Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset -07 marraskuussa

    kuupas kiitos toivotuksista :) Mul ei kylmitään vinkkiä noihin ole antaa. Meillä meinaan tota tapahtuu useemminki ku 2 kertaa. kerran saa tissiä. Mut on nää yöt nyt perempia verrattuna siihen mitä oli pari viikkoa sitten ennen tota unikoulutusta ku sillon kitis ja vinku ja killu tissis koko...
  2. S

    Joulukuiset -07 marraskuussa

    Kiitos tervetulotoivotuksista :) Porsse mikäs se kerho sit on? kimallus Meil on vauva nukkunu ain ekat puol vuotta kainalos ja sit siirtyny pinnikseen josta on toinen laita poistettu. Esikoinen siirty 1.5 vuotiaana pinniksestä jatkettavaan joka oli sit meidän sängyssä kiinni. Aarni nukkuu...
  3. S

    Joulukuiset -07 marraskuussa

    Moikka. Mahtaakohan kukaan edes muistaa meitä enää. Viimeks kirjouitin tuonne joulukuiset tammikuussa ketjuun meidän Aarnin syntymästä. Hiukan on päässy unohtumaan tämä palsta :ashamed: Ja tuo ketju johon kirjoitin, oli vielä ilmeisesti jotenkin sellanen ettei sitä päässy lukemaan sitä...
  4. S

    kukaan tilannu kotitestit.com:ista?

    tänne tuli kans tänään mailia kyseisestä paikasta ja luvattiin rahat takas. Lisäks sivuille on ilmestyny seuraavanlainen ilmoitus: Toimituksen jatkuvat normaalisti 10.4 uuden omistajan toimesta Mikäli olet tilannut ja maksanut tilauksen ilmoita asiasta tilauskorissa ja anna tilinumero johon...
  5. S

    kukaan tilannu kotitestit.com:ista?

    mä olen tilannu tuolta useesti aiemmin vuosina 2004-2006 ja saanu aina testit ajallaan. nyt menin tilaamaan joku aika sitten eikä näy testejä. :headwall:
  6. S

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Moikka taas pitkästä aikaa. En tiedä olenko edes käyny ilmoittamassa pojan syntymästä :o Mut kuitenkin poika tuli 27.11.07, mitat 4110g ja 55cm. Nimeltään nuori herra on Aarni. Eikös joulukuisista syntyneistä ole missään listaa? T:SiiliP ja Aarni (la oli 13.12.)
  7. S

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mää en pysty vauvaa laittamaan edes omaan sänkyynsä eka kuukausina saati et eri huoneeseen :P Esikoinen nukku puol vuotta kainalossa, sit sivuvaunupinniksessä josta toinen laita pois ja sit oli jatkettava sänky sivuvaununa ja nyt vasta pari vko sit siirty niin et sänky ei ole enää meidän...
  8. S

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mauahtavaa Mul on diabetes ja esikoinen oli tosi iso. Tehtiin suunniteltu sektio. Toivon alatiesynnytystä joten jos nyt vauvan koko sallii ja kohdun suun tilanne on kehittynyt niin koitetaan käynnistystä. Muuten tämäkin menee sektioon viikkoa paria myöhemmin. Toi mahdollinen käynnistysyritys on...
  9. S

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Heips taas pitkästä aikaa. Mikähän siinä on et tänne ei muista tulla :ashamed: Mulla on ens keskiviikkona mahdollisesti käynnistyksen yritys jos vauvan koko ja kohdunsuun tilanne sallii. SiiliP ja Pulla 36+0
  10. S

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    kaipaan ajalta ennen raskautta * sitä et saa nukkua just siinä asennossa kun sattuu huvittamaan * sitä ettei maha ole tiellä jokapaikassa * selkäkivuttomuutta * närästämättömyyttä sairaalaan vieraaksi en halua ketään muuta kuin miehen ja esikoisen sekä yhden ystäväni joka asuu Turussa...
  11. S

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Moikka. Täälläkin taas pitkästä aikaa. Miten lie unohtunu :/ Mä kävin eilen äippäpolilla ja pikkuisen painoarvio oli 830 grammaa :) Ainakin vielä on pienempi kuin esikoinen oli samoilla viikoilla :) Muutenkin kaikki ihan hyvin. Selkäkivut vaivaa tosin. Lueskelempas tän ketjun että hiukan...
  12. S

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Ihania ultrakuvia täällä <3 Mulla loppuu happi. Kauhee flunssa päällänsä ja kohtu painaa jo palleaa :(
  13. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Moikka. Taas on aikaa vierähtäny täällä käynnistä :P Mullakin on rakenneultra takana. Siellä kaikki oli pienellä pojalla ok :heart: Aivan ihania kuviakin saatiin. Tässä niistä yksi: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img527092.jpg Poju vastasi päivälleen viikkoja ja oli hyvin vilkas...
  14. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Juomisesta Juon aivan liian vähän. Tälleen pikaisesti laskettuna ehkä litran päivässä jos lasketaan piimät, maidot, vedet jne. kahvia en tietty laske kun se on diureetti. En vaan osaa :headwall: Välil tulee juotua lasi pari extra vettä kun muistaa et ainii :P Neuvolassa käytiin tänään. rr...
  15. S

    Lääkäri käski varautua pahimpaan...

    Äiti, minun täytyy jatkaa. Joku kutsuu kulkemaan. Täytyy taittaa taival matkaa, vaikken tietä tunnekaan. Siellä missä toisiansa aallot vievät tansseihin, siellä, veden loiskinassa, siellä olen minäkin. Siellä, missä korkealla siintää pilvi sulavin, siellä, sinipilven alla, siellä...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Eikös tuon listan olis hyvä olla kuitenkin ekana viestinä? :) Mulla on laskettu siis 13.12.07
  17. S

    nyt raskaana, entä imetys?

    Imetys raskauden aikana ei haittaa mitenkään jos ei ole vernevuotoja, ennenaikaisia supisteluita jne. Hyvin voit jatkaa. Mulle alkoivat sekä neuvolan terkka että kätilö valittaa että nyt olis lopetettava mutta sitten (kerrankin asioista tietoinen) gyne kumosi heidän valituksensa ja sanoi vaan...
  18. S

    paljonko muilla on noussut paino?

    Viikkoja 17. täynnä huomenna ja vaaka näyttää 5 kiloa enemmän kuin ennen raskautta. Esikoisesta puoleenväliin mennessä oli tullu jo 13 kiloa. toivottavast tästä ei ihan niin paljoa.
  19. S

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    :wave: Täällä kans odotellaan nyt sit onnistuneesti pikkukakkosta kahden välissä olleen keskenmenon jälkeen. Mulla oli lokakuussa 06 eka keskenmeno. Vuoto alkoi 7. viikolla ja maaliskuussa oli toinen keskenmeno. Vuoto alkoi jo 5. viikolla. Tämä raskaus sitten alkoi heti toisen keskenmenon...
  20. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    piikeistä Mulla ei ole verenohentajista kokemusta mut insuliinia pistän ja hyvin se sujui isonkin mahan kanssa (siis esikoista odottaessa). Ja mahaan siis pistän. Mansikoista Kolme vasullista tuli ostettua mansikoita. En kysellyt mitään aineista kun kerran oikein käytettynä semmoisten ei...

Yhteistyössä