Hakutulokset

  1. maippi-79

    neliöt

    69,5 neliöö ja mun lisäksi täällä asuu kolme tenavaa. 7v,4v ja 2v rivitalossa. saunakin on :)
  2. maippi-79

    miten tästä eteenpäin

    mulla kävi saman kaltaisessa tilanteessa niin, että mies ja tämä toinen nainen alkoivat olemaan yhdessä uudestaan noin viikko kärähtämisen jälkeen... kun se selvisi olin aluksi kauhuissani, koska olin jo antanut miehelleni anteeksi suhteen ja kuvitellut että jatkamme normaalisti eteenpäin :(...
  3. maippi-79

    PETOLLINEN MIES!!

    me ollaan eroamassa!! kokonaan! on melkein helpotus! muutto on edessä heti kun kämppä löytyy... välillä on vaikeaa asua vielä saman katon alla kun tietää, että olla enää pari! mutta mies on alkanut tuntua veljeltä jota ei ole ikinä ollut :( en ole todellakaan vihainen tälle toiselle naiselle...
  4. maippi-79

    PETOLLINEN MIES!!

    \ en varmaan täysin ikinä... :'(
  5. maippi-79

    miten käräytit miehesi?

    \ itse sain pettämisen selville lukemalla miehen sähköpostit :( en ole tehnyt sen kuin tämän yhden kerran(ja se riitti)! mies oli helpottunut kun suhde selvisi. ei ollut edes kovin tuohtunut siitä että olin luvatta lukenut sähköpostit! sain niistä selville naisen nimen jolle sitten soitin ja...
  6. maippi-79

    Onnistumismahikset pettämisen jälkeen

    siitä on tasan 9 päivää kun sain tietää mieheni suhteesta toiseen naiseen :'( suhde oli kestänyt 4KK! luin silloin osaksi vahingossa hänen lähettämiään sähköposteja... ne oli niin selvästi tarkoitettu jollekin muulle kuin työkaverille. sain selville niistä naisen nimen, jolle sitten rohkeuden...
  7. maippi-79

    Minkä kokoisia 6v-7v eli 00 syntyneitä?

    MEIDÄN POIKA(4/00) 122CM JA 23,5KG :D. HOIKKA POIKA, EI LIIAN LAIHA :)
  8. maippi-79

    Heinäkuiset 2005

    meillä ei edes harkita vielä pyörän hommaamista pojalle. sellaisen plaston mopon ajattelin ostaa synttäri lahjaksi sit heinäkuulla :) sanoja meillä ei kovin montaa tule vielä. äiti ja napa ainoat ymmärrettävät. enimmäkseen vaan sellaista "mölinää". tutti on vielä, ei tuttipulloa. allergiaa oli...
  9. maippi-79

    Miten lapsenne nukkuvat...

    meillä poika 1v 8kk joka herää noin kahdeksalta aamulla. päikkärit noin yhden maissa(nukkuu 1-2tuntia) yöunille viimeistään yhdeksältä. :D
  10. maippi-79

    ongelma 3,5 tytär ??? auttakaa viisaammat

    meillä on tyttö nyt 4v ja samoja raivokohtauksia tulee kans päivittäin :( on alkanut karjumaan jos ei jokin asia mene niinkuin oli itse ajatellut... tätä uhmaa on jatkunut varmaan jo ainakin pari vuotta. alan jo niin tottua tähän etten enää jaksa edes reagoida asiaan. jotkut vaan ovat...
  11. maippi-79

    Heinäkuiset 2005

    :wave: Täällä on 13.7-05 syntyneen hymypojan äippä!
  12. maippi-79

    mikää saa miehen pettämään

    kirjoitin omankin jutun omasta pettävästä miehestäni... ensimmäiset hälytys merkit oli, että tekstiviestejä tuli ja meni koko ajan... toinen oli kun tietokone meni aina kiinni kun minä satuin tulemaan lähelle. sitten pääsin miehen sähköpostiviestejä lukemaan :ashamed: siellä olikin kovasti...
  13. maippi-79

    PETOLLINEN MIES!!

    moi vaan kaikille! meillä oli monta tuntia kestävä keskustelu eilen kun tenavat oli menneet nukkumaan. tuli selvitettyä monta asiaa!suhde oli kestänyt kauemmin kuin olin luullut! olivat tavanneet jo joulukuulla, vaikka aluksi luulin, että vaan pari kuukautta sitten! mies selosti tosi pitkään...
  14. maippi-79

    PETOLLINEN MIES!!

    sain tänään vahingossa tietää että miehelläni on ollut pari kuukautta suhde! jotain pientä epäilyä on ollut kun mies on niin kovasti viihtynyt puhelinta näpyttämässä! ja sähköpostia lähetellään pitkin yötä(tietokone makuuhuoneen viereisessä huoneessa) sain selville että miehellä on toinen...
  15. maippi-79

    Milloin ensimmäistä kerta parturiin?

    se kyllä riippuu aivan poikasi luonteesta ja tietenkin parturista! meillä vanhin poika oli11kk kun meni ekan kerran parturiin. istui äidin sylissä rauhassa ja kuunteli parturin jutustelua. keskimmäinen tyttö oli kans noin yhden vanha kun meni parturiin ekan kerran. parturi oli kuitenkin...
  16. maippi-79

    Kakan panttaaminen

    meillä oli tytön kans sellainen ongelma, että kun oli oppinut pissaamaan pottaan, kakan teki vaan vaippaan. oli jo siinä vaiheessa yli kolme vee, joten pepun pesu oli aika inhaa puuhaa :/ no onneksi oli kesä enkä suostunut enää vaippaa laittamaan ollenkaan. ei laitettu housujakaan jalkaan kun...
  17. maippi-79

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    vanhin 1v1kk, keskimmäinen1v3kk ja nuorimmainen 1v5kk :D
  18. maippi-79

    Aamupala-asiaa..

    itselläni on eskari-ikäinen poika joka syö joka aamu ennen kouluun menoa, karjalanpiirakan voilla ja kupin kaakaota! ei huoli mitään muuta koulu aamuina. päivisin kyllä syö hyvin, joten en ole huolissani aamupalan määrästä ;)
  19. maippi-79

    Välipalavinkkejä 2-vuotiaalle?

    meillä ainakin syödään vaihtelevasti välipalaksi: jogurtteja, karjalanpiirakoita ja pinaattilettuja(ovat suurta herkkua) :D tietenkin kaupan hedelmäsoseita, voileipää, kurkkua, kaikenlaiset keksit, hapankorppu. lähes kaikkea mitä me aikuisetkin =)
  20. maippi-79

    onko tuplarattaat turhat....

    meidän perhe asuu pinehkössä maaseutu kunnassa, keskustaan on noin kolme kilometriä. kahden nuorimman ikäero on 2v3kk(4v ja 1v8kk) meillä nuo tuplarattaat on ihan ehdottomat(emmaljungan vierekkäin istuttavat). joinakin päivinä ei pääsisi yhtään minnekään kun mies vie auton ja tyttö 4v ei jaksa...

Yhteistyössä