Hakutulokset

  1. aramanda

    Kuparikierukan laitto ja menkattomuus.

    Mulle ainakin laitettiin ei menkkojen aikana...
  2. aramanda

    Sterilisaatio

    Myös mulle tehtiin sterilisaatio synnytyksen jälkeinsenä päivänä, vuosi sitten. mitään sen suurempia kipuja en muista. Itse olen päivä päivältä varmempi siitä, että ratkaisu oli oikea(3 lasta on ja vuodenpäästä se 30 mittarissa myös) ja mua ei nukutettu vaan puudutuksessa tehtiin(olikohan nyt...
  3. aramanda

    Kuparikierukasta

    multa kierukka poistui huomaamatta ja sylissä istuu 7kk ikäinen kuparikierukkavauva
  4. aramanda

    Sterilisaation hyvät ja huonot puolet?

    Mulle tehtiin strilisaatio kuopuksen synnytyksen yhteydessä, kolmas lapsi kyseessä mutta ikää alle 30. päivä päivältä olen vaan varmempi, että ratkaisu oli oikea. Sairaalasta pääsin kotiin seuraavana päivänä, niinkuin muutenkin olisin synnytyksen jälkeen päässyt. Negatiivisiä puolia ei ole vielä...
  5. aramanda

    Kierrukasta huolimatta raskaana...

    mulla istuu 7kk ikäinen kuparikiurukka- tyttö tässä polvella. raskauden huomasin, kun säännölliset menkat oli myöhässä. 3kk tarkastuksessa kierukka oli paikoillaa, sen jlk jossain vaiheessa poistunut mun huomaamattani. Kyllä vaan elimistö voi hylkiä kierukkaa ja se voi poistua omineen 1v2kk...
  6. aramanda

    Sterilisaatio?!

    Niin no, tiettävästi Selibaatti on ainoa satavarma ehkäisy, ellei sitten käy niinkuin Neitsyt Marialle :)
  7. aramanda

    Sterilisaatio?!

    \ Toiset sanoo/olen lukenut, että menkat runsautuisivat sterilisaation jälkeen, mutta perusteluja tuolle väitteelle en ole saanut. Itse en siihen usko (sterilisaatio edessä kesällä) eikä kokemusta siis vielä ole. Kuitenkin samalla lailla hormooniton vaihtoehto kuin esim kuparikierukka(joka...
  8. aramanda

    riittääkö 30 v.ikä sterilisaatioon

    \ ' Mä sain omalääkäriltä lähetteen ilman, että mies oli paikalla
  9. aramanda

    Kuparikierukka ja raskaana?

    hei! minulla (todennäköisesti, ainakaan 6 ultrassa (rv 5,8,11,20,22,28) ei ole näkynyt) kuoarikierukka poistui omineen, kertomatta mulle mitän tai aiheuttamatta kipuja. Nyt rv 33 menossa ja odotus on sujunut normaalisti... laita y-viestiä, jos haluat kuulla lisää..
  10. aramanda

    G: vaunuista

    Meillä esikoisella oli Emmaljungan Nouvelle- yhdistelmät pehmeällä kantokopalla. Käytettyinä ostin ne ja vielä myin eteenpäin ja hyvin palvelivat meillä pari vuotta... Kakkoselle halusin vaununkopan ja ratasistuimen erikseen ja ostin käytettyinä Emmaljungan Coronette- yhdistelmät. Hyvin ovat...
  11. aramanda

    Mikä hoitolaukku hyvä ja käytännöllinen?

    Meilläon Emman pehmeä hoitolaukku. hyvin on toiminut, sen läpän saa hoitoalustaksi ja taskuja löytyy sopivasti sekä sellaisia "pohjattomia taskuja". Nepparit on vielä rattaiden työntöaisaa varten, joten kulkee helposti mukanakin. Kolmannelle lähtee kesällä käyttöön...<br><br>
  12. aramanda

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    poika syntyi 180604, toinen lapsi meille
  13. aramanda

    riittääkö 30 v.ikä sterilisaatioon

    \ Millä perusteella menkat runsautuu, jos sterilisaatio on tehty?
  14. aramanda

    tarviiko pinnistä?

    Meillä on molemmilla ollut pinnasängyt ja kolmannellekin tulee pinnasänky. Molemmilla on ollut myös äitiyspakkauslaatikot ensisänkyinä 2-3 ensimäistä kuukautta. Esikoinen kiipesi pinniksestä yli n. 11 kk iässä ja kakkonen 1,5v iässää, jolloin siirryttiin latkettaviin sänkyihin. Matkasänkyä...
  15. aramanda

    metalliverkko vaunuihin?

    Mulla on kuomurattaissa, jossa ei kantokoppaa ollenkaan(saa pehmeän kantokopan laitettua myös) ja meillä toimii hyvin. Uskoisin siis toimivan myös pehmeän kantokopan kanssa. tuosta saatavuudesta satakunnassa en sitten enempää osaa sanoa. Lastentarvikeliikkeissä varmaankin on. Huuto. netissä...
  16. aramanda

    kierukan poisto kun ei lankoja

    kyllä niillä on sellaset "välineet", että saavat poistettua. jos ei omalla lääkärillä/gynellä niin viimeistään naistentautien polilla. Itse sain lähetteen sinne, kun omalääkäri ei kierukkaa saanut poistettua. naistentautien polilla sitten ultrasivat myös ja totesivat, ettei kierukka ole enää...
  17. aramanda

    Sterilisaatio?!

    \ Hei! Haluaisitko kertoa enemmän tuosta sterilisaatiosta sektion yhteydessä?Voit vastata y- viestillä. Tehtiinkö sektio puudutuksessa vai nukutuksessa? Oliko sinulla enemmän kipuja kuin pelkästään sektiossa? Oliko sairaalassaoloaika pidempi? Kuinka helposti sait sterilisaation vai oliko iso...
  18. aramanda

    Sterilisaatio?!

    Kokemusta sterilisaatiosta ei ole, mutta tulossa kylläkin. Kolmatta lasta odotan nyt ja lähete sterilisaatioon on saatu omalääkäriltä. Sterilisaatio edessä synnytyksen jälkeen/samalla sairaalareissulla. Ikää on alle 30v. Syitä sterilisaatioon *Hormonaaliset ehkäisyt ei sovi *kuparikierukasta...
  19. aramanda

    Kierukan poistaminen.

    Mulla kirukka poistunut(todennäköisesti) omineen, ilman että olenitse huomannut asiaa, joten ei ainakaan itselläni sattunut.
  20. aramanda

    G: Paras ehkäisy

    kuparikierukka siihen asti kunnes tulin raskaaksi...

Yhteistyössä