Hakutulokset

  1. Kuurupiilo

    kuinka nopeasti kuukautiset alkoivat synnytyksen jälkeen?

    Poika 7,5kk ja kuukautisia ei (luojan kiitos) ole vielä näkynyt. Imetän edelleen.
  2. Kuurupiilo

    Turkulaisia yksinhuoltajia?

    Onko täällä ketään turkulaisia/lähiseudulla asuvia yksinhuoltajia, joilla olis halua ja aikaa tavata muita samassa tilanteessa olevia? Olen itse kohta 6kk ikäisen pojan yksinhuoltaja, odotusajasta lähtien meidän perheemme on ollut tämän kokoinen. Paljon uusia tuttuja olen kerhojen ja muiden...
  3. Kuurupiilo

    yksinäinen yh-isä kaipailee uusia tuttavuuksia.

    Eiköhän sieltäkin suunnalta seuraa löydy, ei pidä liian pikaisesti epätoivoon vaipua. Itse 6kk ikäisen pojan yh-äiti olen, mutta ihan toisella suunnalla asutaan, joten meistä ei kahviseuraksi ikävä kyllä ole.
  4. Kuurupiilo

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Ihanaa ihanaa ihanaa, onnea kaikille jotka oman käärönsä ovat jo syliin saaneet! :heart: Minä olen viimeiset kuukaudet nyt tuolla naamakirjan puolella vaan kirjoitellut, täällä käynyt kyllä lukemassa teidän kuulumisianne, mutta kirjoittelu jäänyt lähes nolliin. Aika samanlaiset fiilikset...
  5. Kuurupiilo

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    noola, tuo ainakin kuulostaa kovasti siltä, että raskaushepatoosia vois olla. Ei ole omakohtaista kokemusta asiasta (luojan kiitos), mutta mulla on sellainen käsitys ettei siihen rasvailut tms auta kauheasti... Mutta soittele ihmeessä neuvolaan, vaadi että ottavat testit millä sitten voidaan...
  6. Kuurupiilo

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Hei taas piiiiiiitkästä aikaa tänne! :wave: Olen tuolla naamiksen puolella silloin tällöin kirjoitellut, tämä jäänyt ihan vaan lueskelutasolle viimeisen parin kuukauden aikana. Nyt kuitenkin, kun on aikaa (kesälomaa + kohta alkava äitiysloma) voin taas hyvällä omallatunnolla lorvia täälläkin...
  7. Kuurupiilo

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Tervetuloa uusille! Jos haluatte tietojanne listattavan tuonne etusivulle, niin mielellään vaikka punaisella kirjoitettuna, että osaan huomioida ne tuolta muun tekstin lomasta:) Mulla kans beibi tuntuu kääntyilevän toisinpäin ajoittain. Tähän asti potkut (?) tuntuneet tietyssä kohtaa tuossa...
  8. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Miten minusta tuntuu, ettei ole enää (tällä hetkellä ainakaan) mitään kirjoitettavaa? Tähän raskauteen on jotenkin tottunut, ihan kaikkea ei joka hetki pelkää (no eilen saatoin miettiä onko pikkuinen hengissä, kun ei muka tarpeeksi liikkunut..), vatsan kasvun vihdoin hyväksyin ja osaan nauttia...
  9. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Uutta pinoa ei vielä tullu, vai olenko niin sokea etten vaan löytänyt? :D No anyways, kirjoittelen nyt tähän vielä,ohjatkaa oikeaan pinoon jos sellainen jo on. Noita alkoholiin/tupakkaan liittyviä unia olen nähnyt useaan otteeseen. Jokaisessa ollut se sama idea, että unessa en jotenkin...
  10. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    onana, hienoa että selvisitte säikähdyksellä, eikä salmonellaa löytynytkään! :) Kyllä meillä muuten terveydenhoitaja ihan jo etukäteen "varoitteli" noista harjoitussuppareista, eli siis että kuuluvat asiaan eikä pidä huolestua. Sanoi, että puolenvälin tienoilla yleensä tulevat ensimmäiset...
  11. Kuurupiilo

