Hakutulokset

  1. H-E-P-P-U-L-I

    Tylsää, linkkaa blogisi

    Hieman arastellen linkitän ihan tuoreen blogini. Hyvin alkeellinen vielä ulkoasultaan ja aika vähän juttujakaan kun viime kuussa olen vasta aloittanut. Tosi kiva olisi saada palautetta mitä parantaa ja mikä on hyvää. Blogissa enimmäkseen kaikenlaisia askarteluja, leipomisia, ompeluja yms...
  2. H-E-P-P-U-L-I

    Lasten suosikki lahjat?

    Tyttö 8v. kamera ja Tuulin levy Tyttö 5v. Robinin levy, Risto Räppääjä ja viileä Venla Poika 8kk lahjapakettien nauhat, Fisher price kännykkä Lapset oli kyllä tosi tyytyväisiä kaikkiin lahjoihin.
  3. H-E-P-P-U-L-I

    Muistakaas erilaiset äidit nyt :) kotisynnytys(kö)

    Siis tuo vaippahomma, kannattaisko kuites hankkia vaikka muutama kestovaippa yöksi. Huh huh, jännä nähä sitten miten näillä menee, kun nehän näyttää vähän sitä arkeakin syntymän jälkeen. Taitaa olla vauvalla vaipat jne.
  4. H-E-P-P-U-L-I

    Vaasalaisia paikalla?

    Lasten vaatteet kiinnostaa, kirpparit, lelukaupat, Jotain spesiaalia tuliaisiksi/matkamuistoksi :)
  5. H-E-P-P-U-L-I

    Vaasalaisia paikalla?

    Mitäs kivaa Vaasassa on? Kauppoja?
  6. H-E-P-P-U-L-I

    kjotkut ovat epähygiennisiä, en tajua! kävin tuttavalla aamukahvilla

    Koskas sie halusitkaan tulla meillekylään?!? :D 8)
  7. H-E-P-P-U-L-I

    Mistä edulliset paperikuvat?

    extrafilmiltä olen tilannu on nykyään jokin muu, mutta löytyy extrafilm.fi
  8. H-E-P-P-U-L-I

    Älkää tehkö näin-ketju

    Diesel autoon EI kannata tankata bensaa ja jos niin menee tekemään EI kannata soittaa miehelle ja haukkua minkä resun volvonreuhkan mies on meille ostanu kun se ei enää käynnisty...
  9. H-E-P-P-U-L-I

    Mitä erikoista kihlajaislahjaksi??IDEOITA!

    Hmm, no monethan ostaa aikuisten leluja
  10. H-E-P-P-U-L-I

    Tilatakko joku lapsi perheen lehti? Kakskplus,vauva tms?

    Mulle on tullu kaikki kolme lehteä, esikoista odottaessa ja vauva-aikana tykkäsin eniten vauvasta, vähän myöhemmin kaksplussasta, nykyään tykkään meidän perhe lehdestä, se mulle tuleekin jatkuvasti tilattuna. Vauva-lehden tilasin just että sain manducan, kyllähän sitä lukee, mutta kolmannen...
  11. H-E-P-P-U-L-I

    Ihan alkuraskaus ja pieneksi käyneet rintaliivit, miten ratkaista ongelma?

    Mie kans oon joutunu ostaan raskausaikana useampaa kokoa liivejä. Alekoreista oon tonkinu 5-10euron hintasia jotka oon sitten nakkonu roskiin myöhemmin kun oma koko taas mahtunu. Osta mustia ja valkoisia, ja saman värisiä alushousuja, niin menee yhdessä vaikka ei ookaan paria, ja ps olen myös...
  12. H-E-P-P-U-L-I

    Kokemuksia Vaasasta?

    Me matkataan asuntovaunulla. Tai vaihtoehtona on jättää vaunu kotiin ja mennä hotelliin, siellä kun tuo riemuloma on tosi edullinen ja vaunupaikka on tosi kallis. Meillä tilanne se että miehen loma alkaa vain muutamaa päivää ennen kuin lasten koulu, joten pakko tehdä vain vajaan viikon pikkureissu.
  13. H-E-P-P-U-L-I

    Kokemuksia Vaasasta?

    Ketkäs on ollu riemulomalla Vaasassa? Mitäs tykkäsitte? Missä hotellissa vai leirintäalueella? Mitäs teitte, muutakin kuin Wasalandia+Tropiclandia?
  14. H-E-P-P-U-L-I

    Mitä eroa on kernillä ja muovitetulla froteella?

    Suosittelen familonin petarinsuojaa. Ei hieosta eikä päästä pisssoja läpi. On kylläkin kalliimpi kuin muovitettu frotee, mutta meillä myös aikuisten sängyssä suojaamassa maitotulvalta ja vauvan pissoilta yms. Loistava keksintö.
  15. H-E-P-P-U-L-I

    Miten te "eläimelliset" matkustelette?

    Meillä saksanpaimenkoira, kesällä yleensä tehdään n. 2 viikon karavaanarireissu ja talvella 1-2 yön kylpyläreisse. Koira on silloin koirahoitolassa, hintaa en muista, mutta jo vuosia ollaan aina viety samaan hoitolaan.
  16. H-E-P-P-U-L-I

    lapsen tatuoinnin poisto?? sellainen tarratatuointi....

    Kynsilakan poistoaineella ja desifiointiaineella lähtee sitkeinkin tatska :)
  17. H-E-P-P-U-L-I

    G: Miten te aloitte seurustella?

    Mie en kyllä kulu tähän ketjuun, mut vastaan siltikki, me oltiin 14 ja 15v. ja mie soitin ja kysyin tyyliin alatko oleen mun kans :D nyt ollaan 30 ja 31v ja naimisissa 3 lapsen vanhemmat.
  18. H-E-P-P-U-L-I

    G: Lempijäätelösi?

    lakritsa ja salmiakkijätskit, mieluiten turkinpippurirouheella, ja pehmiskoneessa pehmennettynä :p
  19. H-E-P-P-U-L-I

    onko näin? lapsi kastettava nykyään 2kk ikään mennessä?

    Meillä sylikummi konfirmoidaan vasta hyvin lähellä pojan 3kk:n ikää, ja ristiäiset heti seuraavana viikonloppuna, poika siis silloin n. 3kk. Kysyin kirkkoherran virastosta ristiäisiä varatessa että pitääkö maistraattiin ilmottaa tuo nimi etukäteen, niin sanoi ettei tarvi kun ristiäiset kuitenkin...

Yhteistyössä