Hakutulokset

  1. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terve. Olen käynyt edelleen lukemassa välillä, kiva seurata muiden matkaa raskausaikana. Mutta vanhusten pinossa on paljon surujakin, sitä enemmän sitä iloitsee hyvistä uutisista. Meidän pieni on nyt myös sen 2kk. Kitisee enemmän kuin edelliset, toisaalta edelliset eivät kitisseet lainkaan...
  2. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moro, Muutosta ollaam toipumassapäin ja tietsikan laturi löytyi... Joten kerrottakoon, että muuttopäivää edeltävänä iltana pari tuntia edellisen tänne laitetun viestin jälkeen alkoi verenvuoto joka enteili synnytystä ja niinhän se meni että aamuyöllä alkoi supistukset ja siitä pari tuntia ja...
  3. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moro. Nyt koitan puhelimella vähän rustata kun ei mulla oikein koeaika ole. Lukiolaiselle ostettiin Gugantista kannettava jonka toimitus on useaan otteeseen viivästynyt ja nyt tulossa ilm pitkälle syyskuun puolella. Näin ollen mun kone on lukiolaisella ja itse olen ihan koneton. Yritä nyt sitten...
  4. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voihan iid@ soikoon, millaisen yllärin elämä toi eteen. Kyllä on rankat ajat teillä. Tuo 1:5 on kyllä todella kova riskiluku... Samoilla linjoilla olen kanssasi, jos olisin raskausaikana jotain varmaa saanut tietää niin enn varmasti olisi enää raskaana... Vaikeeta vaikeeta. Tsemppiä ja haleja...
  5. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei vaan, Paljon täällä tapahtuu, mutta kun en itse enää ole töissä ja koneella niin tulee kommentoitua aika vähän.Puhelimella mulla ei kirjoittamisesta tule kuin kännitekstiä. Joskus kokeilin.. Voi, voih, kun me vanhat kanaset ei aina ihan toimita niinkuin toivoisi! Peukutan nyt että Nupulla...
  6. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    No huhhuh, Oodikas, johan meni rankaksi. Ihmiskeho on kyllä hassu, itsellä on kolme kertaa tyhjennetty (rv 13, rv 12 ja rv 8) lääkkeillä ja vuodot ja kivut ovat olleet lievemmät kuin normikuukautisissa. Joskus ehdotin cytoteciä kuukautiskipu ja vuotolääkkeeksi mutta ei kuulemma sovi(y). Vitsinä...
  7. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällä ollaan! Huh, kyllä lomalla on kivaa!! Unohtaa hetkeksi sen, että potuttaa kun on lihava ja raskaana ja astma painaa ja kaikki on vähän huonosti. Tuli tuossa kolmen viikon aikana ajettua aika hyvin Euroopan läpi. Viineja olisi tehnyt mieli, mutta tällä kertaa piti tyytyä alkoholittomaan...
  8. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moro, mä olen niin vanha, että oon tänne täysin jämähtänyt. 10 v sitten jo edellisen kuumeilin ja odotin tässä palstalla. En kaipaa FB ryhmää, tosin harmillista se, että keskustelu vähenee kun jengiä katoaa muihin ryhmiin. Oon välillä käynyt syyskuisten pinossa vaklaamssa, onhan se niin, että...
  9. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terve, Hiljasta on vanhojen kanojen palstalla, mutta väliäkö sillä. Raskaudet etenee ja väki kasvaa!! Onnea kaikille uusille. Mä olen täksi päiväksi varannut illalle gynekologin. Ensi viikosta lähtien olisi kolme viikkoa lomaa ja tarkoitus olisi perheen kanssa lähteä Eurooppaan autolla...
  10. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terve, Ja tervetuloa Pirtsi ja oliko muita. Aivan mahtavaa porukka vaan lisääntyy. Mulla on ihan KAMALA kiire töissä. Ei kerkeä palstailemaan.. Mutta, onneksi mulla on kiva työ, en malttaisi jäädä lainkaan pois.. Pakko kai se jossain kohtaa on. Mutta kun monit uolla voivottelee, että oioioioi...
  11. W

