Hakutulokset

  1. R

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Jaha, jospa minäkin aktivoituisin vaikka olen aika lailla kyllä sivusta tähän asti kirjoitteluita seuraillut. Nyt sain tänään huonoja uutisia, viimeinen arvo sokerirasituksesta juuri rajalla joten diagnoosinhan se heti pukkasi. Nyt sitten seurailu ja mittailut kotona ja sitten katsotaan...
  2. R

    Rakenneultra ja lapsen sukupuoli

    Millaisia kokemuksia teillä on sukupuolen kertomisesta ja pitikö paikkaansa? Meillä oli rakenneultra ja kätilö sanoi lapsen olevan EHKÄ tyttö. Vauva oli aika kippurassa ja aika kauan etsi "kalleuksia". MUTTA mies väittää kiven kovaan nähneensä kivekset aiemmin vauvaa muutoin tutkittaessa?! Ultra...
  3. R

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heippa! Täällä pyytelisi joukkoon mukaan Rva79, 33v, ensimmäinen tulossa, la 16.7 ja Tays. Olen aivan onnesta mykkyrällä käytyäni tänään niskaturvotusultrassa ja nähtyäni pienoiseni jälleen!!! Aivan kertakaikkisen ihanaa!!
  4. R

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Täällä myös yksi tuore odottaja, nyt vko 6 menossa. Kaipaisin saman asian ympäriltä uusia ystäviä.
  5. R

    Isien rooli raskauden aikana

    Haluaisin kuulla teiltä miten miehenne on osallistunut raskauteen, onko ollut havaittavissa mitään muutosta entiseen? Tai ovatko olleet erityisen huolehtivia tms.? Miten ovat ottaneet hetkelliset tunteilunne vastaan?
  6. R

    "raskausoire"-ketju

    No niin, tsekkasin vielä aamulla ClearBluen testillä ja plussa se sieltäkin tulla tupsahti! Nyt sitten vaan pitää pitää suu supussa huomisiltaan asti kun aion miehelle asian kertoa kahdenkesken...Uskomatonta!!
  7. R

    "raskausoire"-ketju

    Nellielli ja muut!!en saata uskoa todeksi vielä mutta tein äsken Cittarin halpistestillä liuskan kun olin ollut pari h pissimättä, ja tuli toinenkin viiva!!!!!!!!!!!kuinkahan luotettavia ne on?? testaan vielä aamulla toisella kun haluan varmistua. miehelle en ole vielä sanonut, mikäli näin...
  8. R

    "raskausoire"-ketju

    Nellielli: mä tuun sit heti kertomaan, mutta en oo vielä varma olisko syytä vaan odotella ettei sitten pety.
  9. R

    "raskausoire"-ketju

    Voi nellielli. Haleja :'( . Nyt vaan sitten alusta. Mä olin eilen ihan varma että menkat alkaa kun oli kipuja, mutta meni ohi eikä alkaneet (vielä). Nyt menossa dpo 11-12. Rinnat on kipeet ja turvonneet mutta eipä sekään vielä mitään varmaa merkkiä anna kun näitä tulee ja menee eri kierroissa...
  10. R

    "raskausoire"-ketju

    Ajattelin varmaan tuossa 3pv kuluttua testailla..mikäli maltan odottaa. Mikäs sulla Nellielli on tilanne nyt? On tää vaan yhtä tuskaa odotella.... :D
  11. R

    "raskausoire"-ketju

    Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Kesällä lopetin pillerit ja sen jälkeen ei ovista ole tullut 3 kuukauteen. Teroluteilla pidetty kiertoa yllä. Lokakuussa aloitin akupunktion ja kas kummaa! sillä (tai muuten vaan) saatiin aikaan ovis! Maha kipeytyi ykskaks kp 23 ja tein liuskoilla ovistestin...

Yhteistyössä