Hakutulokset

  1. P

    Gastroskiisi

    hei. ajattelin tänne teillekkin ilmoitella että meitä kohtasi viikonloppuna suuri suru. vauva menehtyi kohtuun. synnytys meni hyvin mutta syli jäi tyhjäksi. ikävä on kova, suru on suuri. toivon todella parempaa onnea teille ja olen varma että kaikki menee hyvin vaikkei meillä mennyt.
  2. P

    Gastroskiisi

    Hienoa että kaikilla hyviä uutisia näin joulun alla, eikä tarvii murehtia (paitsi siitä ettei saa syödä kaikkia ihania joulu kaloja :( noh, ehkä sen kestää ) vaan voi nauttia joulusta..:) Meillä oli sillo ultrapäivänä viikkoja tasan 25 ja painoarvio noin 500g eli pikkunen mut tuplautunu...
  3. P

    Gastroskiisi

    heip taas "pitkästä" aikaa.. :) Meillä oli maanantaina se ultra taasen siellä kuopiossa ja helpotukseksi vauva oli kasvanut hyvin, ottanut viikolla kiinni näinkin lyhyessä ajassa (edellisestä kerrasta 2 viikkoa) enään kaks viikkoa jäljessä kun viimeks oli kolme. nyt siis pompattu alakäyrän...
  4. P

    Gastroskiisi

    Kiva kuulla että noinkin lyhyellä sairaala ajalla voi selvitä jos kaikki menee hyvin :) Meillä tosiaan oli maanantaina se kontrolli ja vauva kasvaa hieman hitaasti, kolme viikkoa jäljessä tällä hetkellä eli vastaa 20 viikkosta. taas kontrolli parin viikon päästä kun nyt seurataan sit kasvua...
  5. P

    Gastroskiisi

    Meillä tehtiin punktio tääl jyväskylässä ja päivän verran ihan vähän kipeänä aina kun vatsalihakset jännittyi ja lääkäri kysyi kuitenkin että tarvitsenko sen päivän sairaslomaa, olin sen vapaaksi vaihtanut niin en tarvinnut, mut oli silloin kyllä sen verran henkisesti rankka päivä ettei olis...
  6. P

    Gastroskiisi

    Hellurei :) Olen ollut itse siinä tiedossa että jos vain vähän suolta pihalla niin loppuajasta vaan tarkkaillaan tiiviisti sitä suolen turvotusta, jos ei turpoa tai ärry niin loppuun mennän. gastroskiisiinhan liittyy ilmeisesti pieni ennenaikaisuuden riski muutenkin että ei luultavasti edes...
  7. P

    Gastroskiisi

    Heips :) meillä tosiaan la on 26.03.2012 mutta ilmeisesti viikolla 37 tulee olemaan suunniteltu sektio koska tavaraa niin paljon ulkona, elikkäs ihan siinä maaliskuun alussa. toistaisesksi on kuopio "synnytys" paikkana mutta jos sydämmessä jotain todetaan niin siinä tapauksessa helsinki ja...
  8. P

    Gastroskiisi

    heip. meillä menossa nyt viikot 21+1 ja myös gastroskiisi todettu viikon 12 ultrassa. masusta on ulkona kaikki mitä voi olla eli suolet maksa ja mahalaukku. olet marvin81 ilmeisesti pääkaupunkiseudulta. itse ollaan keski-suomesta ja kyssissä käyty tutkittavana ja kerran hussissa kun pienen...

Yhteistyössä