Hakutulokset

  1. wohvelimamma

    yh-äitejä tampereen seudulta

    Täällä olis yksi 2 lapsen yh-äiti! :wave: Ja tampereelta oon. Nuorempi tyttäreni on 3 vee. :)
  2. wohvelimamma

    3 vuotiaan tapaaminen

    EevaRouva, Ymmärrän kantasi täydellisesti. Meillä Samankaltainen tapaus meneillään. :hug:
  3. wohvelimamma

    Miten tästä selviää?

    :hug: Iso halaus sulle! Siis en voi uskoa tuollaista toimintaa. Meillä häipyi mun aviomies 26.10 ilmoittaen että hänellä on uusi "suhde", oli vielä sen verran ääliö että totesi sen lasten kuullen ja lähti ovesta pihalle. Ja nyt asuu tämän uuden rakkaansa luona. Minä elelen nyt sitten 2...
  4. wohvelimamma

    HEIPÄ HEI TAMPEREEN ÄIPÄT!

    :wave:
  5. wohvelimamma

    Pirkanmaa huomio!

    Tampereelta olen. :wave: 2 lapsen äiti, ikää 28 vuotta. :)
  6. wohvelimamma

    GALLUB: Missä puolisosi on nyt?

    Töissähän se. :)
  7. wohvelimamma

    Pirkanmaan mammat hohoi!

    Tampereelta, 28v. :) mies löytyy :heart: sekä 2 tytärtä.
  8. wohvelimamma

    miks ollaan parisuhteessa? pikaisia vastauksia!!!

    Itse olen parisuhteessa juuri siksi että rakastan miestäni. Helppoa ei aina ole ollut, mutta ei kai aina pidä ollakaan.. :/ Alkuhuuman jälkeenhän se arki tulee joka suhteessa. Ja olenkin sitä mieltä ettei saa luovuttaa liian helposti. On tärkeää että vierellä on ihminen jolle voi purkaa ne...
  9. wohvelimamma

    HEIPÄ HEI TAMPEREEN ÄIPÄT!

    Täällä olisi yksi äiti-ihminen vailla uusia tuttavuuksia. :wave: Otapa rohkeasti yhteyttä! =) wohvelimamma@luukku.com =)
  10. wohvelimamma

    Meneekö kellään muulla HYVIN parisuhteessa???

    Täällä menee mukavasti! :wave: Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä 10 vuotta. :heart: Paljon on koettu, mutta nyt menee todella hyvin. Eikös se niin ole että vaikeuksien kautta voittoon!! :)
  11. wohvelimamma

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27, mies kohta 30, kaksi lasta, yhdessä oltu 9,5 vuotta joista naimisissa kohta 2 vuotta :heart: :heart:
  12. wohvelimamma

    parisuhdetesti

    \ :wave: Täällä tuli sama tulos! :heart:
  13. wohvelimamma

    Rakastunut uudelleen

    Täällä on kanssa yksi uudelleen rakastunut! :heart: Yhdessä on oltu kohta 9,5 vuotta ja nyt olen jälleen niin rakastunut että! :heart: :heart: :heart:
  14. wohvelimamma

    Löytyykös tampereelta ketään?

    :wave: Täällä on yksi äippä tampereelta! Ikää on 26 vuotta ja muksut syntyneet vuosina -99 ja -05 :heart: kirjoitella voi myös osoitteeseen: pirpana3@luukku.com
  15. wohvelimamma

    Ex mukana elämässä?

    No meillä ainakin on miehen exä kuvioissa aina silloin tällöin...kahvittelevat keskenään ja olen itsekin ollut tämän exän luona kahvilla. :) Jossain vaiheessa heidän yhteydenpitonsa häiritsi, mutta en enää anna päätäni sillä vaivata kun yhdessä oltu 9 vuotta. Itsellänikin on ystäviä, miksei...
  16. wohvelimamma

    exät ja tämä hetki?

    Mieheni on hyvissä väleissä exänsä kanssa. Pitävät yhteyksiä silloin tällöin. Olen itsekin ollut yhteyksissä tähän exään, jopa kahvitellut. Ja yllättävästi mukava tapaus. Ystäviä saa mun puolesta olla, niitä ei koskaan ole liikaa. Kunhan tietää rajansa. Joskus heidän yhteydenpitonsa kieltämättä...
  17. wohvelimamma

    1 vuotias mukaan synnytykseen?

    :wave: Täysin samaa mieltä edellisen kanssa! Ei missään nimessä mukaan...!!!
  18. wohvelimamma

    galuppia

    Meidän perheestä löytyy kaksi lasta joista vanhempi on erityislapsi.. :heart:
  19. wohvelimamma

    Kymysyksiä

    Meillä ei ole erityisyyden syy selvinnyt vieläkään. :( Ehkäpä tulevaisuudessa selviää. Toiveikas olen! :)

Yhteistyössä