Hakutulokset

  1. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    viikko viisi on alkanu . tällä viikolla kaks jumppaa takana. mitannu en oo mutta tuskimpa mitään on lähtenykkään mutta ryhti tuntuu paremmalla olo on kuis jännittäis koko ajan vatsaa vaikka niin ei tee. hoi hoi jumppaako muut :att otin vielä tuon mukaan niin kyllä reisissä tuntuu...
  2. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    kaks jumppaa tällä viikolla takana . eilen ihmettelin miks mun etureidet on jotenki hellänä niin tänä aanumna hokasib että toi eka liike ottaa myös etu reisiin.' Oonko ainut joka jaksaa vielä reenata?
  3. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    Viikot 4-6 käynnistyi pidetäänkö huuto ketä vielä mukana. ensimmäinen jumppa takana ja tuo eka osa tuntu aitka tutisevalta huh huh.
  4. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    viikko 3 käynnistyi onko kaikki mukana? mulla 1 jumppa takana
  5. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    tottakai voi vielä tulla mukaan lisään sut listaan
  6. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    kaks kertaa tälle viikkoo ja taitaa jäähä siihen kun iski vatsa tauti örg... jos ei huomiseksi toivu.
  7. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    eikö kukaan oo treenannu ? mulla ainakin tylsyys iskee noissa vuoronostoissa mutta huomaa kyllä että tasapaino pysyy jo paremmin
  8. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    no niin viikko takana ja uusi edessä. viikon saldo jäi siihen kolmeen. Mutta tämän viikon saldo on avattu nyt yks sarja takana
  9. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    joo minäkin vaan tuossa pyörähdin olohuoneen lattialla tekemässä liikkeet lapset töllötti lasten ohjelmia eikä etes huomannu mua ja nyt oon taas taas täällä :)
  10. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    no niin 3 kertaa tälle viikkoo jo tehty saas nähä kerkeekö viikon loppuna ku on työ kiireitä B) ensimmmäine ja viimeinen liike on aika tuntuvia kun kunnolla tekee. mites muut onko tullu jumpattua?
  11. S

    lähtiskö joku mukaan

    mitä nyt puolella on pino meillä tervetulo sinne jos haluat mukaan. eiköhän se oo 2x30sekkaa
  12. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    kopaskaa jos oon unohtanu jonku
  13. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    Laitoin ihan hyvikseen nuo sentit ompahan muutakin luettavaa kun nimet :) tällä viikolla oon tehny kaks kertaa. kesän jälkeen on kyllä vatsalihakset hukassa ja tykkään että selkäkin jaksaa työssä paremmin kun on kroppa kunnossa. mua ei niinkään haittaa vaikkei senttejä lähtiskään mutta pää...
  14. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    nyt on listattu eiku jumppaaman . Meillä on marraskuussa pyykkilauta vatsa B)
  15. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    laitan vaikka illalla listan mukana olevista. tänään treenasin ekakerran ja ei ainakaan tuo eka osio kauaa vie
  16. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    siis ei kai se nyt mitään maksa ohjeet on tuon linkin alla ja lattialle vaan jumppaamaan.
  17. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122# 1 viikko snappis 74cm Tirsku Ek Rokkivosu Lania Sitruunapippuri 75cm Välikausihaalari Akkanen 81cm Lilly Psychokiller 71cm Rosalie Hale Turkilimas HeviäPRKLE Moi tulihan meitä ja mukaan mahtuu...
  18. S

    lähtiskö joku mukaan

    http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122#

Yhteistyössä