Hakutulokset

  1. Peikko89

    Blogeja

    The Usual: setavallinen.blogspot.fi Tässä osoite blogiini, joka sisältää masentuneen ja vähän itsensä kanssa hukassa olevan mietteitä myös mm. parisuhteesta.
  2. Peikko89

    Blogeja

    The Usual: setavallinen.blogspot.fi Hei! Tänne voisi listata jos joillain on omaan terveyteen, esim. masennukseen, liittyviä blogeja. Tuossa ylhäällä minun blogiini linkki.
  3. Peikko89

    Blogeja !

    The Usual: setavallinen.blogspot.fi
  4. Peikko89

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea kaikille synnyttäneille ja viime hetkiin tsempit vielä kärvistelijöille :) Meidän poika päätti tulla maailmaan jo 38+2 eli lauantaina 5.1. meille syntyi pieni poika, 2975g ja 48 cm. Kaikki meni hyvin, synnytys eteni aika vauhdilla kun pojalla oli napanuora kaulan ympärillä ja piti saada...
  5. Peikko89

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Pakko tulla nyt kommentoimaan, en ole piiiitkään aikaan kirjautunut, mutta ketjua olen lukenut päivittäin. Voinnissa ei moitittavaa satunnaisia harjoitussupistuksia ja selkäkipuja lukuunottamatta :) Zarix, mulla oli miehen kanssa lähes samanlainen tilanne pari vuotta sitten. Hänellä loppui...
  6. Peikko89

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Kela-Kerttu ilmotti facebookis, että uutta pakkausta on alettu jakamaan!! Itse varmaan odotan ens viikkoon, mut monet on jo tänään laittanu hakemuksen menemään :) POKS 25+0 <3
  7. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    poikalupaus
  8. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Facebookissa on nyt 57 hlöä ryhmässä. Hyvin on päässyt uudetkin vielä mukaan, keskustelu on aika vilkasta joo :)
  9. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Heissan pitkästä aikaa! Olen kirjoitellut tuolla facebookin puolella ja siellä on niin kova vilske, etten ehdi kun täältä vähän kommentteja lukea enää.. Meillä oli vihdoin ja viimein se kauan odotettu rakenneultra tänään aamulla. Rakenteet oli kunnossa, istukka etuseinämässä, joten vauva...
  10. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Minäkin käyn kyllä täällä lukemassa, vaikka facebookissa olen. Mutta nyt eletään jo aika lailla kai sitä keskiraskauden 'tylsää' vaihetta, kun ei juuri tapahdu mitään mullistavaa, muuta kuin maha kasvaa :) Ja edelleenkin facebookkiin mahtuu, ei siellä ainakin minun tietääkseni ole syntynyt...
  11. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    POKS 17+0! :heart: Koneista meillähän tehtiin vessaremppaa ja nyt puuttuu enää peili (joka meni tiistaina rikki asennettaessa), mutta kun tiistaina pesin hampaita niin sain hanasta sähkärin! Kuivausrumpuun oli jostain tullut sähkö eli maadoitus pielessä, tosi kiva. Onneksi mies sai sen...
  12. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    millamau täälläkin on aika neutraali olo. Välillä tulee tosi onnellinen olo, välillä ahdistaa ihan järkyttävästi, mutta suurimmaksi osaksi on aika normaali olo. Mekin yritettiin 1,5 vuotta. Kaikki ihmiset ei vaan oo sellasia. Ja kannattaa varautua siihen, että kun vauva syntyy niin ei tulekaan...
  13. Peikko89

    Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

    dani84 mä halusin tehdä kaikki 3 inssiä putkeen juurikin siksi, että pääsisi sitten ivf:ään nopeampaa. Noh, tuli ensimmäinen taukokierto 3. inssin jälkeen ja pamahdin paksuksi! Tässä sulle lisää mietittävää, taukokierto voi oikeasti tehdä ihan hyvää. Ja loppujen lopuksi, yksi kuukausi lisää...
  14. Peikko89

    Seinäjoki lapsettomuushoidot

    niin joo ja lapsettomuushoidoissa on siis monesti kesällä tauko (tai klinikka kiinni kokonaan) joten ehkä senkään takia ei ollut aikoja?
  15. Peikko89

    Seinäjoki lapsettomuushoidot

    Mä olin Seinäjoella hoidoissa, mulle tehtiin kolme inssiä naistenpolilla. Klomejakin söin, mutta olin Lääkäritalolla silloin ja siellä seurattiin, että niihin en osaa sanoa, miten julkisella toimitaan.. Mutta, mulle ainakin aina on kaikki ajat löytyny, vaikka olis ollu kuinka kiirettä. Ja aina...
  16. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Nyt taisin muistaa mitä mun piti eilen kirjotella! Eli siis vihdoinkin uskallan antaa luvan päivittää mulle poikaolon (vihreällä koska vastustan sinistä väriä ;) ). En kyllä vieläkään ole oikein varma, mutta enemmän on ollut poikaolo joten otan nyt riskin :D
  17. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    POKS 16+0 !! nytkö lähti sitte ns. viides raskauskuukausi käyntiin? En ole varma lasketaanko se kuukausi noista viikoista vai oikeista kuukausista..:o Vein taas - varmaan jo seitsemäs kerta - pissanäytteen tk:een kun oon nyt monena yönä rampannu vessas ja välillä jää sellanen hädän tunne...
  18. Peikko89

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella 2012 aloittelevat

    http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2120439-ivf-icsi-hoitoja-aloittavat-2012-a/
  19. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Kiitos uudelle päivittäjälle :) Mulla oli jotain asiaakin, mutta tietenki jo unohdin.. Noh, palailen kun muistan :D
  20. Peikko89

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Täällä nyt sitten vihdoin ratkesi se työaikaa vai ei? -kysymys raskauden aikaisille tutkimuksille. Kysyin asiaa lomalta palanneelta työsuojeluvaltuutetulta joka varmisti asian vielä Ptytesin työmarkkinalakimieheltä. Eli tutkimukset eivät ole työaikaa, mutta niitä ei teetetä takaisin. Eli saan...

Yhteistyössä