Hakutulokset

  1. U

    Huutispinotusta 3.5.

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=pisara15&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Tutan punainen paita 80 cm Naperon paita eläinten kuvalla 74 cm Uusi bamse body 68 cm, ei hv Uusi raidallinen bamse paita 68 cm, ei hv Uudet lindexin colitsihousut 50 cm, ei hv Paavo Alkio...
  2. U

    VAPPUPÄIVÄN HUUTISPINO 1.5

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=pisara15&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X UudetLindexin housut jossa on hame päällä 68 cm, ei hv Tutan raidallinen body 74 cm Finnwearin pupu body 70 cm Tutan kuviollinen body 74 cm Palat muumi lakana- ja tikkikangasta Tutan...
  3. U

    VAPPUAATON HUUTISPINOA.. 30.4.

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=pisara15&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X H&M:n caprit Nalle puhin ja Nasun kuvalla 68 cm Vaaleanpunainen naperon villatakki 68 cm Naperon keltainen villatakki 74 cm Käyttämätön vaaleansininen vauvan hattu (pippi) 60 cm Muumi...
  4. U

    3v. pysyminen yöllä omassa sängyssä

    Meillä kanssa 3v. nukahtaa hyvin omaan sänkyynsä omaan huoneeseen. Yöllä jos herää niin tulee meidän väliin nukkumaan. Itselleni yöunet ovat tärkeät etten jaksa alkaa tappelemaan tuosta vaan annan nukkua loppu yön meidän välissä. Joskus sattuu sellainen "vahinko", että tyttö nukkuukin koko yön...
  5. U

    Minkä ikäiselle sukset ja luistimet?

    Meillä esikoinen alkoi hiihtämistä harjoittelemaan viime talvena eli kolme vuotiaana ja tänä talvena on tarkoitus alkaa luistelua harjoittelemaan.
  6. U

    pieneen käteen hyvät rukkaset.

    Ostin pojalleni 1v.3kk reimatecin rukkaset, kun olin jo eiemmin ostanut toisenlaiset rukkaset (emil&ida) joihin en ollut tyytyväinen koska niisä ei pysynyt peukku oikealla paikalla. Reimatecin hanskat pysyvät hyvin kädessä, kun niissä on kiristynauha ja ovat kapeat hanskat, joten peukkukin pysyy...
  7. U

    mitkä rukkaset

    \ Mä kans ostin pojalleni ton merkkiset rukkaset cittarista, mutta tän päivän ulkoilun jälkeen oli ainenkin kädet ihan kylmät. Toinen mikä ärsyttää vaikka peukut laittaa oikeille paikoille niin ei kauaa siellä pysy :( Mä olen laittanut rukkaset "lapasten kiinnittimillä" kiinni, kun huomasin...
  8. U

    aquarakkulat?

    Toisessa synnytyksessä mulle laitettiin nuo aquarakkulat ja laitto sattui ihan hirveästi. Apua niistä oli minulle n. puoleksi tunniksi, että selässä ei silloin supistusten aikana tuntunut kipua.
  9. U

    Kartoitetaas miehen ikää..

    Meillä mies oli 35v. kun nuorimmainen lapsi sai alkunsa.
  10. U

    minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

    Naimisissa, 36 v. kaksi lasta tyttö melkein 3v. ja poika 2 kk.
  11. U

    Elokuisten vauvat tänne!

    Meille syntyi 23.8 poika klo 4.16. Paino 3320 g ja pituus 50,5 cm.
  12. U

    Äityspakkauslaatikosta sängyksi

    Yks paikka mistä saa äitiyspakkauslaatikon verhoilukankaat on pupujussikat eli http://www.pupujussikat.fi/
  13. U

    Entäs -69 syntyneitä??

    Elokuussa syntynyt ja kymenlaaksossa asustelen.
  14. U

    Mieluisin unikaveri

    Meillä lapsella unikaverina ainu pupu. Pupu täytyy olla kainalossa päiväunilla sekä yöunilla.
  15. U

    Te, keillä on v.2002 äitiyspakkaus

    \ On tuossa v. 2002 pakkauksessa tuollainen pussilakana. Itse en ainenkaan vielä sitä ole myymässä, kun meillä on se edelleen käytössä.
  16. U

    -03 synnyttäneet!?

    Meillä tyttö syntynyt tammikuussa 03. y-viestiä saa laittaa tai sähköpostia osoitteeseen: pisara15@hotmail.com
  17. U

    pottaharjoituksista

    Meillä tyttö vähän yli 2v. ja ei suostu käymään potalla. Ostin pönttöön sen pienennysrenkaan ja se oli aluksi kiva juttu, mutta nyt ei saa sitäkään laittaa. Tyttö käy pöntöllä nyt ilman piennysrengasta ja tulosta tulee =)
  18. U

    2-vuotis neuvola?

    Meillä 2-vuotis neuvolassa piti rakentaa palikoista torni, poimia helmi molemmilla käsillä ja kirjasta piti osata näyttää kuvia, kun neuvolan täti ekana kysyi esim. missä kissa on.

Yhteistyössä