Hakutulokset

  1. N

    Huutispinoa 21.5!!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Alinda&status=N&start=0&num=50&cat=%&lcat=X&order=N Kesäinen äitiys ja imetyspaita... Lasten ja nuorten sekä naistenvaatetta yms...
  2. N

    Oliko lapsesi suunniteltu?

    \ hui aika nuori olit kun äidiksi tulit! jouduit jättämään koulut kesken mutta onnea sinulle siitä että olit valmis uhraamaan nuoruutesi pienen lapsen takia! kaikki kun eivät siihen ole valmiita tuossa iässä! kaikkea hyvää teille! :heart:
  3. N

    Oliko lapsesi suunniteltu?

    itse olin 16v kun sovimme kihlattuni kanssa että jätän pillerit pois,ja että vauva saisi tulla kun on tullakseen! ja niinhän se sitten tapahtui ja tulin raskaaksi. :heart: täytin justiin pari kuukautta ennen pojan syntymää 17v. nyt olen kohta 19v ja toisen lapsen laskettuaika on 18.4 ja molemmat...
  4. N

    Oliko lapsesi suunniteltu?

    \ anteeks nyt vaan mutta mun mielästä toi mitä sanoit oli todella loukkaavaa! ota huomioon että kaikki ei vaan saa niin helpolla lapsia, ja mun mielestä toi joka on käynyt jopa hoidoissakin ei ole puhunut mitään pahaa meistä nuorista äideistä joten miksi sitten sinäkään! hyi sinua häpeäisit!
  5. N

    lapsen teko nuorena

    riippuu täysin siitä kuinka kypsä sisko olisi henkisesti,ei sillä biologisella iällä ole väliä niin paljoa. oma sisko on nyt 16,eikä todellakaan olisi valmis äidiksi!!!! ei hänellä kyllä ole vielä poikaystäviäkään ollut,millä ei tietenkään kiire olekkaan!mutta siis hänellä ei ole edes kokemusta...
  6. N

    Kuopiosta ketään?!?

    Hei maximilli... xD eli laitahhan sähköposti niin voisi laittaa viestiä, minäkin täällä 18v 2kk pojan äiti, saisikohan siskostasi seuraa vaikka lenkille yms, kun aikalailla saman ikäiset lapsukaiset meillä jne :)
  7. N

    *Kuopion seudun nuoret äidit?!*

    no laitappas s-posti tuohon niin aletaan mailailemaan, niin voisipas vaikka nähdä pikkuisten kanssa yhdessä :)
  8. N

    *Kuopion seudun nuoret äidit?!*

    Olisi mukava saada vaikka lenkkeily seuraa yms, miltä suunnalta olette, itse keskustasta. Tietysti messenger yhteydenpito olisi myös tervetullutta :)
  9. N

    *Kuopion seudun nuoret äidit?!*

    :D ei tässä mitään ikärajaa kuitenkaan ole xDD itse nyt 18.
  10. N

    *Kuopion seudun nuoret äidit?!*

    Eli löytyykös kuopiosta päin kuinka paljon nuoria äitejä, itsellä päälle 2kk poika vauva, joten tänne vain kaikki samanhenkiset!
  11. N

    millainen mies minulla oikein on!?

    Miehen perustelu tuolle harrastukselleen ja meidän valjulle seksielämälle oli tällainen "Teeppä ite kuule pitkää päivää ja miäti millai saa laskut maksettuu, rupee kuule v.ituttaa!" Totta on, että mieheni tekee pitkää päivää, usein myös viikonloppuisin on töissä, arkena pääsee kotiin ehkä 6...
  12. N

    millainen mies minulla oikein on!?

    En enää kestä tätä touhua! Odottelin juuri 2 viikkoa, että mies innostuisi hoitamaan "velvollisuuksiaan" sängyssä, ja kun se päivä sitten koitti, mies kaikessa rauhassa laukesi ihan omia aikojaan ja homma päättyi sitten siihen. Väitti "himmailleensa" jo vaikka kuinka kauan... Ja tiedän kyllä...
  13. N

    Paljonko teillä menee rahaa ja paljon saatte?

    \ viilaan nyt pilkkua, kun sanoit että vastata kysymykseen tai pitää pää kiinni. KUINKA MONI VASTANNEISTA "KUULUU" tälle puolelle (äidit alle 20v) ? no joo, lähen tästä sitten tonne toiselle puolelle, ikäkin kun ottaa itellä kohta vastaan :D
  14. N

    Liian nuori äidiksi?

    Hei! minusta te ette ole mitenkään erityisen nuoria ollut saadessanne lapset, ite olin 17 alkaessani odottaa ja moni ystäväpiirissäni oli 16 tai 17 jotka alkoi odottaa, kommenntteja on vuosien mittaan tullut mm.ootko ihan tyhmä kun lapsen teet, luulin sua fiksummaaksi, kuinka vanha olet ja...
  15. N

    Paljonko teillä menee rahaa ja paljon saatte?

    onhan se kiva että joidenkin vanhemmat maksavat lastensa menot.. mitäs sitten kun se rahan tulo loppuu ja ite pitäis tehä asian eteen jotain ?? meillä ei vanhemmat auta kun rahaa ei yksinkertasesti oo ylimäärästä, ja tullaan suht ok toimeen sillä mitä meillä on. ite oon 16v lähteny ekan kerran...
  16. N

    Lapsi vai ei? Mitä teen?

    Tunnut fiksulta tyypiltä, joten varmasti teet fiksun ratkaisun tässäkin asiassa. Tyttöystäväsi ei yksinkertaisesti tiedä mitä kaikkea lapsenhoito tuo tullessaan. Se muuttaa oikeastaan koko elämänne. Jotenkin kuulostaa, että tyttöystävälläsi on pakkomielle. Jo tuo kertoo, etten usko homman...
  17. N

    äidit vm-89 tai 90!

    \ juu menis vaan toi "herranjestas" ihmettelemään todella tuonne toiseen ketjuun! siellä kun niitä riittää :) ja haluaisin sen verran sanoa tähän että voihan sitä nuoruudestaan nauttia lapsen kanssakin!! mulla on ainakin takanani elämäni ihanin vuosi! ei kaikki nuoret halua baariin tai kulje...
  18. N

    äidit vm-89 tai 90!

    voi älkää nyt alkako täälläkin tapella kun olis nimenomaan kiva et tää pino olis vaan näille vm89 tai 90 äideille!! :) ku mä en ainakaan viitsi edes kommentoida noita juttuja tuollla kun aina saa ikävää palautetta iästään :( mut kiva ku on löytyny jo muitakin tän ikäsiä äitejä! :) mitä teille...
  19. N

    äidit vm-89 tai 90!

    onko täällä niitä paljonkin!?? luin edellistä pinoa ja joku kummasteli että miten vm. 90 oleva voi olla äiti! no tiedän ainakin jo kolme tämän ikäistä äitiä!! itse olen vm-89 mutta joulupäivän synttärisankari eli lähes 90 luvun puolelle kuulun.. no mulla on 1 vuotias poika ja koulua käydään nyt...
  20. N

    Korsetti

    Juuri tuo edellinen.

Yhteistyössä