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Vanhojen puolelta yksi syyskuinen huhuilee taas moi!! Kestovaipoista; Pelkkää negaa, joten tuon tänne oman kokemukseni. Olen kestovaippaillut edellisen lapseni kanssa 100 % ja toivon tosiaan, ettei nyt mitään esteitä tule siihen tälläkään kertaa. Kestovaippailussa on huonoja ja hyviä puolia...
  12. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Taitaa olla pikkasen keskustelu jumahtanut suru-uutisten myötä, mutta koitetaan nyt nousta ja rohkeana jatkan keskustelua odottamisesta. Ajatukset pyörii ikävän uutisen ympärillä, tietenkin, mutta elämä jatkuu. Raskaudessani olen nyt vissiin pikkuhiljaa jo kolmannella kolmanneksella. Tai...
  13. W

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moro, Kyttäilen teitä kun samoihin osuu la mutta kirjottelen tuola vanhojen kanojen puolella. Viljaa'lle aattelin vaan kertoa, että kolmatta (huom ei siis edes ekaa) kun odotin ja istukka oli etuseinässä niin liikkeet tuntuivat vasta viikolla 24. Olin todella ihmeissäni, koska kaksi ennen oli...
  14. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    järkyttynyt44, otan osaa suruunne. Tuo on suurin suru, joka ihmiselle voi langeta. Ilm poika oli terve ja asia täysi yllätys? Näistä lukee ja sen tietää, että tuollaista sattuu, mutta koskaan ei ole lähellä tapahtunut. Antakaa surulle aikaa ja mitä tulevaisuuteen tulee niin jokainen päätös on...
  15. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terve taas ja ihanaa kesäpäivää kaikille!! Eikös se kesä ole ihan jokapaikassa nyt, täällä etelässä usein unohtaa, että Suomi on iso maa ja etelän helle voi olla pohjoisen pakkanen. Nyt on kesäilmat!! Nautin siitä, että yhdet huonosti istuvat housut on voinut vaihtaa muutamiin kesäversioihin...
  16. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka!! Voi Onni soikoon minkä myrkyn lykkäsi!! Ja oliko teillä jo toista kertaa näillä viikoilla menetys? Kyllä on epäreilua!! PAljon jaksamista teille koko perheelle!! Onnea synnyttäneille ja hyville ultra-kuulumislle. Tuo ultra on hieman kaksijakoinen. Toisaalta näkee vauvan, toisaalta...
  17. W

    40+ so what wol.13

    No se on kyllä aikamoista jos minäkin vanhoilla silmilläni näen Pirtsin tikussa viivan. On niitä senverran tiirailtu:ROFLMAO:. Onnea paljon Pirtsille ja naulapyssyllä pikkanen kiinni!! Aivan mahtavaa!! Muillekin pusuja! woodis rv 23
  18. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Pegonialle vaavista!! On tyo synnytys sellanen pökäle, että huhhuh. Paikat reipeilee ja tulehdutaan ja sitä sun tätä. Ja silti me kaikki toivutaan ja halutaan kokeilla uudestaan.. Ehkei enää me, vanhat, mutta nuoremmat kuitenkin. Ite muistan, että ekassa leikkasivat väliliha, ja se oli...
  19. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tuo ikä on jännä juttu. Edellistä kun tehtailtiin kauan ja oli keskenmenoja niin jokaikisessä hoitokontaktissa hoitajat, lääkärit ja kätilöt muisti kertoa, että juu, kun ikä on mitä on niin on vaikeaa. Minua kutsuttiin "vanhaksi" synnyttäjäksi. Ja olin silloin 34. Samoin nyt, ennen kuin...
  20. W

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moromoro!! Onnea Karolle beibistä!! Hienohomma, että joskus loppuu raskaus ehkä mullakin.. Mitäs tuumatte tuosta toisenlaiset äidit kyselystä, oisko hienoa profiloitua telkussa vanhana äitinä. Jos siis se on erilaisuuden merkki? Me ollaan ainakin kyllä niin tylsä perusperhe, että ei...

Yhteistyössä