Hakutulokset

  1. V

    Mies ei koske

    40 v tä lähestyessä niin käy kaikille miehille valitettavasti. Ja naiset kärsivät seuraukset ja uhraavat omam hyvinvointinsa miehen kustannuksella. Ei olisi mieheltä suuri vaiva käydä lääkärissä, mutta ei miehet sitä koskaan tee. Sisko osanottoni. Mutta sun seksi elämä oli nyt tässä.
  2. V

    .

    Voi Jeesus. Älä kuuntele sun hullua Jeesus äitiä. Runkkaaminen on niin normaalia kuin voi olla. Just ton ikäsenä se ob vielä parasta!
  3. V

    Muita, joiden mielestä kurahousujen pukeminen on vähän hankalaa ja turhaa...?

    Kannattaa hommata housu malliset kurikset ja ilman henkseleitä ja vähän isommat kun tavallinen koko niin helpompi pukea. Ja ei kuris hanskojen alle oo pakko laittaa lapasia. Tarhassa nyt tekevät miten tykkäävät ja siel positiivinen ryhmäpaine saa lapset tekee ja pukee vaatteet kun vaatteet.
  4. V

    Julkiset paikat ja hankala käytös

    Jos toinen aikuinen pyörittelee silmiään tai jopa sanoo jotain ilkeää niin yleensä siinä vaiheessa sanon että on erityislapsi. Se ei kyllä yleensä yhtään auta asiaa, koska eirtyislapsista näillä ihmisillä ei ole mitään käsitystä ja luulevat kaiken johtuvat kasvatuksen puutteesta. Tähän ei auta...
  5. V

    Ottaako riski vai "elää" varmasti?

    Itse menisin molempien kanssa yhdessä. Jos kaveri feidaa niin ei haittaa.
  6. V

    Onko Helsingissä vaarallista leikkiä yksin pihalla?

    Onpa outoa!:-o itse kui mll vihosta mikä tuli neuvolasta 3 v pojalle vuosi sitten että voi aloittaa turvallisella pihalla yksin leikkimisen. Pyörittelin silmiä siihen. Nyt poika vuoden vanhempi ja annan edeltä juosta koti ovelle tai mies jää pihalle ja itse kotona poika tulee kotiin. Sitten...
  7. V

    Keinoja jaksamiseen.

    Kysy jos joku sukulainen voisi hoitaa poikaa päivän ja saisit levätä tai tehdä jotain kivaa ite? Ehkä leijonaemojen tms järjestön vertaistuki?
  8. V

    Miten sait tietää lapsesi olevan erityislapsi?

    Tarhassa epäilevät pojallani olevan jotain ja olen huolissani. Tulee kuulemma erityisopettaja katsomaan tilannetta.. Aina ollut kova menijä ja vilkas lapsi. Temperamenttinen yms.. Olen ajatellut sen olevan normaalia käytöstä pojilla mutta en sitten tiedä. Nyt olen ruvennut tarkkailla enemmän ja...
  9. V

    Miksi tarhat kiinni kesällä 6 viikkoa?

    En ymmärrä miksi päiväkodit on kiinni 6 viikkoa kun eikö normaalisti kesälomia kerry vain 5 viikkoa? Nyt taas pitäisi laittaa viikoksi kesätarhaan joka tietty eri kuin viime vuonna. Miten yh äidit selviävät tästä tai ihmiset joille ei ole kertynyt kesälomia? Ärsyttää kun joka kesä sama juttu..
  10. V

    Kuinka paljon leikitte lasten kanssa arkisin

    Meillä mies yleensä leikkii lapsen kanssa ja mä laitan ruokaa / siivoon. Mut jos mies on muualla leikin kans lapsen kanssa. Jos saisin valita siivoaisinko vai leikkisinkö,niin leikkisin ;) sit jos joskus rikastun hommaan jonku kotiapulaisen tekeen ne tylsät kotityöt!
  11. V

    Uskovia ystäviä?

    Mäkin usis yhden lapsen äiti. Saa laittaa viestiä!
  12. V

    HPV virus, tartunta ja paraneminen

    Mun mielestä Hpv virus on ikuinen eli ei lähde oikeesti ikinä pois. Siis miehillehän siitä ei ole mitään vaaraa ja he yleensä sitä tartuttavatkin naisiin. Mut tuskin sun mies on sua pettänyt. Luulen että on samaa. Lue papan kertomaa kirja löytyy kirjastosta.
  13. V

    15 ja raskaana

    Varmaan sun omat vanhemmat aluksi suuttuu ihan sikana. Kannattaa varmaan olla lähtövalmiuksissa, jos vanhemmat oikeesti konservatiivisia. Voit saada selkääs :/ mut eiköhän jokainen vanhempi rakasta lapsiaan vaik ne törttöilis vähän. Eikä lapsen saaminen oo maailmanloppu. Saattaa jopa rauhottaa...
  14. V

    Imettäminen miesten nähden ilman suojaa

    Itseäni ärsytti kun halusin imettää rauhassa eri huoneessa niin aina joku järjen jättiläinen tuli perässä. Ehkä jos imetys olisi ollut helppoa minulle niin ei iisi niin ärsyttänyt, mutta itse koin sen hankalana ja intiiminä. Ihmisiä on erilaisia. Kaveri imettää kaikkien lähen mutta ei sentään...
  15. V

    Taidan olla seksiriippuvainen

    Joo oot addikti. Kuulema seksiriippuvuudesta pääsee eroon kun on vuoden ilman mitään seksiä huom. Myös masturbointi! Niille seksiaddikteille on olemassa joitain omia tukiverkkoja netistä löytyy.
  16. V

    Miehet: Mitä pahaa siinä on, jos joku nainen ihastuu sinuun?

    Oon pahoillani sun puolesta! Mullakin kävi yläasteella just noin et frendi paljasti kaikille kenestä tykkään ja sit se poika rupes väittelee mua. No jaa sama se kai on.. Itse ihastun jatkuvalla syötöllä johonkin, mutta tiiän että ne on vaan ohimeneviä tunne kuohuja. Tiiän myös että jotkut on...
  17. V

    Siis mitä maksaako kaksplus?? D:

    Siis mitä ihmettä? Tää on varmaan joku huijaus? Mulle ei oo tullu mitään ilmoitusta tai laskua? Mihin se ees tulee jos ei posti osoitetta? Apua taidan lopettaa täällä kirjottelun..
  18. V

    Ystävän 7-vuotias tyttö lyö äitiään nyrkillä - ei varmaankaan ihan normaalia kasvuun kuuluvaa käytöstä?

    Ei kaikilla oo sellasia rauhallisia kilttejä pikku enkeleitä. Eikä sille vaan maha mitään. Eiköhän jokainen tee kuitenkin parhaansa!
  19. V

    Ystävän 7-vuotias tyttö lyö äitiään nyrkillä - ei varmaankaan ihan normaalia kasvuun kuuluvaa käytöstä?

    Mul kans 3 vuotias mätkii ja välillä yrittää purra. Yleensä nää kiukku kohtaukset tulee vaan sillon kun kieltää jotain. Yritän aina pysyä vahvana ja olla antamatta periksi, mutta täytyy sanoa etten tiedä miten toimisi vieraiden ihmisten kanssa juhlissa.. Ehkä veisin väkipakolla toiseen...
  20. V

    Pienen lapsen käytöksestä..

    Ei siihen pomppimiseen auta mikään. Parasta on just valita turvallisin pomppimiskohde ja vahtia vierestä.

Yhteistyössä