitten kuinka meni! Täällä voidaan hyvin, kiitos! Perjantaina oli ultra ja aloitettiin pistokset. Nyt 5 iltaa pistelty ja maanantaina seuraava ultra, jolloin varmaan selviää punktion...
  16. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Teillä kävi kyllä tuuri sen yhden alkion kanssa, huh!! Mutta niinhän se on, ei siihen tarvita kuin SE yksi! Meille lääkäri puhui nyt mahdollisuudesta, jos alkioita viljeltäisiin useampi päivä, jopa blastokysti-vaiheeseen (en muista oliko oikea termi).. Eli karsiutuisi jyvät akanoista jo ennen...
  17. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka Pingu78 Kiva joo jos löytyy vähäsen juttuseuraa! Mulla pitäisi alkaa perjantaina pistokset, varmistuu vielä perjantain ultrassa. Synarelaa suihkutellut nyt puolitoista viikkoa. Punktio elokuun tokalla viikolla, eli viikko teidän perässä tullaan! Ensimmäistä tehtiin melko pitkään - ainakin...
  18. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä toinen kanssa palaamassa hoitoihin!! Löysitkö Pingu78 aktiivisemman ketjun?
  19. N

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Moi pitkästä aikaa :) En oo millään kerennyt kirjoittaa aiemmin, pikkumies pitänyt äidin kiireisenä. Eli meidän stoorin meni sitten niin että ya-kontrollissa 41+4 laitettiin balonki lapsiveden vähyyden vuoksi. Supparit alkoi samantien, mutta lähettiin kuitenkin kotiin, kun matkaa vain...
  20. N

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Heippa kaikille, täällä ilouutisten kera :) Meidän poitsu syntyi kiireellisellä sektiolla viime keskiviikkona 31.7 (rv 41+4) 3888g 52cm ja hän on kerrassaan ihana :heart: Me voimme molemmat hyvin ja kotiuduttiin lauantaina :) Tuun kertomaan myöhemmin lisää!

Yhteistyössä