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    ringaa, tervetuloa mukaan vielä noin loppumetreillä! Meinasin sanoa, että jännät paikat siellä, mutta taitaa ilmeisesti enemmän turhauttaa kun jänniittä tällä hetkellä? Tuosta mitä sanoit vaatteista, niin mä olen ihan suosiolla ajatellut noi pienimmät (50-56cm) jättää tosi vähälle, niitä tulee...
  12. Kuurupiilo

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Mä kans hamstraan vaatteita! Kirppiksiltä tähän asti ostanut jokaisen, ja rahaa ei kyllä ole mennyt paljoa vaikka vaatetta on jo aika kiva kasa;) Tosin tänään vasta sain tietää, että poika siellä mahassa möyrii, joten eiköhän tässä ole hyvä (teko)syy lähteä uudestaan kiertämään kirppiksiä...
  13. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Harjoitussupistuksia ei välttämättä huomaa, itse huomasin ihan sattumalta kun vatsaa tunnustelin. Luulin ensin, että tyyppi siellä pungertaa itseään johonkin ihmeelliseen asentoon kun jotenkin tuntui erilaiselta (ei edes ikävältä, erilaiselta vaan), mutta tunnustellessa kohtu olikin ihan kova...
  14. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    kati-81, tiedän tunteen (kilojen suhteen).:attn: Koetetaan pysyä vaan jotenkin järjissämme siinä sivussa vaikka miten ketuttais. Olen ite nyt lähteny sille linjalle, että ylimääräisiä herkkuja (mitä normisti menee jonkin verran, mutta ei ole koskaan vaikuttanut painoon) olen vähän karsinut. Jos...
  15. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Nukkumisasennon kanssa ongelmia on ollut vähän täälläkin. Tykkään selällään varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä olla, mutta muutamana iltana/yönä se ei olekaan tuntunut enää hyvältä, sellainen jännä kipu/paine/huono olo tullut, ihmettelin ensin mutta heti kyljelle käännyttyäni katosi. Eikä tuo...
  16. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Joku kyseli hiivasta ja sen hoidosta tuolla ylempänä. Noita Canestenin tuotteita ainakin saa käyttää, kuten jo joku ehtikin vastata, kunhan ei sitä asetinta käytä pukkoja laittaessa. Ja tuosta maitohappobakteereista sen verran, että vähän kummeksun tuota apteekin näkemystä asiaan... Itse olen...
  17. Kuurupiilo

    Tuhruvuoto ja kivut vkolla 10.

    Tämä on niitä kysymyksiä, mihin aina löytyy "joo mulla oli sama ja nyt tuossa vieressä tuhisee pieni käärö, eli ei tarvii huolestua" ja "mulla enteili alkanutta keskenmenoa" -vastauksia. Eli tyhjentävästi tuskin kukaan osaa vastata, käytännössä tuo voi olla täysin harmitonta tai merkitä jotain...
  18. Kuurupiilo

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    jenniii90, jänniä aikoja elellään teillä nyt! Kerro, kun jotain alkaa tapahtua. Tuosta huolehtimisesta ja ylisuojelusta, varmaan kaikilla vanhemmilla on erilaisia pelkoja. Minusta on ihan ok miettiä jo etukäteen esim. vierailuja yms, eikä kenenkään pitäisi mieltään pahoittaa vaikka sitten...
  19. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Tipetsu, ihan pakko tulla kiireesti kommentoimaan tuohon kysymykseesi vatsan häpeämisestä. Et ole yksin asian kanssa, yllättävän moni raskaana oleva tavalla tai toisella häpeilee muuttuvaa kroppaansa, sen saamaa huomiota tai ei pitä ollenkaan raskauden tuomista muutoksista (vaikka niitä miten...
  20. Kuurupiilo

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    NuttyKitty, tuolla "kiusaamisella" neuvolassa tuskin tarkoittavat mitään vahinkoa aiheuttavaa, se on enemmänkin sellainen tapa todeta, että eipä ole pieni ns. yhteystyöhaluinen (siis lapsi tuskin tarkoituksella siellä pakoilee, kunhan nyt touhuaa). Dopplerin vaikutukset laittaisin samaan...

Yhteistyössä