Hakutulokset

  1. isokeiju

    Laihduttamaan nyt

    Heipat täältä. Hienoa hupiaelämään, että motivaatio löytynyt rajuun urakkaan. Kovasti tsemppiä :flower: Minä olen lähes samassa tilanteessa ja mielelläni urakkaa jatkaisin tässä ketjussa. Harmi, kun ei ketään muita ole ainakaan vielä tänne saapunut. Mulla pudotettavaa on 31kg :|...
  2. isokeiju

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    Voisikos liittyä seuraan? Olen aiemminkin ollut yrittämässä viimevuonna mutta se loppu lyhyeen :( kaikenlaista muuta kiirettä muka ollu, ettei ittestään oo huolta kerenny pitämään. Motivaatiokin ihan hukassa.. sain nyt vuoden alusta painoa pois 3kg mutta näyttää tulleen takasin. Oon ihan...
  3. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hieman olen ollut kiireinen, etten ole kerenny täällä käydä olleskaan. Enkä kyllä ole laihtunutkaan :whistle: mutta suht koht samassa oon pysytelly painon kanssa viimeset viikot eli nyt 75,5kg Mutta pakko saada pudotettua painoa, haittaa jo niin tätä mun elämää... Täytyy kirjoitella useammin...
  4. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Terveisiä lomalta! :p mukavaa oli ja en muistanu ahmia herkkujakaan :rolleyes: Viimeksi paino ollut 77,4 ja nyt 76 :D jatketaan. muoks. ai joo.. olinhan 1kg plussallakin, kun sivua ylemmäs lukasin eli kivastihan tippunut kuitenkin.
  5. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    hyviä tuloksia täällä :) Paino junnaa edelleen täällä + 1kg yläilmoilla :headwall: Voisinpa aloittaa samalla tyylillä syömisen kuin manta. Imetän siis vielä enkä ihan liian tiukkaa ruokavaliota uskalla laittaa. ehkä joskus.
  6. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Noniin. eilen piti jo ilmoitella paino, en kerenny ja oon totaalisesti mokannu. Eli painoa on plussalla 1kg :ashamed: siis miksi ihmeessä en pystykään tähän.. koko ajan nälkä ja salaatteja syödessä vaan kasvaa nälkä :mad: voi, voi.. Koitan kyllä täältä alaspäin painoa saada.
  7. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moro. lähtöpaino 82,2kg (en huomioi sitä alkup painoa 85kg, kos ka aloin painoa pudottaan kunnolla vasta 82,2 kiloisena) paino 77,4kg Painon tiputus/vko -0,3kg pudotus yht 4,8 =) tavoite 57kg noin... matkaa vielä rapiat 20kg :headwall: Juuh, eilen aamulla vaaka näytti 77,1kg mutta...
  8. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kiitos tsemppauksesta :) Hienosti verona81 sulla mennyt :) ja tosiaan samoissa lähes mennään. manta joskus pikkasen ottaa takapakkia mutta siitä ei lannistuta. Kyllä se siitä. Oletteko huomanneet näkyykö teillä puntarilla 1-2kg turvotusta kun menkat alkaa? mulla puntari heilahtaa aina...
  9. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moi. Mun tilanne seuraava: Paino siis aiemmin vaeltanut 85kg kieppeillä. Ja kunnolla alkaessani painoa pudottamaan on vaaka näyttänyt silloin 82,2kg. Tänä aamuna sain luvuksi 77,7kg =) vaikka eilen menin vetäseen kaapista pullaa ja keksiä :headwall: mutta onneksi eivät siis herkut enään kiusaa...
  10. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mantaniin ihana ikä tuo alle 1v :) meillä on kaksi nuorimmaista 9kk ja 3v Nyt kauppaan hakemaan kevyttä syötävää.
  11. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    juliav tosi on, että keho tottuu kyllä vähempään, eikä sitä mättämistä enää kaipaa eikä edes muista :) manta hienoa! olet pian tavoitteessasi. Kuinkas pieni vauva sinulla on? :) Tämä päivä on lähtenyt mun kohalla hyvin käyntiin. Ulos en ole vielä lähtenyt mutta iltapäivällä mennään...
  12. isokeiju

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moikka tänne! Tämä pino meinaa hiljetä : / Salliina85 Toivotaan pikaista tärppiä :) minä siirryn nyt kokonaan tuonne toiseen pinoon :wave:
  13. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    juliav mun puolesta tervetuloa mukaan laihduttamaan. Ja tuosta kuinka usein kirjoittaa, niin minä saataan unohtaa viikoiksikin kirjoittaa mitään jne.. eli kirjoittaa silloin kun sen kokee itse parhaakseen :) Minulla laihdutus matelee, vaikka olen nyt sentään hieman alas tullu painossa...
  14. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moikka. Jospa se minä sitten alkaisin painoni ilmoittamaan aina lauantaisin :D saattaisin pitää näppini erossa paremmin viikonloppu herkuista. Tai siis meillä on lauantaisin karkkipäivä lapsilla ja (äidillä) niin ehkäpä lauantainen punnitus sitten hillitsisi makean nälkääni :D mutta tsemppiä...
  15. isokeiju

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Saako muuten nutrilett pussukoita, pirtelöitä ja patukoita ym.. käyttää imettäessä? vastaus varmaan löytyy nutrilett sivuiltakin mutta onko teistä kukaan nutrannu imettäessä? kiitos!
  16. isokeiju

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moro täältäkin :wave: Tänä aamuna puntari ilmoitti lukeman olevan 80,9 ihan hyvä, vaikka tää tuntuu niin kiduttavan hitaalta hommalta :D viikossa tippunut 1,3kg ja ihan ruokavaliolla. Urheilla en vielä uskalla :( katkon vielä jalkani. Oon niin kateellinen kun ootte niin hyvin pudottaneet...
  17. isokeiju

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Ok, Hellun martta :) hengessä mukana..
  18. isokeiju

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Hei vaan kaikille tänne kuumeilevien puolelle :wave: Onnea raskautuneille ja plussia yrittäville! itse en tällä hetkellä enään kuumeile, viisi lasta on ja riittänee meille :) Anteeksi tunkeiluni mutta kiinnostaa Hellun Martan tilanne. Minulla aloitettiin kilpirauhasen vajaatoimintaan...
  19. isokeiju

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moikka! Saakos tänne tällainen isokeiju, viiden lapsen äiti liittyä? Painoa on kertynyt nyt ihan liikaa :ashamed: ei koskaan ole näin paljoo ollu. Mittarissa oli vielä jokunen aika sitten 85kg mutta tänä aamuna 82,2 :) eli jotain edistystä sentäs. Mun tavoite on 57kg ja huhhuh, mikä matka...
  20. isokeiju

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Hienoa Narkissos :) Nyt olen saanut pääsiäisen pöperöt pudotettua ja tästä vain alaspäin on suunta :wave: Tänä aamuna 82,2kg

Yhteistyössä