Hakutulokset

  1. M

    Tuoksut alapäässä

    Onko muilla tuoksu muuttunut alapäässä raskaana ollessa, vaikka ei ole tulehdusta? Kiusallista :ashamed:
  2. M

    työttömiä äitejä???

    onko teillä hoitopaikka lapsillenne, vaikka vasta etsitte töitä? vai ovatko lapsenne jo kenties hoidossa?
  3. M

    Lounaan ja päivällisen aikaero ja ruoka-ajat

    siinä se kysymys tulikin. voisin samalla kysyä että annatteko aina välipalan. meillä syödään näin aamupala n.9 lounas n.12 päikkärimaito n.13.30 välipala usein jää pois päivällinen 17-18 iltapala 21 Miten muilla?
  4. M

    miten saan

    Tavaroiden viskelyn loppumaan meijän poitsulta? ikää 1.2,syödessä lentää mukit ja lautaset+mikä nyt kädessä sattuu olemaan.Hermostuu hyvin pienestä liekkö äitiinsä tullu :laugh: ei mut hei onko tää sitä uhmaa?muilla tälläistä.vessassa en saa käydä rauhassa,en juoda kahvia saati tehä muuta on...
  5. M

    kun synnytyspelko on niin voimakas että siitä ei uskalla

    edes puhua.. onneksi vasta rv. 13
  6. M

    Ylälapsivedet meni kait...?

    Onko kokemuksia ylälapsivesien menemisestä? Neuvolassa täti arveli, että minulle kävi viime yönä noin. Milloin teitin synnytykset alkoi moisen jälkeen? Ei supistele, rv on 39+5 ja vauva on laskeutunut.
  7. M

    Epilepsiasta..

    Kenenkään lapsella todettu ja mitkä olivat ensimmäiset oireet, joista huomasitte ettei kaikki olekkaan ok??? Ja missä iässä puhkesi?
  8. M

    Kummalla eron jälkeen nopeammin uusi suhde??

    Miten entinen puoliso suhtautui?Missä vaiheessa esiteltiin uusi lapsille?Miten he suhtautuivat?
  9. M

    Kukaan ollut näillä kursseilla?

    Meiltä ainakin välimatka olisi pitkä ja automatka ei tulisi kyseeseen.. Kukaan ollut lasten kanssa eri sopeutumisvalmennus kursseilla? Mitä hyötyä koit?
  10. M

    Onko Po-Ke tuttu kellekkään?

    Eli poke kuntoustusklinikka (poikkavasti kehittyvät lapset!) Kertokaa ihmeessä jos on!
  11. M

    Kukaan lukenut kirjaa:

    Leijona äitien tarinat? Tän niminen kirja muistaakseni. Kertoo erityislasten äitien tarinoita.. Laittakaa arvostelua. Itse en ole lukenut.
  12. M

    pahoitin mieleni

    Kuinka teidän sukulaiset ovat suhtautuneet erityislapseen? Me olemme yrittäneet pitää avointa linjaa ja puhua lapsemme "erityisjutuista".. MUTTA silti en saa avointa keskustelua. Eräs sukulais miehemme kysyi näin: "Oppiikohan tuo." ja lause jäi kesken. Ei sitten kysynytkään loppuun :/ Näistä...
  13. M

    Hormonikierukasta..

    Minulla on 2½ vuotta kierukan laitosta ja koko sen ajan kuukautiset ovat olleet erittäin epäsäännölliset kesto esim.3vkoa ja sit pari vkoa väliä ja taas tulleet..Kierukka on paikallaan,raskaana en ole.. Nyt vaan vuoto on kyllä niukkaa,mutta melkeimpä 2 x kuukaudessa tuleepi vuotoa..Onko muilla...
  14. M

    Miten hoitomaksut uusperheissä?

    Sellaisissa perheissä joissa asuu sekä nykyisiä että entisiä lapsia?Entä jos etä maksaa etälapsistaan elarit niin entä nykyisten kanssa tehdyt?Onko elarit samat kaikilta lapsien vanhemmilta? Entäs hoitomaksut?Missä vaiheessa eroa ollaan vielä yhteisesti velvollisia maksamaan hoitomaksuja?Onko...
  15. M

    Lappeenranta!

    Täällä kotiäiti vm. '75. Lapset 7 v ja 8 kk ja isäntä päivät tietysti töissä. Kaipaisin kaveria aluksi vaikka meilailuun tai kirjeenvaihtoon ja jos olet hengenheimolainen, niin tavattais, vaunuteltais, kahviteltais, jaettais elämänkokemuksia ja parannettais maailmaa. Toivottavasti olet...
  16. M

    Epätodellisesta olosta ja peloista...

    Hei! Minua on jo viime syksystä asti vaivannut epätodellinen olo. Kaikki alkoi,kun muutettiin toiselle paikkakunnalle,missä en tuntenut ketään. Syksyllä olo oli ajoittaista,mutta nyt se on jatkuvaa aamusta iltaan.Tuntuu niinkuin ei ois oikeasti tässä ja nyt ja niinkuin ois kuollut.Tuntuu tosi...
  17. M

    mites sitten lastenhoito miehiltä sujuu?

    viitaten tuohon kotityö-ketjuun... :) meillä on meinaan niin että se olen minä joka tuon pojan hoitaa... siis ihan kaiken... sen aikaa mies huomioi poikaa kun tulee töistä ja ottaa syliin ja vähän aikaa jaksaa pitää ja siinä se.. sit loppuillaksi tietokoneelle istumaan.. tottakai jos mä pyydän...
  18. M

    Milloin gynelle -> ei vauvaa?

    Olemme yrittäneet mieheni kanssa vauvaa jo vuoden. Minulla on ed. liitosta 8-vuotiaat lapset. Lasten jälkeen käytin Trikvilar-ehkäisypillereitä n. 7-vuotta. Viime joulukuussa todettiin tuulimunaraskaus ja tehtiin kaavinta. Kierto on epäsäännöllinen ja pitkä (30-38 pv). Missä vaiheessa olette...
  19. M

    lihasoseen valmistuksesta..

    elikkäs miten teette ja mistä lihasta? kypsennättekö lihan uunissa vai keitättekö? ja miten soseutatte? :)
  20. M

    Paperimassa

    Osaisiko kukaan kertoa miten tehdään paperimassaa kotikonstein? Kiitos avusta jo etukäteen. =)

Yhteistyössä