Hakutulokset

  1. P

    Odottavia äitejä Oulun seudulla?

    Onko kukaan vieny eteenpäin tätä FB juttua? Minä voin sen kyllä tehdä. Mutta halutaanko siitä salainen, eli kukaan ei nää ryhmää ja sen jäseniä, sinne kutsuu ylläpitäjä/ylläpitäjät porukan erikseen vai suljettu, että ulkopuoliset näkee ryhmän ja sen jäsenet ja he voivat pyytää itse päästä mukaan...
  2. P

    Odottavia äitejä Oulun seudulla?

    Kannatan FB-ryhmää! Sitä tulee käytettyä joka päivä, tänne muistaa tulla harvoin;)
  3. P

    Odottavia äitejä Oulun seudulla?

    Minä olen kiinnostunut tulemaan taas porukkaan mukaan.. Kiireinen syksy takana, mitään ei ole ennättänyt miettimään sen enempää! Meillä siis on 2-vuotias tyttö ja nyt on tulossa toinen huhtikuussa:) Olen töissä äitiyslomaan saakka, joten siihen asti en arkipäivisin voi osallistua mihinkään...
  4. P

    Odottavia äitejä Oulun seudulla?

    Minä olen 2 vuotiaan tytön äiti ja olemme yrittämässä toista lasta. En siis vielä raskaana, mutta toivottavasti pian:)
  5. P

    ektodermaalinen dysplasia

    Täällä on yks aikunen.. Aika myöhään vaan vastaan:)
  6. P

    Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

    Täälläkin olisi oululainen äiti vailla kavereita. Minulla on yksi 08/11 syntynyt tyttö! Olen 32 vuotias.
  7. P

    Oululaisia?

    Löytyiskö Oulusta uusia kavereita? Olen 31-vuotias 3 kuukautta vanhan tytön äiti.

Yhteistyössä