Hakutulokset

  1. R

    Uusi nettivalmennus alkaa 3.8.2015

    Uusi nettivalmennus alkaa 3.8.2015! http://www.facebook.com/pages/Pian-terveyskauneus/220767978089538 Nyt nettivalmennus tukituotteiden NETTOHINNALLA Sopii painonhallinnan kanssa kamppaileville. 12vko valmennus sisältää: -valitsemasi tukituotepaketti (=hinta), toinen tuote aina...
  2. R

    Ketju jälleenmyyjille!

    Oriflame - natural swedish cosmetics Olen Hyvinkääläinen ORIFLAME-tiiminvetäjä ja haen uusia myyntikonsultteja tiimiini kivaan työhön. Työ ei ole paikkakuntaan sidottua. Töitä on mahdollista tehdä sen verran kuin itse haluat, juuri silloin kuin haluat: päivällä tai illalla. Työ sopiikin...
  3. R

    Minkä ikäisenä teillä alettiin piirtämään pääjalkaisia?

    Vasta 5v tarkastuksessa kun täti halusi testailla asiaa ihmeteltyäni. SIellä toisen käskystä lapsi piirsi pallon ja siihen jalat ensi kertaa... Ei ihan täysillä ole kiinnostunut taiteesta hän.
  4. R

    ei se sektio kyllä synnytys ole.

    En tajua, mutta omalla kohdallani ei olekaan kyllä ollut koskaan "pelkkää" leikkausta. Minulla eka pysähtynyt synnytys 21h jälkeen päätyi kiireelliseen sektioon, toinen suunniteltu sektio päätyi alatiesynnytykseen ja kolmas 13h jälkeen hätäsektioon. Synnytysten kestot tässä siis ne mitä...
  5. R

    Mitäs ajattelisitte jos kouluaikainen kiusaajasi lähestyisi sinua Facebookissa

    Tottakai vastaisin, mutta kun ei ole omakohtaista kokemusta kiusatuksi tulemisesta... En tiedä. Onko liikaa vaadittu vai ei antaa anteeksi tai ainakin ilmaista anteeksipyyntö vastaanotetuksi? Jos ei, niin lyhyt kommentti varmaankin riittää.
  6. R

    Kuuluuko aivotärähdyksen oireisiin aina sekavuus?

    Kuulostaa aivotärähdykseltä, mutta siihenhän riittää seurailu jos ei ole sekava tai oksentele enemmän. Itselläni ollut 2krt aivotärähdys. Molemmilla kerroilla kova päänsärky (KIPULÄÄKETTÄ LAPSELLEKIN!). Toisella kerralla oksentelin ja kävelin vinossa kun pystyssä sattui ihan liikaa...
  7. R

    Missä ammatissa tienaa yli 3000e/kk?

    Ihan huomiona: palkkatuloihin kuuluvat myös edut, jotka saattavat nostaa ihan kivasti, autoetu esim helposti 500?
  8. R

    Onko harvinaista vai yleistä,että vauvan kanssa joutuu valvomaan öisin?

    Meillä ei ole valvottu ykkösen eikä kolmosen kanssa öisin. Kakkosella oli koliikki, sydänvika ja nivustyrä, hänen kanssa valvoin ekoina 6kk aikana öisin paljon. Yleensä yöaika alkoi vasta klo 04-05 aikaan. Onneksi silloin isompi oli hyväuninen ja aamuisinkin nukkuin klo 08 asti. jonkun...
  9. R

    3,5 vuotias saa sisaruksen,, ostanko tuplarattaat??

    En ostaisi enää, jos yhtään enemmän kuin pelkkä "laiska-jaakko"-tyylinen lapsi. Seisomalaudalla voi lepäillä. Jos on tarkoitus päästä itse lenkkeilemään, sitten ostaisin taasen jos varmasti jaksaisin vielä työntää rattaita :) Tai jos isompi jo pyöräilee hienosti itse? Talvella stigalla kulkee...
  10. R

    minkä ikäisenä lapsenne on oppinut ajamaan ilman apupyöriä?

    3v sai pyörän ja 4v 1kk halusi itse apupuörät pois, osasi samantein suorilta ilman apupyöriä ajaa. Meillä seuraavalla menee varmaan pitemmälle, koska sai pyörn 2v lahjaksi ja vasta 3v 1kk oppi edes polkemaan eteenpäin.
  11. R

    Lapsen leikkikaverin vanhemmat päänvaivana, hmph!

    Meillä sama ongelma ratkaistiin näin: omalle lapsellemme sanoimme, että kun on hakenut, eikä kaveri ala samantien pukea, niin sitten pitää tulla omaan pihaan odottelemaan ja leikkimään sillä aikaa. Jos kaveri ei tule, joskus se unohtuu koko asia tai sitten keksii muuta tekemistä omassa pihassa...
  12. R

    Häälahjaksi rahaa, mut paljonko? Minimissään siis..

    riipuwn siitä kuinka läheinen olen pistänyt 20eur lähes tuntemattomalle serkulle kahvirahaa häämatkalle ja läheisille min 50eur
  13. R

    löysä kakka-oire?

    Kävimme sitten neuvolassa ja kun asian otin puheeksi oli asenne tottakai vähättelevä. Kun sitten luennoin miten eri tavoin voi esim. keliakia oireilla, tai olla täysin oireeton, mieli hieman muuttuikin. Kun on tuo sukurasite, niin vänkäsin väkisin lähetteen veritestiin. Terkka oli vielä...
  14. R

    löysä kakka-oire?

    Kiitos vastauksistanne! Kohta ollaan neuvolaan lähdössä, joten koitan saada asian tapetille. Ainakaan en hyväksy jos neuvolan terkka taas jankuttaa "oireettomuudesta". Keliakian "pikatesteri" kun maksaa muistaakseni 15? (itse olen testin tehnyt itselleni) ja kestää minuutin... Että jos edes sen...
  15. R

    löysä kakka-oire?

    Kiitos vastauksesta. Vasta-aine kokeita ei ole tehty, vaikka olen niitä pari kertaa kysynyt-molemmille lapsille (perinnöllistä kun yleensä sattuu olemaan ja meillä menee keliakia jo kolmatta sukupolvea pitkin, lapsemme olisivat se neljäs jo). Täytynee jankuttaa tuota keliakia-asiaa...
  16. R

    löysä kakka-oire?

    Voisiko löysä kakka olla oire jostain allergiasta? Meillä 1,5v ei ole koskaan kakannut kiinteämpää, vaan aina löysää liejua. Kasvuseurannassa kävimme 1v 3kk iässä, mutta pieni notkahdus oli korjaantunut silloin. Nyt edessä 1,5v neuvola. Pitäisikö itse ottaa asia puheeksi vaikkei kasvussa mitään...
  17. R

    Kuinka pitkiä synnytyksiä?

    Eka 21h päätyen kiireelliseen sektioon (vauvan virhetarjonta+ahdas lantio) Toka 17h päättyen alatie synntykseen vaikka oli suunniteltu sektio tarkoitus tehdä (jälleen vauvalla virhetarjonta ja minun ahdas lantioni syynä) :) Oli vähän ruuhkaa leikkaussalissa. Molemmat ok, toivuin paremmin...

Yhteistyössä