Hakutulokset

  1. broilerinkoipi11

    Olen "velkaa" sossuun, voivatko pidättää toimeentulotuesta koko summan kerralla?

    Voi että, jäiski sossun rahoista 200 euron sijasta toi 700 euroa :D
  2. broilerinkoipi11

    Jos tuntematon mies katsoo lastasi pitkään kadulla, epäiletkö häntä pedofiiliksi?

    Voi vittu hei. Naapurin äijä sytytti röökin viereisellä parvekkeella ja vilkas meidän parvekkeelle päin. Se varmaan tuhopolttajapyromaanitappajamurhaaja.
  3. broilerinkoipi11

    Luuserivanhemmat eivät anna lastensa oppivan työtekoa!

    Meidän 2,5 just eilen pyyhki pölyt kun vedin jesarilla sviipperin käteen et varmasti pysyy, imuroi, menihän siinä aikaa mutta tuli tehtyä. Loppuillasta pesi nyrkkipyykillä itelleen vaatteensa täks päiväks, kun ei ole kuin yksi vaatekerta, tyttö saa nimittäi itse kerätä rahat vaatteisiinsa...
  4. broilerinkoipi11

    Älkää ny hitto kuoriko hedelmiä porkkanaa tms

    kyl se nyt vaan on :D
  5. broilerinkoipi11

    minkä ikäinen lapsi mielestänne tarvitsee oman huoneen vai tarvitseeko?

    meillä on ollut oma huone 6kk lähtien..
  6. broilerinkoipi11

    Nonii plussamammat, auttakaas mua löytämään yks blogi.

    En nimittäin kuollakseni muista sen nimeä. Se oli näitä perus teiniäitiblogeja, missä oli jo suht "vanha" tyttö, oisko ollu 16-19 vuotias. Kämppä oli ainkain kaksio, missä oli "holvikaari" oviaukko jossain kohtaa. Siistiä ei näkynyt vissiin koskaan, lapsi leikki roskien ja vaatteiden...
  7. broilerinkoipi11

    Vauva ei tarvitse leluja!

    Mä huomasin ihan saman ku toi meidän 15 kuinen oli vauva. Kiinnostavampi se patteriton kaukosäädin oli ku joku brion lelu. Ne maksaakin ihan järkyttävästi.
  8. broilerinkoipi11

    miksi kerrotte facebookissa, aina kun keitätte kahvia?

    kahvien keiton lisäksi miksi kerrotte facebookissa millon heräätte, menette nukkumaan, kaivatte nenää, kävitte tupakalla, käytte kaupassa, käytte vessassa, makoilette, luette iltalehteä, katsotte salkkareita?
  9. broilerinkoipi11

    Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

    Keskimmäinen. Muuten oikeanpuoleinen, mutta kuten joku jo sanoi, on oudot jalat.
  10. broilerinkoipi11

    Millaset kotipizzat on nykyään

    täällä ainakin molemmissa kotipizzoissa bolognese ei maistu miltään, pohjat maistuu raoilta tai muuten vaan löysiltä. Näiltä sun "ählyiltä" mekin pizzat tilataan, on aivan fantastisia <3
  11. broilerinkoipi11

    Kehtaatteko te käyttää Liberon hoitolaukkua?

    no toi meidän vihreä on kyllä kaukana myrkyn vihreästä :D
  12. broilerinkoipi11

    Mies teki vauvalle aamupuuron...

    Mäkään en nyt kyllä tajua mitä erikoista tuossa oli. Mä itekin tein piltin ja muksun puurojauheet maitoon, maistu paremmalle ja meni maitoa edes jossain muodossa.
  13. broilerinkoipi11

    BB-Janica sanoi eilen, ettei pese alapäätään!!

    No eihän sitä pimplooraa millään saippualla kuulukkaan hinkata.
  14. broilerinkoipi11

    uskotko maailmanloppuun 21.12.2012 ?

    toivottavasti ei ihan heti kello 12. Muistakaahan laittaa huomenna lapset hoitoon ja lähteä rilluttamaan, heti 12 jälkeen nostamaan lapsilisät ja tuhlaamaan ettei vaan jää ylimäärästä rahaa ku loppu tulee.
  15. broilerinkoipi11

    Mikä on "rasutäti"??

    Raskaus Ajasta Suunnattomasti Uteleva? Neuvolatäti?
  16. broilerinkoipi11

    Kuinka usein käytte lähellä asuvien isovanhempien luona?

    Miehen vanhemmat asuu vajaan 2 kilometrin päässä, me käydään monta kertaa viikossa, vielä mun tahdosta :D
  17. broilerinkoipi11

    Ostatko joululahjoja vauvalle?

    Me ei osteta, tai tavallaan ostetaan, mutta se otetaan käyttöön heti, kun vielä näin 1veenäkään ei oikein ymmärrä vielä niiden joululahjojen päälle, ja kun on vielä niin pieni niin tunnen tavallaan turhakiskin paketoida mitään meiltä, koska ne ns tulevat "meille". Tuntuis niin hassulta...

Yhteistyössä