Hakutulokset

  1. N

    Kivoin nimi näistä ?

    Samuel
  2. N

    G: painoindeksisi?

    28. Painoa on lähtenyt vuoden alusta paljon ja vielä sais lähteä ainakin 10kg. :/
  3. N

    Siin on nyt tuoreimmat kuvat:

    Hienot on! :wave: Itse en ennen tykännyt värillisistä tatuoinneista, mutta alan kallistua sellaisen puoleen, kun minä uuden otan. :)
  4. N

    Tässä se mun labret ny sit on! *kuva*

    Hieno! Mulla oli seitsemännellä luokalla huulen "sivussa" rengas ja myöhemmin alahuulen alla tappi. :D
  5. N

    Minkä ikäisellä lapsella on ollut käytössä koot 74 - 80?

    Meillä on juuri kohta 6kk ikäinen poika ja 74 senttisistä bodeista jää hihat lyhyeksi kohta. Eikä meidän poika ole mitenkään erityisen pitkä. :) En tykkää viimeseen asti venyttää vaatteita vaan reilusti vaihdan kokoa isompaan ajoissa. :) muoks. Vaatemerkki vaikuttaa eniten. Meillä...
  6. N

    Askelia yläkerrasta

    Karmivaa! :o Pitikin lukee tää.. :ashamed: Minä ja minun mielikuvitukseni...
  7. N

    Onko teidän lapsilla paidan ja housujen koko sama?

    Housut on jokaisella lapsella kokoa pienempiä kuin paidat.
  8. N

    PMMP huumassa...

    No mut eikös se ole raskaana? Niin kuin olisin lukenut just jostain..
  9. N

    G: Koska te olette raskausaikananne ruvenneet "aistimaan" lapsen sukupuolen?

    Kolmannesta "aistin" aika pian np-ultran jälkeen. Ostelin sinisävyisiä vaatteita jo ennen kun mitään varmaksi tiesin. Suuri yllätys ei siis ollut, kun rakenneultrassa kätilö veikkasi poikaa. Asia selvisi paremmin vielä 36 viikolla, että poika tulee :heart: Raskaus oli niin erilainen kun...
  10. N

    G:Kauan imetit?

    Ensimmäistä 2,5kk. Toista 1v3kk, josta täysimetystä 5kk. Nyt kolmatta täysimettänyt 5kk ja 2 päivää :D
  11. N

    Millä raskausviikolla lapsesi on syntyny?

    42+2 41+4 40+3 (muistaakseni) Kaikki on käynnistetty.
  12. N

    G:kuinka usein vaihdatte vessan käsipyyhkeet?

    Joka toinen päivä, vähintään!
  13. N

    Hyvä keino päästä ärsyttävästä lehtimyyjästä eroon

    Mä olen kai sitten "empivä" asiakas kun lehtimyyjät vaan jatkavat ja jatkavat myymistään aina. Lopulta en kehtaa kieltäytyä vaan tilaan jotain. :ashamed: Onneksi eivät usein soittele, ehdin lopettamaan edellisen lehden, ennen kun taas soittavat. :D Tosin, muutama vihamielinenkin lehtimyyjä...
  14. N

    G : KAUAN olet palstaillut ?

    Noin 3,5 vuotta, tätä nimimerkkiä ennen toisella.
  15. N

    Vaate tietäjät! Mitä vastaa koko 14??

    Vertasin nyt kuitenkin koon 44 housuihin ja nuo on muutamia senttejä pienemmät, joten varmaan vastaa koko 42.. En tosiaan tiennyt että koot menee eri maissa ihan eritavalla. Luulin että se vastaa aina jotain samaa. :ashamed:
  16. N

    Vaate tietäjät! Mitä vastaa koko 14??

    No kun en oo koskaan käyttäny, ei ole mahtunut ikinä mulle! :laugh:
  17. N

    Vaate tietäjät! Mitä vastaa koko 14??

    Mulla ei oo mitään aavistustakaan.. :| Oon myymässä housuja ja ostaja kysyy mitä kokoa se vastaa.. mut vaikee sanoo.. :/
  18. N

    Vaate tietäjät! Mitä vastaa koko 14??

    :)

Yhteistyössä