Hakutulokset

  1. mamajuju

    Etsin uutta luettavaa!

    Ei kai elämä nyy niin vakavaa ole, että tarvitsee olla niin tärkeenä blogissa. Omalle itselleni kirjoittelet niin ei haittaa. Kiinnostaa vaan kuulla uusista luettavista.
  2. mamajuju

    Blogeja !

    http://mursujahiekalla.blogspot.fi/ Heissa, mulla oli aikasemmin blogini linkattu tähän samaan ketjuun, mutta kun piti muokata sitä tekstiä siitä, niin vajingossa poistin. Mutta niin blogi on nyt ollu hiljaiselolla viime synsynä, ihan vaan sen takia että oma jaksaminen ei jaksanut kirjoittaa...
  3. mamajuju

    Uusia hyviä blogeja

    Minä ja mun Pää Tuolta löytyy mun blogi. Perhe elämää Loimaalla, sisustus, hää, lapsi, perhe elämää!
  4. mamajuju

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Minä ja mun Pää Tuolta löytyy mun blogi! Kirjoitelen meidän arjesta, sekä tekstiä tulee ihan peruselämästä, opiskelusta, raskaudesta ja esikoisestani. Olisi mukavaa saada uusia lukioita ja kommentoijia minunkin blogiini =)
  5. mamajuju

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Minä ja mun Pää Tuolta lukemaan myös minun blogiani ja heittelmään ideoita =)
  6. mamajuju

    Linkitä blogisi!

    Minä ja mun Pää Kaikki on tervetulleita lukemaan minun ja esikoiseni 6kk tytön elämää.. On täällä yksi isäkin aina silloin tällöin teksteissä. Osallistukaa myös Jouluiseen kilpailuun ;)
  7. mamajuju

    Minun Blogini.

    Minä ja mun Pää Tässä on mun blogi :)
  8. mamajuju

    Nuorten äitien blogeja

    Minä ja mun Pää Käykää tykkäilemässä ja osallistukaa Jouluiseen kilpailuun blogissani :)) Kaikki uudet lukijat ovat tervetulleita lukemaan blogiani, minusta ja minun pikkuisestani joka on tällähetkellä 6kk :)
  9. mamajuju

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    Minä ja mun Pää Käykää tykkäilemässä ja kommentoimassa. Risujakin saa antaa! Sekä osallistukaa Jouluiseen kilpailuun :)
  10. mamajuju

    Nuoren äidin blogi

    Minä ja mun Pää Tuossa on minun blogini. Kirjoittelen myös elämästäni sekä perhe elämästäni että pikkuisestani :) Rupekaa lukemaan kaikki on tervettuleita lukemaan ;)
  11. mamajuju

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    Kysymykset 1. Missä kuussa on laskettu aikasi? 21.4.2013 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? -6 3. Oletko voinut pahoin? Olen todellakin. 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen? Saatiin jo, se olis meinaan tyttö :) <3 5. Monesko lapsi on...
  12. mamajuju

    Painon nousu?

    Päätin nyt aloittaa uuden keskustelun aiheesta painon nousu. Olen tällä hetkellä rv 18+6 ja minua huolestuttaa oman painoni nousu, neuvolassa siitä ei ole sanottu mitään, mutta ihmettelen miksi painonnousu on niin hurjaa vaikka syön ihan normaalisti ja käyn kävelyillä ja kuntosalillakin...
  13. mamajuju

    Äippäkaveita Turkuun muuttaneelle:)

    Itse olen myös Turkulainen, ainoa kaveripiiristäni joka odottaa vauvaa/saa sellaisen. Olen siis 18-vuotias ja asun turun ydinkeskustassa. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja jos saa ideoita noista missä on kivoi kirppiksii/kahviloita. Juttelen ja puran vauva intoiluani blogiini (Minä ja mun Pää )...
  14. mamajuju

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Itse tunsin ensimmäiset liikkeet 17+3... odotan siis esikoistani :)
  15. mamajuju

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Minä ja mun Pää <-- Tossa, aloitin nyt uuden blogin vanhan tilalle, kun aihekkin vähän muuttui... En siihen ooo hirveesti saanu aikaan, kun ton ekan tekstin vasta, mutta lisää tulee ja kuvia myöhemmin... :) Lukekaa toki =)
  16. mamajuju

    Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

    Minä ja mun Pää <-- Tossa, aloitin nyt uuden blogin vanhan tilalle, kun aihekkin vähän muuttui... En siihen ooo hirveesti saanu aikaan, kun ton ekan tekstin vasta, mutta lisää tulee ja kuvia myöhemmin... :) Lukekaa toki =)
  17. mamajuju

    Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

    Silloin, kun minä soitin neuvolaan varatakseni ajan ensikäynnille, niin sain sen heti 6 päivän päähän. Mutta silti tuntui, että siihen oli liijan pitkä aika... seuraava neuvola on 8.10...
  18. mamajuju

    Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

    Torstaina 20.9 oltiin miehen kanssa yhdessä ultrassa. Neuvolassa laskujen mukaan laskin, että viikkoja piti olla jo 12 täynnä, kun menin ultraan. No siellä selvisikin että viikkoa oli vasta 9+4 ja laskettu aika siirtyi 21.4 2013. Sydän äänet olivat hyvät ja 4.10 mennään taas ultraan...
  19. mamajuju

    pahkura emättimen sisäpuolella/suulla

    Hei olen epätietoinen onko normaalia, kun minulla on emättimen sisäpuolella muhkurainen patiltatuntuva kohta... Kohtunikin tuntuu laajentuneen ja kohdunsuu on hyvin ylhäällä ja kova. Patilta tuntuva kohta ei ole kipeä. Normaaliako ?

Yhteistyössä