Hakutulokset

  1. Outo Päivä Onnelassa

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    Näin jälkeenpäin muistellessani vatsa oli kummallisen oloinen aika kauan, tuntui kuin siellä olisi ollut ilmaa tai jotain muuta "ylimääräistä". Mene reippaasti ostamaan testi koska jos sinulla on vaikkapa samanlainen tilanne voi pahimman pelkääminen asian lykkäämisen vuoksi muuttua todeksi...
  2. Outo Päivä Onnelassa

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    Kiitokset sinulle suloinen :hug: Menneisyyttä ei voi muuttaa, tulevasta ei tiedä, jäljelle jää...nykyhetki :heart: Toivon sinulle ihan kaikkea mahdollista hyvää elämääsi! Sekä myös ehdottomasti muille, Zoe-F ja Sugar Kane, jotka jaksoivat lukea ja ottaa kantaa, kiitokset!
  3. Outo Päivä Onnelassa

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    suloinen: Kyllä on sullakin ollut koettelemusta! Minusta tuntuu myös että enemmän jätetään kertomatta kuin kerrotaan useasti. Mietin omalla kohdallani tietenkin kaikkia jos- vaihtoehtoja ja kauhulla ajattelen esim. sitä että olisin varannut ajan neuvolaan yksityisen sijaan. Ajan olisin...
  4. Outo Päivä Onnelassa

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    Minulle laitettiin vajaa 2-vuotta sitten kuparikierukka. Elokuussa minun elämäntilanteeni muuttui aika tavalla ja olin erittäin stressaantunut. Joka päivä oli lämpöä jonka luonnollisesti laitoin stressin piikkiin. Viimeiset 2 kuukautta olivat omituisia kuukautisten osalta, ne tulivat noin 2...
  5. Outo Päivä Onnelassa

    Hirvi unessa? mitä tarkoittaa..

    Samikset :D :D
  6. Outo Päivä Onnelassa

    Hirvi unessa? mitä tarkoittaa..

    Hirvieläimet viittaavat matkantekoon. Jos hirvi on hyväkuntoinen tulee matka sujumaan hienosti, jos hirvi etenee hitaasti tai on huonokuntoinen tulee matkalla vastuksia.
  7. Outo Päivä Onnelassa

    mitä ostatte päiväkodin lastesi hoitajille kun jäätte kesälomalle tai kokonaan pois sieltä pväkodista?

    Jouluna mekin tehtiin kahvipöytään herkkukorit. Mutta nyt kun osa lähtee ehkä kokonaan pois ja jotkut hoitajat vaihtuvat niin ollaan valmistauduttu askartelemaan jokaiselle mitalit. Ostin sellaisia kultaisia pyöreitä pitsireunus-kakkualustoja jotka liimataan kartongille että tulee tukevampi...
  8. Outo Päivä Onnelassa

    olisinko mä liian kyylä?

    Ei koskaan voi olla liian kyylä, ainakaan jotkut, tää palsta sen on todistanut jo yksistään monet kerrat.. :D |O
  9. Outo Päivä Onnelassa

    Jopa multa melkoinen saavutus: 7 koneellista pyykkiä. Tänään.

    Mihin sä laitat ne kaikki kuivumaan? Mulla ois kanssa haaveissa pestä enemmän kerralla mutta ei tahdo mahtua mihinkään hyvin kuivumaan.
  10. Outo Päivä Onnelassa

    Onko järkyttävää, että olen ihastunut mieheen joka minua

    Mun mies jää loppuvuodesta eläkkeelle! =) En kyllä ole miettinyt asiaa kun ei oo tullut kihtiä, virtsankarkailua, erektiohäiriöitä, dementiaa, roikkupyllyisyyttä (taitaa olla nuorempien naisten vaiva nykyisin) tai muutakaan vastaavaa joka panis miettimään.
  11. Outo Päivä Onnelassa

    Onko järkyttävää, että olen ihastunut mieheen joka minua

    http://www.netikka.net/knuutti/Hupijutut/aikuistuminen.htm
  12. Outo Päivä Onnelassa

    Onko järkyttävää, että olen ihastunut mieheen joka minua

    Mä heti alkuun huojennan sun huoltasi (koska tästä tulee moralistien unelmaketju :D ) kertomalla että mun mielestä siinä ei ole mitään järkyttävää jos olet AIKUINEN. Itse olen naimisissa miehen, lasteni isän kanssa joka on mua 28-v vanhempi. Ihan gaaauuuheeeda, eiks vaan :D :D
  13. Outo Päivä Onnelassa

    Kiitos leppoisasta vapaapäiväseurasta!!

    Nyt se sitten on lopuillaan... :'( Toivon kaikille teille samanlaisia iloisia ja yllättäviä joutenolohetkiä!!! :flower:
  14. Outo Päivä Onnelassa

    PMS oireista..

    Tuohon aggressioon muuten auttaa mulla myös se että painun salille nostamaan rautaa! :kieh:
  15. Outo Päivä Onnelassa

    Kuinka te toimisitte?

    Mä varmaan keskustelisin oman lapsen kanssa että haluaako hän varmasti leikkiä tämän naapurin kanssa. Jos tilanne olisi noin omilla lapsilla eli sisaruksilla, käyttäisin taktiikkana sitä että koska aina teet noin kurjan tempun kaverille, ei hän kohta enää halua olla seurassasi ollenkaan. Ja...
  16. Outo Päivä Onnelassa

    Onnistuuko teidän miehiltä?

    Meillä vain mies hoitaa ruokaostokset. Mä en kuulemma osaa ostaa mitään vaan tuon kaupasta aina mitä sattuu :snotty: Meilläkin syödään ruoka klo 19-20 mutta se on ihan suunniteltu juttu, tulee paremmat unoset ainakin lapsille. Ruokaa kylläkään mies ei osaa laittaa joten mä kokkailen sitten...
  17. Outo Päivä Onnelassa

    Voi kunpa kaikilla olisi joskus tällaista!

    Kiitokset!!!! :flower: En ihan tahallanikaan ole tehnyt edes mitään kotihommia vaan ihan maleksinut pitkin poikin asuntoa ja kuunnellut....EN MITÄÄN!!! Ei äänen ääntä, nautin kyllä ihan todella vielä tunnin verran, pk:n kevätkeskustelujen aika koittaa ja siihen asti lepuutan haitariani tässä...
  18. Outo Päivä Onnelassa

    Onpa taas reilua.. prkl!

    Musta tuo kuulostaa suloiselta huolehtimiselta ennemminkin kuin sanelulta =)
  19. Outo Päivä Onnelassa

    PMS oireista..

    PMS alkaa 2 viikkoa ennen kuukautisten alkamista ja kestää noin viikon. Se on KAMALAA!!! Olen ottanut itselleni tavoitteeksi aina silloin muistaa mistä se kamala olotila johtuu ja ihan tietoisesti hillinnyt itseni ja yrittänyt muistaa että ohi menee kunhan kärvistelee. Myös magnesiumia olen...
  20. Outo Päivä Onnelassa

    Voi kunpa kaikilla olisi joskus tällaista!

    Mulla on VAPAAPÄIVÄ!! Siis ihan ennalta arvaamaton. Vein lapset päiväkotiin aamulla ja menin työpaikalle jossa selvisi ettei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ TÄLLE PÄIVÄLLE!!! :D Jee! Mä olen tänään saanut hiukset värjättyä ja juonut kotona rauhassa kahvia ja istunut tässä koneella, ihanan laiskaa!!!!! =)

Yhteistyössä