Hakutulokset

  1. I

    Julkisesta imetyksestä

    no kyllä mä imetin julkisesti parkkitalossa autossa, harson takana. kyllä kai sitä voi etsiä vähän suojaa, eikä käydä sittarin käytävälle istuu: kun vauvalla oli nälkä? esim sovituskopissa kai olis helpompi vauvankin keskittyä.. toki sit varais sen kopin ja ne lattarinnat ei pääsis kokeilee push...
  2. I

    Miksi mies ei saa harrastaa?

    No ei varmaan kyse ole siitä, että ei saa harrastaa. Mutta esim mun siskon mies käyttää harrastukseensa 700-800 euroa kuukaudessa. Johon hänellä kyllä on varaa, koska on itse sitä mieltä että jos lapset tarvitsevat jotain on äidin asia ostaa ne lapsille kotihoidontuella ja lapsilisillä. Hänen...
  3. I

    LASTEN KANSSA FESTAREILLE, MIELIPITEITÄ PUOLESTA JA VASTAAN?

    Jollekin Provinssirockin tyyliselle en veis lapsia missään tapauksessa. Sen känni-idioottien määrän ja vastenmielisyyden on hyvin huomannut ollessaan töissä siellä. Aikaisemmin siellä oli muka ihan fiksua ja sivistynyttä väkeä, siis silloin kun oli siellä itsekin vaan juhlimassa :headwall:
  4. I

    tunnustus

    \ Voi että mun tekis mieli vetää kuonoon tuollaisia miehiä \|O \|O \|O \|O \|O
  5. I

    Ylipainoisten pino.

    Minä tungen silti vaikka oon raskaana, kun olen muutenkin ylipainoinen B)
  6. I

    Toihan on itse lihava!!!

    No ei ihme, et valtaosa suomalaisista on läskejä, jos tota pidetään "normaalina". Kattokaa nyt sen käsivarsia, mahaa ja peffaa! Onhan se tietty laiha verrattuna tohon matamiin...
  7. I

    Toihan on itse lihava!!!

    Eli toi Olet mitä syöt ohjelman ravintoterapeutti! Ei se näytä olevan kovin hyvä esimerkki, kun on selvästi ylipainoinen. Aika outoo, et valittu ohjelmaan....
  8. I

    Eikö täällä oo enää sättiä?

    vai oonko sokee?
  9. I

    Kasvot- vai selkä menosuuntaan?

    \ No kolari kuin kolari, niin ainahan se niskoille on pahinta. Mitä sitä viisastelemaan. Jos joku ajaa sun perää, niin niskassa sekin tuntuu, kokemuksesta tiedämn. Ja hirveen törmätessä samoin. Että mitä nyt oikein ajat takaa tuolla tilastotietotiedolla...?
  10. I

    Annoin tukkapöllyä sitten minäkin!

    \ No juu, minä olen saanut selkääni mm siitä että olen itkenyt yms kivaa. Mutta silti voin ihan rehellisesti sanoa, että kevyt holding on meillä se rankin keino. En näe mitään muuta keinoa perusteltuna, en tukistamista edes kevyesti, vaikka se ei ehkä olekaan yhtään mitään verrattuna siihen...
  11. I

    Kertokaa mulle nimenantojuhlasta

    Meillä on kummit, ja juhla on vapaamuotoinen. Meillä oli puhe, lapsen nimen kertominen ja sen taustojen kertominen, laulettiin jotain, ruokailtiin yms ja istutettiin lapselle oma puu.
  12. I

    KiloStop

    olen reilun viikon ottanut 4 tabua per pvä. Aluksi turvotti ja tuli kilo lisää, ja sit yhtäkkiä kaks kiloo putos. Eli kilon verran ainakin jo viikon kokeilun jälkeen! Ei ole nälkä ollenkaan, ja vatsa kadonnut...Suosittelen.
  13. I

    toivominen vaikka tietää että ei kannata

    Niin kyllä niitä ihmeitä oikeesti tapahtuu, olen itse siitä elävä todiste. Meillä on mieheni kanssa kaks ekaa lasta "tehty" mikrohedelmöityksellä ja viimeisen jälkitarkastuksessa lääkäri tykkäsi ettei tarvita ehkäisyä, kun ennen näitä mikrohedelmöityksiä oli takana raskautumisyritystä luomuna...
  14. I

    suhde,jossa kummatkin omalta taholtaan varattuja

    \ ei kukaan valitettavasti osaa vastata sun puolesta...
  15. I

    onko toinen yleensä nopeampi?

    Eka 17h, ponnistus 20min, toka tulossa 2kk kuluttua. pelonsekaisin tuntein odottelen. Ei se epiduraalin laitto tunnu missään. mä sain odotella kiireistä anestesialääkäriä 2h. kahteen tuntiin en tiennyt maanpäällisestä elämästä mitään, en kuullu mitään, en nähny mitaan. tunsin vain kauheeta...
  16. I

    onko kukaan ommellut itse

    \ Mitäs ainetta se sitten on kun tuli äitiyspakkauksen mukana? Se muovitettu frotee? Jos niin vaarallista on ettei saisi olla tekemisissä lapsen ihon kanssa, niin miksiköhän sitä on laitettu äp-pakkaukseen :o
  17. I

    Alle kilon painoiset vauvelit

    On se vaan ihme, miten pienenä ne selviää. Omat syntyivät vajaa 2,5 kiloisina ja hekin tuntuivat niin pieniltä. Onnea vaan teille, että hyvin on mennyt!!!!
  18. I

    ei kahta ilman kolmatta...?

    \ Peesaan tätä, vaikka meillä on jo neljä lasta, eli suurin muutos minustakin oli yksilapsisesta, kaksilapsiseen, sen jälkeen kolmas ja neljäs ei enää tuonut niin suuria muutoksia.
  19. I

    Lokavauvan ensiodottajia?

    Odotan kanssa ensimmäistäni ja laskettu aika menee ihan lokakuun loppupuolelle eli 31.10. Raskausviikkoja on nyt sitten 17 +. ja odotusaika on tähän mennessä mennyt ihan hyvin. Ikää minulla on 24-v ja asun mieheni kanssa pienessä kunnassa täällä Pirkanmaalla. Kirjoitella voit osoitteeseeni...
  20. I

    loka-marrasmammoja2004?

    Olen kanssa ensimmäistä odottava ja laskettu aika on 31.10. Asun mieheni kanssa täällä Pirkanmaalla pienessä kunnassa. Odotusaika on tähän mennessä mennyt ihan hyvin ja raskausviikkoja on nyt 17 + . Minulle voi kirjoitella osoitteeseen; lamja@suomi24.fi Ajatustenvaihto on aina hyödyllinen juttu.

Yhteistyössä