Hakutulokset

  1. Daisy De La Hoya

    Lähtisitkö eräjormailee...

    :D Kolme vuotta vanha ketjuni. Silloinen tuore poikaystäväni on nykyään tuore aviomieheni. <3 :)
  2. Daisy De La Hoya

    Onko kastelli -talot pitkästä tavarasta tehtyjä?

    Eli helpommin ja HALVEMMIN muuteltavissa pohjia?
  3. Daisy De La Hoya

    Onko kellään vinkkejä miten saa hengityksen kulkemaan?

    Oon nyt ollu flunssassa pari päivää, ja en saa keuhkoja täyteen enkä tyhjiksi. Tuntuu kuin pidättäis hengitystä jatkuvasti ja pystyy hengittämään vain ihan hiukan. :( Onko tähän olemassa kotikonsteja, miten saisi hengitystiet auki? Vinkunaa ja rohinaa kuuluu, kun yrittää vetää syvään henkeä ja...
  4. Daisy De La Hoya

    Perjantain kuvapino

    Tuorein kuva musta. Viikon vanha. :)
  5. Daisy De La Hoya

    Ukko palautui polttareistaan...

    No varmasti! Niinhän ne kaikki. :D
  6. Daisy De La Hoya

    Ukko palautui polttareistaan...

    Mitä mun polttareista? Ne oli jo aikasemmin ja oli hauskaa. :)
  7. Daisy De La Hoya

    Ukko palautui polttareistaan...

    Oli ihan "koomassa". :D Ei paljoa pukahtanut, tuijotti vain mietteissään eteensä. Sanaakaan sanomatta meni nukkumaan. Oli varmaan rankka reissu. :) Ja tiedän, turha alotus kyllä. :)
  8. Daisy De La Hoya

    Aika ällöä. Tyyppi töissä kännissä, mut ei se mitään. Hän on sankari, kun lahjoittaa päiväpalkkansa hyväntekeväisyyteen

    Mitä helvetin väliä? Kenen elämää se nyt jollain tapaa liikutti, vaikka humalassa olikin? Hyvinhän tuo ilmeisesti veti? Itse kuuntelen lähinnä radio Rockia ja ihme se olisi, jos siellä ei joku jonain päivänä olisi mitään ottanut. :D Huvittavaa lähinnä.
  9. Daisy De La Hoya

    Mitä veikkaatte, paljonko 7 kissan rokottaminen tulee maksamaan kunnallisella eläinlääkärillä?

    Mulla ei oo mitään käsitystä paljonko varaan rahaa mukaan. Unohdin kysyä, kun aikaa varasin ja nyt on puhelinaika jo mennyt, eikä siellä vastata. Aika on maanantaina aamun ensimmäinen, joten sillonkaan en ehdi kysymään. Oisko kellään tietoa kissojen rokotusten hinnoista ja nimenomaan...
  10. Daisy De La Hoya

    Mikä allergisoi tällähetkellä?

    Kissat. :)
  11. Daisy De La Hoya

    KÄÄK! uusi täällä!

    pieni varoituksen sana. sinuna lähtisin nyt, ennen kuin mitään pahaa ehtii tapahtumaan. ole kuin et olisi koskaan käynytkään täällä, äläkä mainitse kellekään tätä paikkaa edes sivulauseessa.:wave:
  12. Daisy De La Hoya

    Jotain kivaa ohjelmaa häihin? Ideoita otetaan vastaan. :)

    Kaikki ihan auki vielä. Mitään rajoituksia ei ole. Ollaan rentoa porukkaa, niin myös vieraat. :)
  13. Daisy De La Hoya

    APUA! Mä menen naimisiin ens kuussa. (Ellen tuu hulluks ennen sitä.) Mitä mä voin tehdä etukäteen?

    Tuntuu että mitään ei oo tehtynä, vaikka onkin. Nään hirveitä painajaisia. Ei tää oo mun juttu lainkaan. Kunpa olis äkkiä ohi. Mä halusin kunnon bileet, miehelle olis riittänyt maistraattivihkiminen. Oon selannut kaiken maailman hääfoorumeita ja seonnut entisestään. Ei tän näin...
  14. Daisy De La Hoya

    Kauanko olette olleet puolisonne kanssa yhdessä?

    Kolme vuotta tulee täyteen ensi kuussa. Yksi yhteinen 1,5v poika, omakotitalo ja muutama kissa saavutettu. :D Naimisiin mennään ensi kuussa. :)
  15. Daisy De La Hoya

    Hei juustokakun tekijät : )

    Ullanunelma Oy - Reunakalvot/kakkunauhat mä laitan tollasen vielä reunaan, niin tulee ihan sileä. :)
  16. Daisy De La Hoya

    kynsikuvia?? =)

    siin on mun tekeleitä. :) Nnails - Kynsistudio & Kampaamokauppa - Kylpylät/Kauneus/Kauneus- ja terveystuotteet - Perniö, Finland | Facebook
  17. Daisy De La Hoya

    Muuttuuko asunnon myyntivoiton verotus jollakin tavalla lähiaikoina?

    Kuulin kun jotkut ihmiset kaupungilla höpöttivät, että ei sillä ole enää väliä asuuko kaks vuotta vai viikon, samat verot joutuu maksamaan jos voittoa saa... Mikä homma tää nyt on? Oliko ne ihan pihalla maailman menosta vai onko tolla jotain faktapohjaa. Tai edes kaukaa haettua pohjaa? :/
  18. Daisy De La Hoya

    Jos nyt saisit ihan mitä tahansa roskaruokaa, niin mitä ottaisit?

    Kävin tänään aamulla Tallinnassa hesessä syömässä kerrosaterian.(oli pakko, kun oli niin halpaa) :D Nyt illalla käytiin mäkissä vetämässä cbo-ateria. :D:D Jos vielä pitäs syödä roskaruokaa tälle päivälle, niin saisin varmaan infarktin. :) Joku kebab riisillä ei aiheuta puistatusta, joten se...
  19. Daisy De La Hoya

    Kenen lapsilla koulua vielä huomenna??

    huomenna 3 tuntia, lauantaina kevätjuhla + todistusten jako.

Yhteistyössä