Hakutulokset

  1. I

    Lappeenrantalaiset äidit!

    Täällä on myös yksi äiti Lappeenrannasta :) 19v ja kaksi lasta; poika 1v 3kk ja tyttö 3kk. Olisi tosissaan kiva tutustua muihin lähistön äiteihin kun omillakin kavereilla on tällä hetkellä mielessä vähän muut jutut kuin lapset ja niiden hankkiminen :)
  2. I

    Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi?

    Raskaaksi tulin 17-vuotiaana ja odottaessani a kävin lukion loppuun. Lapsista me oltiin jo pidenpään puhuttu ja haluttiin yhteistä lasta, mutta silti raskaus tuli vähän yllätyksenä. Kannattaa lapsen tekoa kyllä sen verran suunnitella että tietää mihin on ryhtymässä. Itselleni päätös tulla...
  3. I

    Tehdäänkö tutustumiskierros?

    Lappeenrannasta ja ikää 19-vuotta. Lapset poika 1v 3kk ja tyttö 3kk. Meidän lisäksi perheeseen kuuluu lasten isä :)
  4. I

    Mainostetaan blogeja :)

    Vaikea ihana elämä nuorena äitinä ja odottajana. En tiedä kenelle tämä nyt on mielenkiintoinen, mutta mainostan kun on lupa :) Olisi kiva saada lukijoita ja kommentoijia, vaikken hirveän tosissani kirjoittelekaan.
  5. I

    Nuorin vauva, jonka tiedät viedyn yökylään, että vanhemmat pääsee baariin ryyppäämään?

    Tuttu 19v pariskunta jätti lapsen hoitoon 2vk iässä että itse pääsivät juhlimaan kaverin synttäreitä..
  6. I

    Te, jotka ostatte lastenvaatteita nettikaupoista: Mitä kauppoja suositte?

    Boozt.com sivustolta olen löytänyt kivoja ja hyvälaatuisia vaatteita alle vuoden ikäiselle. Hintakin on ollut edullinen.
  7. I

    Te musiikkitietäjät hei!

    Kiitos vastauksista! Pitääkin vähän tutustua näihin ja katsoa että mistä muksu tykkää :)
  8. I

    Te musiikkitietäjät hei!

    Osaisitteko suositella hyvää lastenmusiikkia 10kk:lle ja vielä sellaista, että vanhemmatkin kestäisivät sitä kuunnella? :) Olisi kiva saada kaunista musiikkia, missä olisi kuitenkin sopivat sanat pienen lapsen korville niin ehkä se puhekin alkaisi sieltä pikkusuusta kohta pulputa :)...
  9. I

    Huolestuttaa

    En ole varma, mutta luulisi että vanhemmalla on oikeus poistaa alaikäisen lapsensa profiili jos näin haluaa ja syytä on.. Voithan ottaa ylläpitoon yhteyttä! Itse ainakin tekisin näin jos olisi oma tytär kyseessä. Teini-ikäiset osaavat olla itsepäisiä ja tietysti etenkin nuorille tytöille se...
  10. I

    10kk:lle aamupalavinkkejä?

    Poitsu oli ennen kova puuron syöjä mutta nyt ei mene alas kuin 1-2 lusikallista puolipakolla. Voi olla ohimenevä vaihe, mutta pakolla en halua lasta syöttää ja kuitenkin jotakin pitäisi syödä. Pelkkä maito/velli ei riitä muksun energiantarpeeseen ja sitten ei malteta käydä aamu-unille kun ei ole...
  11. I

    G: Kuinka moni EI värjää hiuksiaan?

    En värjää enkä ole ikinä värjännytkään. Hiukset ovat tummanruskeat, talvella mustanruskeat. En ole ikinä aloittanut värjäämistä ja oma väri kelpaa edelleen ihan hyvin, joten miksi pitäisi alkaa kuluttamaan hiuksia väriaineilla :)
  12. I

    Nuorten äitien blogeja

    Vaikea ihana elämä nuorena äitinä ja odottajana. Tässä yhden mamin blogi aika aloitteilla, tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan! :)
  13. I

    Kuinka karkeaa ruokaa (paloja) uskaltaa 10kk ikäiselle antaa ??

    Mä olen itseasiassa miettinyt aivan samaa kysymystä. Meillä on myös vähän yli 10kk poitsu ja pelkään yli kaiken että lapsi vetää henkeen liian ison ruokapalan ja tukehtuu.. Oon kuitenkin pikkuhiljalleen antanut sormiruokaa ja seurannut tarkasti miten lapsi kehittyy ja mitä pystyy syömään...
  14. I

    Onko/oliko teidänkin miehet tälläisiä?

    Meillä oli samanlaista ensimmäinen kuukausi. Hyvä jos itse sain edes vaipan vaihtaa kerran päivässä, mies oli niin ahkera hoitaja. Nyt poitsu 9kk ja mies ei enää edes suostu vaihtamaan vaippaa.. Toivon mukaan teillä ei ole samanlainen ohimenevä hullaantuminen vaan mies jaksaa auttaa aina kun...
  15. I

    Mistä 92cm bodyja pojalle?

    Paikallisissa H&M ei ole ja tosi huono valikoima vauvanvaatteita muutenkin.. Nettikaupasta oon yrittänyt katsella mutta aina loppuu koot kesken :/ Pitää varmaan lähteä halpa-halleja ja robbareita sun muita kiertelemään :D
  16. I

    Jestas tuota naapuria :D

    :D
  17. I

    onko valmiit pastakastikkeet hyviä?

    On ihan hyviä, mutta pitää siihen vähän omaa lisätä joukkoon että kastikkeesta tulee oikein herkullinen. Vähän mausteita ja ruokakermaa niin mikä tahansa pastakastike maistuu tosi hyvältä !
  18. I

    Mistä 92cm bodyja pojalle?

    Otsikossa se kysymys tulikin.. 92cm bodyja ei tunnu löytyvän mistään lastenvaatekaupoista ja nettikaupoista ei ainakaan. Bodyt olisivat mun mielestä vielä niin käteviä tämän kokoiselle ettei ole paita koko ajan kainaloissa, mutta mistä ihmeestä mä niitä oikein löydän.. Vinkkejä?
  19. I

    Taas yksi raskausblogi !

    Mäkin liityn äiti-bloggareiden joukkoon! Olisi kiva saada muutama lukija ja kommetoija.Jos siis 19-vuotiaan pienen pojan ja odottajan kirjoitukset kiinnostaa niin täältä voi käydä lukemassa: Vaikea ihana elämä nuorena äitinä ja odottajana.
  20. I

    Mitä tekisitte jos saisitte viettää miehenne kanssa yhden illan ja yön kaksin?

    Hyvää ruokaa, paljon seksiä, rentouduttaisiin elokuvan ääressä sylikkäin. Ei tarvitsisi paljoa tehdä, että kaikki olisi täydellistä. Kohta tulee vuosi täyteen ilman yli tunnin yhteistä kahdenkeskistä aikaa ja muutosta tähän ei tule vielä pariin vuoteen, joten mun suunnitelmat saa pysyä...

Yhteistyössä