Hakutulokset

  1. F

    Oonko mä tässä nyt liian nipo?

    Meidän suvulla on mökki, jonka kunnossapito veneineen on täysin mun ja mun miehen harteilla. Kaikki muut asuu niin kaukana. Meillä ei kuitenkaan vapaata ole niin paljoa, että ehtisimme itse mökkiä juurikaan käyttää, muu suku viettää siellä sitten 3 viikkoa kesässä. Nyt serkku miehineen on...
  2. F

    Onko teistä kouluikäisellä oikeus jättää hiekkalaatikolle leikki kesken?

    Älä sano kiltisti, jospa sitten uskoisi.
  3. F

    Onko teistä kouluikäisellä oikeus jättää hiekkalaatikolle leikki kesken?

    Ei meidän pihalle ole asiaa, jos ei itse olla siellä. Sama juttu muiden pihojen suhteen, kaikille lapsille tehty selväksi ettei yksin mennä muiden pihoille. Kannattaisi keskustella naapurin mamman kanssa säännöt selviksi.
  4. F

    Meillä ei ole mitään statussymboleita

    Täh? Kukas nää määrittelyt on tehnyt? Esimerkkinä vaikka se kivitalo, jospa se nyt aidosti sattui asukkaitaa miellyttämään eikä sitä hankittukaan brassailumielessä. Tai vene, sillä siirrytään paikasta A paikkaan B vesistöissä. Lasketko polkupyöränkin statussymboliksi?
  5. F

    Millainen jätekatos teillä on? Lähinnä omakotitaloasujat..

    Joo, mä noita rikkoja just katoinkin. Näyttää kivan simppeliltä mallilta, ei ole turhan koristeellinen.
  6. F

    Millainen jätekatos teillä on? Lähinnä omakotitaloasujat..

    Tossa se seisoo, ruma roska-astia pihan reunassa. Mut ei kauaa, mä hankin sille oman yksiön. Pitäisi vaan päättää minkälaisen ostais. Millaisia teillä on ja mistä hankitte? Ootteko tuunanneet millään kivoilla ideoilla, esim. kukilla tai köynnöksillä niitä?
  7. F

    Kuinkahan yleistä on, et työkaverit hässii keskenää työaikana

    Kaipa osasyy voi olla myös työaika tällaiseen :D :whistle: Kun tarpeeksi pitkät on vuorot, voi työaikana seksin lisäksi harrastaa sulkapalloa, saunomista, kaljan juomista, pleikkarin peluuta tai auringonottoa. Ah, oi niitä aikoja..
  8. F

    Käykö vanhempasi tai appivanhempasi Savonlinnan Oopperajuhlilla?

    Itse asiassa kyllä, melkein vuosittain. Olen itsekin käynyt, vaikka en mikään oopperafani olekaan, hieno kokemus.
  9. F

    Viskasinpa sit jätesäkillisen juuripestyjä vaatteita roskikseen!

    Ap, oot antisosiaalinen hullu, pyykkien omistajana nakkaisin varmaan sua nekkuun jos vastaan tulisit.
  10. F

    Mieheni ystävät eivät taida pitää minusta.

    Ihme puljaamista. Pitäis olla selkärankaa kummallakin osapuolella pitää kiinni ystävistään niin halutessaan ja hyväksyä kumppanin kaveruussuhteet vastakkaisen sukupuolen kanssa. Meille ei muuten 3 päiväksi tulisi kukaan, joka ei minusta pitäisi tai aiheuttaisia perheeseen jännitystä. Ei...
  11. F

    vuokra-asunto ja luottotiedot, perhana!

    Olennaista taitaa olla se, mitä paperilla susta sanotaan eikä se, mitä vuokranantajalle suullisesti selvität rahatilanteestasi. Tuskin kukaan on koskaan asuntoa hakiessaan sanonut, ettei kykene vuokria maksamaan mutta silti kämppä pitäisi saada. Niin makaa kuin petaa, valitettava fakta teidän...
  12. F

    Tunnetko ketään, kenen koti olisi palanut?

    Mun äiti otti luokseen perheen, jonka talo paloi. Palon sytytti perheeseen sijaislapseksi otettu poika, ja rankinta oli se että perheen isä kuoli palossa. Kuinka heidän elämä on tästä edennyt, en osaa sanoa..tuskin riemukasta ollut.
  13. F

    Pääsettekö luomaan uuden kirjoituksen vuodatus.netiin?

    Hö, ja just kun pitkästä aikaa olis ollut inspiraatiota kirjoittaa..toivottavasti korjaavat vian pian ennenkuin pää alkaa taas lyömään tyhjää :D
  14. F

    Pääsettekö luomaan uuden kirjoituksen vuodatus.netiin?

    Äh, yritin päivittää blogia mut kojelauta ei toimi, resurssia ei ilmeisesti ole enää olemassa. Pääsettekö te, onko probleema vaan mun päässä?
  15. F

    Kenenköhän lapselta vein päiväkotipaikan?

    Ooh, sun aloitukset muuttuu suoremmiksi ja raflaavammiksi päivä päivältä :D Mitähän seuraavaksi luvassa, kansa jännityksellä odottaa.
  16. F

    Astrolabe ja Data!

    Hyvä pointti..pieni pelisilmä vois olla paikallaan, ei kaikkia ketjuja joihin osallistuu tarvi kääntää oman puolison kanssa kuherteluksi.
  17. F

    treenaako kukaan kotona kahvakuulalla?

    12 ja 20 kilon kuulat kotona, treenin teen kun en jaksa salille tai lenkille lähteä. Kestää sen 45 minuuttia. Mieluummin kyllä ihan muualla treenailen kuin himassa, yksi pointti siinä liikunnassa on just se että pääsee ihmisten ilmoille.
  18. F

    Miksi ja kenelle lähtisit takaajaksi?

    Omalle äidille ja lapselle takaisin. En muille. Äiti on mulle taannut 3-4 lainaa, tämä on auttanut mua ja meidän perhettä ihan kauheasti. Ollaan myydessä saatu aina isot voitot ja takauksien avulla kerrytetty omaisuuden arvoa ilman kädestä suuhun elämistä. Saman haluan omalle lapselle tarjota.
  19. F

    juttelin yks pv nuoren naisen kanssa, joka on raskaana, ja isävaihtoehtoja on 7

    Kai sä muistit moralisoida ja paheksua ihan päin naamaa, ettei nyt vaan jää tällaiseksi selän takana mutisemiseksi?
  20. F

    naimisiin ulkomailla

    En ainakaan muista, että olisi muuta tarvittu kuin englanninkielinen ja leimattu esteettömyystodistus. Meidän liitto ei muuten ollut lainvoimainen, ennen kuin oltiin Suomen maistraattiin toimitettu paperit vihkimisestä, siinä meni pari viikkoa.

Yhteistyössä